Kārlis Lūsis un sniegs.lv - /izdzēsts/
Mekleeju braucienu uz Alpiem sleepot. Atradu draugiem.lv piedaavaajumu ar sniegs.lv ko piedaavaaja Kārlis Lūsis. Izskatiijas labi, jo par 375 latiem bija iekljautas visas nepiecieshamaas lietas. Saakumaa samaksaaju droshiibas naudu, jo laikam to vajadzeeja lidmashiinas biljeteem. Iemaksaaju un gaidiiju kaadas zinjas. Pienaaca diena, kad bija janodod bagaazha ko izdariiju. Taalaak ierados lidostaa paredzeetajaa dienaa un tad saakaas, organizators liek man maksaat nodokli par lidmashiinas biljeti. Pirms celjojuma veel jautaaju vai buus kaut kas papildus jaamaksaa un man teica, ka nee. Es vinjam saku, ka viss tachu esot iekljauts, bet nu vinjs saka, ka shitais neesot. Nu labi, tomeer gribu aizbraukt celjomumaa taapeec samaksaaju. Taalaak aizbraucu uz gaameekji, bet tur mums shorefis ar busu kaveejaas kaadas 3 stundas, taapeec seedeejaam pie lidostas un gaidiijaam shoferi. Vareeja jau paskatiities cikos ielido lidmashiina un apreekinjaat celja garumu. Tad muus no lidostas uz kuurortu ved kaadas 5 stundas. Tas nav normaali, jo vinjsh izveeleejies leetaako lidostu nevis tuvaako, taapeec vairaak kaa pusi dienas esam spiesti pavadiit busaa, kuraa ir auksti un nesleedz iekshaa gaisa kondicionieri, jo prieksheejiem esot karsti un arii taa bendziins vairaak teereejoties. Tad veel vinjsh skalji pa visu auto busu klausiijaas muuziku un uz brauceeju veelmeem pagriezt klusaak rupji atcirta, lai baazhot galvu aaraa pa logu, ja nepatiik.
Ierodamies kuurortaa, istabas riebiigas un viss nobruzhaats un nolietots, gultas velja netiira. Es vinjam saku, ka shitas tachu pirms tam nav tiiriits no ieprieksheejaa guleetaaja, bet Kaarlis atkal atbild, lai tiiru pats istabu, ja nepatiikot.
Pienaak naakoshaa diena un izraadaas, ka mes no kalna dziivojam ljoti lielu attalumu pavisam kaut kaadaa mazaa ciemaa no kura neviens ski buss neiet. vediishot muus uz kalnu ar autobusu, labi lai jau ved. Pirmos vinjsh aizved savus draugus, jo vinjiem esot priekshroka, mums jaagaidot. taa mees gaidam atkal kaadas 2 liidz 3h kameer vinjsh abrauc. Aizved muus uz kalnu jau kad ir pulkstenis divi dienaa un saka, ka peec 2 stundaam muus vediis atpakalj un ja kaveesimies kaut minuuti, tad ieshot uz maajaam kaajaam. Viens no grupas nokaveeja un Kaarlis taapeec vinju nolamaaja ar necenzeetiem vaardiem. Mums lika Kaarlis guleet istabinjaas virtuvee uz diivaana diviem pieaugushiem vechiem vienaa gultaa un zem vienas segas, kaut arii pats ar draudzeni iekaartojass vislabaakajaa divvietiigajaa numuraa. Katru vakaru vinji ar draugiem piedzeeraas, skalji bljaustiijas un kjengaajaas par tiem brauceejiem, kas jau guleeja, ka vinji sleepojot taa kaa aapshi, nemaakot normaalus trikus taisiit un liidziigus vaardus.
Taa mums pagaaja shii nedeelja un bija jaabrauc maajaas, kur mees busaa seedeejaam uz savaam sleepeem un somaam, jo busa bagaazhaa neesot vietas.
Briesmiigs sleeposahas brauciens. Naakoshreiz izveerteejiet vai taa cena ir to veeta un ar Kārli Lūsi no sniegs.lv nevajadzeetu braukt celjojuma, ja gribiet labas briivdienas.
Комментарии (11)
Sho rakstu zem svesha vaarda ir ievietojis cilveeks vaardaa Raimonds Sup. (zem taada vinjsh ir atrodams draugos.lv) sakaraa ar to, ka domubiedru grupaa viņam ar Kārli Lūsi un citiem cilvēkiem, kuru vārdos viņš tagad raksta, izveidojās konflikts.
Bērnudārzs, kāds raksta sliktu komentāru un uzreiz kāds uzdevies par kādu citu. Vai tad Aigaru Liepiņu Latvijā ir maz? Tikpat labi to varēja rakstīt Jānis Bērziņš. Lasot šo komentāru liekas, ka sitiars uzrakstījis komentāru, nejauši iepostējis zem sava īstā vārda un tagad cenšas savu vainu novelt uz citu.
Pilnīgus murgs, izklausas pēc reāla tipiņa, kuram Kārlis ir uzradies kā konkurents, jo Kārlis vienmēr piedāvā fantastiskus braucienus par viss zemāko cenu un viss labāko servisu. Katram klientam pieiet individuāli. Ar Kārli esam braukuši vairākus gadus un esmu pārliecināta, ka šī sūdzība ir pilnīgs nomelnojums no kāda konkurenta kuram tagad klientu mazāk. Ja cilvēks ir pieaudzis un spriest spējīgs nekad neuzķersies uz šī bezjēdzīgā vārdu vervelējuma. Paldies Kārlim Lūsim no sniegs.lv par fantastiskajiem braucieniem, zemajām cenām, lieliskajām bildēm un kompāniju.
Mēs ar draugiem arī ieraudzījām vilinošo sniegs.lv un Kārļa Lūša piedāvājumu snovot Alpos, nolēmām astoņu cilvēku grupiņa novembrī pieteikties uz braucienu uz Aprica februāra sākumā. Dīvainā kārtā saskārāmies ar absolūtu neieinteresētību no Kārļa puses - uz pāris pirmajiem vispārīgiem jautājumiem e-pastā par brauciena norisi vēl atbildēja, bet, kad prasījām konkrētākas detaļas, pazuda kā akā iekritis. Neatbildēja ne uz e-pastiem, ne vēlāk arī uz telefona zvaniem - vienkārši dienām ilgi necēla klausuli. Tajās pāris reizēs, kad tomēr klausuli pacēla, apsolīja atzvanīt, bet arī tas nenotika - pēc tam atkal necēla klausuli un arī uz e-pastiem, protams, neatbildēja. Jebkādā veidā dabūt čali rokā, lai uzzinātu kaut ko par braucienu, bija absolūti neiespējami.
Decembra beigās mūsu pacietība beidzās - kas tā vispār par attieksmi, ka mums jālūdzas?
izdomājām citu variantu un likām Kārli mierā.
Tagad kopš pēdējā atbildētā e-pasta ir pagājuši precīzi divi mēneši, un man pienāca jautājums no Kārļa, vai mūs vēl interesē iespēja martā aizbraukt uz kalniem?
Protams, nē.
Es nezinu neko par sniegs.lv organizēto pasākumu kvalitāti un, godīgi sakot, mazliet par to priecājos, jo - ja cilvēki ir tik ļoti neieinteresēti noorganizēt kaut ko, ko paši piedāvā un ar ko acīmredzot arī kaut ko nopelna, tad es nemaz negribu zināt, kāda ir pakalpojuma kvalitāte.
Sniegs.lv diemžēl neatstāja uzticama ceļojumu organizētāja iespaidu.
Vakar atgriezos no sniegs.lv rīkotā brauciena Itālijas alpu kūrortā - Aprica. Esmu apmierināts un 10 baļlu sistēmā braucienu vērtēju uz 8.
+ Jauks neliels kūrorts, trases nav pārpildītas ar cilvēkiem, līdz ar to, tās līdz pat pēcpusdienai saglabājas labā kvalitātē. Laba vieta frīraidam un pūdera cienītājiem, taču aktīviem freestyle piekritējiem nebūs labākā izvēle. Snovparks salīdzinot ar Milzkalnu vai Žagarkalnu ir parodija.
+ Labi apartamenti, viss nepieciešamais ēst gatavošanai (sadzīves tehnika, trauki). Ērtas gultasvietas. Māja atradās 50 m no pacēlāja.
+Transfērs un inventāra nogādāšana kūrortā. Ļoti ērti, ka pirms braukšanas inventāru un daļu bagāžas varēju nodot jau Rīgā.
+ Organizators to protams nespēj ietekmēt, bet mums ļoti paveicās ar laikapstākļiem. Kopumā no 6 dienām 5 bija saulainas. Bija samērā silts. Aukstākajā dienā bija kādi -8 grādi pārsvarā -3 - -5. Izbaudījām divas dienas ar svaigi uzsnigušu pūdersniegu.
- Kārlim, manuprāt, vajadzētu piestrādāt pie komunikācijas ar klientiem, piemēram, sarīkot sapulci pirms brauciena, lai informētu brauciena dalīniekus par sīkākām detaļām un atbildētu uz klientu jautājumiem. Vēl nedēļu pirms brauciena nezināju vai man vispār ir nopirktas aviobiļetes.
- Naktsdzīves cienītājiem Aprica nebūs īstā vieta. Savukārt ģimenēm ar bērniem, sportiski noskaņotiem braucējiem, kuriem kalns nevis plītēšana un uzdzīve ir pirmajā vietā noteikti iesaku.
Domājams, ka šīs sūdzības autoram ir personīgs konflikts ar sniegs.lv. Līdz ar to uzskatu, ka sūdzības autora Aigars Liepiņa rakstītais ir pilnīgas muļķibas. Paldies Kārlim un sniegs.lv par labām emocijām un izdevušos atvaļinājumu.
Kā es nebrīnos par šādu attieksmi! Kavēšanās, dzeršana, ka tik kaut ko apčakarēt, nošmaukt, iedot mazāk, neaizvest... Var braukt, tikai tādā gadījumā, ja ar viņu ir darīšana tik daudz cik atvest un aizvest no lidostas. Komunikācija - nekāda, ja nezvana tūkstots reizes, nekas nenotiek. Bet toties pa lēto un nav jau arī nekāda tūraģentūra. Katrā ziņā - ir jāuzmanās.
Nu mēs tiko atgriezāmies no brauciena uz Val di Sole ko organizēja Sniegs.lv. Patiesībā man jāsaka ka viss bija līmenī. Pa salīdzinoši zemu cenu, manuprāt, saņēmām ļoti labu servisu.
Jā, Kārlim vajadzētu piestrādāt pie atbilžu sniegšanas tempa. Tāpēc neilgi pirms brauciena arī mani māca šaubas vai tā bija pareiza izvēle un palasot šīs atsauksmes biju sagatavojusies uz ļaunāko.
Tomērt, viss notika ļoti laicīgi, biļetes (ar visu chek in), drošības kuponi, apdrošināšana, adrses viss tika laicīgi atsūtīts uz e-pastu. Bet ja man kaut kas nepatika zvanīju Kārlim un viņš vienmēr atbildēja.
Apartamenti bija super tīri un plaši. Kārlis sagaidīja visus lidostā. Ja kaut kas nebija kā vēlējāmies viņš atbildēja un centās situāciju uzlabot. Uz kalnu visus kas vēlējās izvadāja laicīgi, tāpat arī vakarā uz veikalu, kam bija tāda vajadzība.
Mums bija aizķeršanās ar internetu, man tas bija vajadzīgs darbam, bet arī to Kārlis nokārtoja.
Tas ka, kāds nebija izlasījis bagāžas pārvadāšanas noteikumus un kādam radās personīgā nepatika. Domāju saistīta ar paša cilvēka audzināšanu, personīgajām ambīcijām un audzināšanu.
Jā puisis ir jauns, tomēr, manuprāt, atbildīgs. Ja būs iespēja noteikti vēl brauksim ar sniegs.lv
Lai veicas!!!
Domāju, ka sūdzības vērstas pret K.Lūsi nav bez pamata. Internetā ne reti vien ir pamanīts, ka K. Lūsis noliek citus organizētājus. Normāls slēpotājs un kur nu vēl organizātors tā nerīkotos. Vai nu Lūša kungs ir vēl pajauns un līdz ar to "zaļš" vai vienkārši neatrodas savā vietā un organizē ceļojumus, lai pašam sanāktu brauciens pa "freiju".
Es ar viņu biju pagājušajā gadā Livinjo, man patika
Sveiciens visiem kalnu mīlētājiem!
Raxstu nekomentēšu, jo par laimi neizbaudīju Lūša kunga sniegto pakalpojumu 2013.gada martā. Īsumā varu teikt, ka šim kantorim uzticēties nevar. Vēsture ir tāda: 2013. gada sākumā internetā atradu labu piedāvājumu, slēpošanu SkiWelt martā. Sazvanīju Kārli, kas apstiprināja braucienu un to, ka ir četras brīvas vietas. Aizpildīju visas pieteikšanās anketas, pārskaitīju naudu un sāku kaidīt atbildi no organozatora, ka nauda saņemta... biļetse nopirktas.. nu vismaz kaut ko. Divu nedēļu laikā tā arī nesagaidījis sāku zvanīšanas sēriju Kārlim. Telefons vai nu neatbildēja, vai bija ārpus zonas. Sūtīju e-pastus un īsziņas, bez rezultātiem. Lieki piebilst, ka biju nikns bez gala. Pēc trīs nedēļam beidzot saņēmu e-pastu no Kārļa, kurā bija teikts, ka diemžēl iepriekš norādītajos datumos vairs brīvu vietu nav un piedāvāja braukt Lieldienu brīvdienās, kas man galīgi nederēja. No Kārļa puses nāca visādi murgaini piedāvājumi, aizvest mūsu bagāžu ar busu no Latvijas līdz SkiWelt, kurp mums jānoķļūst pašiem ar lidmašīnu un tālāk ar mūsuīrētu auto... Katrā gadījumā bijām piečakarēti. Bet tā ir tkai puse no stāsta. Pusi no iemaksātās naudas Kārlis atmaksāja jūnija sākumā! Alikušo naudu es neesmu saņēmis atpakaļ vēl līdz šai dienai. Katrā telefonsarunā tiek solīts, tūlīt, tūlīt, bet kā nav tā nav. Vienīgais ko Kārlis apstiprināja ir tas, ka viņš darbojās kā privātpersona un nav reģistrējis savu uzņēmējdarbību.
Esiet uzmanīgi un tālredzīgi izvēloties šādus pakalpojuma sniedzējus.
p.s. Pateicoties Kārļa attieksmei, braucienu veiksmīgi noorganizējām paši un nemaz nesanāca daudz dārgāk kā solīja Kārlis.
Lai daudz sniega bez "Sniegs.lv"!
Guntis Laizāns.
Grūti komentēt agrāko vēsturi. Bet ar Kārli un sniegs.lv braucām uz ValDiSole 2014. gada janvārī. Viss bija noorganizēts ļoti normālā līmenī. Gan mantu nogādāšana kalnos, gan sagaidīšana lidostā. Piekrītu ka Kārlim reizēm neiet raiti ar atbildēšanas ātrumu, bet tas netraucēja izbaudīt braucienu pēc pilnas programmas. Apartamenti bija plaši un ļoti labi. Arī neskaidrot jautājumus bija kas palīdz atrisināt kā arī ļoti novērtējām Kārļa padomus kurās dienās un laikos uz kuru no trim ValDiSolē pieejamajiem kūrortiem braukt. Paldies par lielisku braucienu!
Juris Šmits