Karlo Motors - Maldināšana, vienpusēja līguma laušana
Šī gada 1. jūnijā noformējām jauna auto pasūtijumu pie nu jau bijušā Škoda dīlera Karlo Motors. Noformējot pasūtijumu, jau diezgan aizdmīga terminoloģija likās "pasūtījuma VĒLAMAIS piegādes laiks", kas ne būt nenozīmē faktisko piegādes laiku.
Tā nu mēs 3 mēnešus gaidijām savu jauno auto, regulāri par sevi atgādinot arī auto pārdevējam un mēģinot pārliecināties, vai VĒLAMAIS piegādes laiks būas arī faktiskais, uz ko man regulāri tika atbildēts, lai tikai nesatraucamies, auto tiks piegādāts ASAP! Viss esot spēkā un esot saņēmuši no rūpnīcas apstiprinājumu, ka septembra sākumā noteikti būs auto.
Rezultātā, pēc kārtējā (atkārtota, jo atbild tikai uz katru otro e-pastu) atgādinājuma e-pasta nosūtīšanas, kad esam gaidijuši gandrīz 3 mēnešus uz savu auto, mums paziņo, ka tomēr auto nav spējīgi piegādāt un paši to esot uzzinājuši jau pagājšnedēļ. Grūti pateikt, cik ilgi es vēl tiktu maldināta un cik ilgi man būtu bijis jāgaida, lai saņemtu šo info, ja pati nebūtu sūtijusi kārtējo atgādinājumu par sevi.
Līguma nosacījumi ir ļoti vienpusēji - ja pasūtītājs lauž līgumu, tad zaudē iemaksāto avansu. Savukārt, ja SIA Karlo Motors lauž līgumu, tad tiek atgriezta tikai iemaksātā avansa summa un pats SIA Karlo Motors par cilvēku čakarēšanu neriskē ne ar ko. Par naudas atgriešanu arī vēl būs jāpacīnās, jo salonam vajagot oriģinālu iesniegumu, kas nozīmē, ka pie šiem bezatbilldīgajiem blēžiem ir jādodas vēlreiz un tad jācer, ka saņemsim naudu atpakaļ.
Tapēc iesaku - pirms dodaties pēc sava jaunā Citroen (SIA Karlo Motors šobrīd izplata Citroen automašīnas), stingri padomājiet, vai vēlaties saskarties ar tik pat lielām grūtībām un rezultātā savu auto tā arī nesaņemt, pat bez jebkādas kompensācijas.
Добавить комментарий