Karlo Motors - Pēcpārdošanas apkalpošana
Kopā mums ir 3 a/m Škoda Octavia II 1.9TDI 2006-2007. Veicot paredzētas tehniskās apkopes pie Škoda oficiālā dīlera OD Karlo Motors cerējam ka maksājam par reāli padarīto darbu un izlietotiem materiāliem.
Beidzoties garantijas termiņam, veicam apkopes citā servisā.
Pats piedalījos tājos apkopes:
1) Filtri. Visām a/m nebija mainti degvielas filtri (izskatas ka nekad, uzpilde tikai Neste/Statoil), salona filtri (noteikti nekad, pārliecināti uz 100% pēc filtra satura), eļlas filtri. Neskatoties uz to ka katrus 15t km maksājam par eļlas un gaisa filtru nomaiņu un katrus 30t km par degvielas un salona filtriem. Vienai mašīnai bija salauzti gaisa filtra stiprinājumi (filtrs izskatījas briesmīgi. Pareizi jā nevar attaisīt bēz specinstrumenta, tad nepārbaudīs), otrai pr.luktura stiprinājumi (palūdzam Karlo Motors darbiniekus nomainīt spūldzi, noregulēt gaismu, un salabot stiprinājumu, jo viņu darbinieki ir to nolauzījuši. Spuldzes nomainīja, stiprinājumu-ne).
2) Veicot apkopes pie 90t km piepreasījam turbīnas diagnostiku. Paziņoja ka viss ir kartībā. Pieprasījam oficiālo papīru. Diezgan ātri piekrītuši nomainīt turbīnes divām a/m.
3) Vienai a/m pie nobraukuma 110t km bija kritisks eļlas līmenis ātrumkarbā. Pie 105t km veicam apkopi pie OD Karlo Motors.
4) A/m ir problēmas ar elektrisko pastiprinātāju (iekša nav smērvielas>>ruse). Bijām uz diagnostiku Karlo Motors 2010.gada oktobrī. Slēdziens –viss kārtībā. Pavasarī troksnis un brīvkustība palielinājas. nākas samainīt, iekšā viss sarusējis – oriģināla detaļa 695LVL+darbs(noņemšana+uzlikšana+savirze). Pārējām divām a/m laicīgi vicām profilaksi citā servisā.
5) Par krāsojuma kvalitāti. Durvju ailu aizsārggumijas ir pārāk cietas (vēlāk ir šakuši likt mikstākas), rezultātā bojāts krāsojums un rūsa durvju ailēs. Vainu neatzīst. Pēc treša gada rūse zem moldingiem un sliekšņos – mazie akmentiņi viegli boja krāsojumu. 70LVL detaļa. Karlo motors krāsotāju sliekšņa un spārņa krāsojums noturējas vienu gadu!!!
6) Pie 75tkm pēc rēķina nomainīti abi aizm.kluči. Pie 85tkm parādijas skaņa. Pārbaudījam klučus un konstatējam ka viens klucis nebija mainīts!!!
Secinājumi:
a) Maksājot pēc piestadīta rēķina OD tev nav nekādas garantijas un pārliecības ka visi aprakstītie darbi ir vispar veikti (nerunājot par kvalitāti)
Jāpārbauda visu uz vietas! OD status nedod nekādas garantijas par krāpšanu un nekvalitātīvo apkalpošanu.
b) Diagnostikas prasmes ir zem jebkādas kritikas. Maina veselus mezglus.
c) Nemak plānot savu un klienta laiku. Piem;eram: pieraksts uz 9:00, paziņoju ka gaidīšu (15T km apkope 30-40min), 50min a/m stāv ārā, pēc tam uz divām stundām pazūd boksos.. Kopā 3 st.
Комментарии (7)
Pilnīgi piekrītu lielā daļā apgalvojumu! Es esmu nelaimīgais Škoda lietotājs - darba autoparks sastāv no Škodām! Karlo Motors Serviss ir pilnīgi ārpus katras kritikas! Pilnīgi un totāli neapmierinošs serviss!!!
Auto nav slikts, bet manuprāt nekompetenta servisa dēļ jādzīvo vien pa servisu!
Tas ir tikai normāli, tādēļ arī nekad nebraucu tā sauktajos oficiālajos servisos, jo pazīstu diezgan daudz šādu servisu darbinieku, arī pats tādā kādreiz strādāju. Piem. klients atbrauc uz eļlas maiņu, bet nomainam viņam tikai filtru, atstājot veco eļlu (nu ja mazs līmenis, pielejam "otrabotku"), bet jauno eļlu pārdodam otrreiz. Arī diagnostikas - piem. rakstam, ka nomainam trīs parkinga sensorus, bet reāli nomainam tikai vienu, kurš patiesi ir bojāts, taču klients samaksā par visiem. Divi paliek pāri un ir tīrā peļņa. Tas tikai tā - īss ieskats - welcome to reality.
Normāli tas nav! šāds "normālais" variants iet cauri ar juridiskām personām. Lielākā daļa kompāniju maksā naudu un neko par kvalitāti daudz neiedziļinās! Ar privātajiem ir savādāk! Turklāt, visiem iesaku pieprasīt, lai defektīvās detaļas no servisa izdod līdz ar auto! Tas tak ir Jūsu īpašums, un nav nekādu tiesību servisam Jūsu vietā izdomāt, mest to laukā vai nemest! Jūs to varat izlemt!
Nu un piedevām ir lielāka iespēja zināt, ka detaļas patiešām ir mainītas, Un tās kas ir izdotas aizvest uz kaimiņu garāžu pie serjogas pajautāt, vai tiešām ir beigtas. Nu, ne visas var redzēt, bet dažos gadījumos var!
Izglāb auto-neremontē, kur pagadās! www.salaboauto.lv
O, jā! Tāds mums ir Karlo Motors, kad beidzot būs vēl kāds dīleris, tad varbūt šie mazliet saņemsies. Auto paši par sevi ir labi, turklāt par tādu salīdzinoši zemu cenu. Octavia vienreiz apskādēja (iespieda uz iegšu) slieksni, pieņēmēji sagaida tevi ar neapmierinātības pilnu skatienu un apgrūtinājuma pilnām nopūtām. Kompetences līmenis zems un uzskata klientu par aunu, piemēram, klabošu klimata sistēmu mēģina labot pārstartējot programmatūru un pilnā nopietnībā mēģina iestāstīt, ka tā ir tā īstā remonta metode. Nu kā var mehānisku problēmu atrisināt ar software palīdzību, nezinu - varbūt gaudojošus gultņus tur arī tā labo - pārstartē programmatūru. Vēl viens piemērs, Superb 2008g. uz stūres ir poga ar kuru var pārslēgt CD-Radio-SD karte un tā uz riņķi, poga nedarbojas, lai gan instrukcijā melns uz balta rakstīts, kam tā paredzēta, atbilde - instrukcijā nepareizi iztulkots/uzrakstīts, kā tas nākas, ražotājs uzmeistaro uz stūres pogu, kura ir smuki apgaismota, taču ir bez funkcijām, visticamāk rūpnīcā kaut kas nav pareizi saslēgts un ja grib var sataisīt, bet tas taču ir Karlo motors...
Tā varētu turpināt vēl, secinājums viens - ja vien varat braucat ar līkumu, katrā ziņā pēcgarantijas apkopi tur nevajag taisīt.
Jā.Karlo Imantā ir pilnīgs sviests.WV Craffter taisija remontu tāmi.Nepietiek ar to ka tāmei pieskaitītas detaļas kuras nav jāmaina viņi uz jautājumu par lielo summu atbild ka šoferis lohs-nav uzpasējis auto.Esot attieksmes jautājums.Viņiem likās ka ar pirmo uzņēmuma auto ir iemantojuši uzticību.Lai kliedētu aizdomas griezos ari citos servisos.Rezultāti šokējoši.Uz detaļām kuras nav jāmaina būtu zudējuši apmēram 300-400 Ls.Arī darba stundas cena neatbilst līmenim.
Tā kā padomājiet vai dēļ skaistām telpām un jauna servisa ir vērts tik ļoti pārmaksāt.
Es pat teiktu ļaut lai apkrāpj.
Tāmes starpība 1200LS Karlo pret 650LS citos 2 servisos.
Pilnigi piekritu. Apkalpoju pie viņiem VW Touran. Pec tas vienas reizes es pie tiem pediņiem vairs ne kajas ... Notureja visu dienu.Vis bija it ka izdarits, bet ar rokam no pakaļas.Salona filtru maukas nenomainija kaut gan naudu paņēma.Maitas.