Kāla ezers - atpūtas vieta - privātīpašums - Slikts serviss
Piebraucām pie Kāla ezera atpūtas vietas ar ārzemju draugiem. Tiklīdz noparkojām mašīnas un izkāpām, pagalmā zāli pļaujošais saimnieks uzbļāva, kā mēs esam noparkojušies (bijām vienu mašīnu noparkojuši pie cenrāža). Tūlīt pat devāmies prom ar sabojātu noskaņojumu. Tāpēc neiesakām tur iegriezties, lai nesabojātu labo dienas noskaņojumu!
Комментарии (11)
Kāda atpūtas vieta bija?
Vieta bija tīra un sakopta, bet saimnieka attieksme pret klientiem - NEPROFESIONĀLA UN RUPJA!
Cik esmu tur atpūtusies viss bijis labi gan attieksmes ziņā gan sakoptības.
Varbūt vieglāk bija pārparkot mašīnu nevis sabojāt sev visu dienu.
Bet, ja uzreiz pēc izkāpšanas saņem savā adresātā bļaušanu, nevis pieklājīgu palūgšanu pārparkot mašīnu?!
A tur bija iekļauti lamuvārdi ka runājat par ētikas normām? Ja nepareizi noparkojāties varbūt Jums pašiem ir morāles normas pārkāptas pret citiem, kuri nevarētu noparkoties Jūsu dēļ.
Vnk es nesaprotu par ko te cepiens, paši nejēdz noparkoties par ko saņem.aizrādījumu bez smaida uz sejas un tgd ņemas
"Ja nepareizi noparkojāties varbūt Jums pašiem ir morāles normas pārkāptas pret citiem, kuri nevarētu noparkoties Jūsu dēļ." - par šo Jūsu teikto - šajā atpūtas vietā bijām pirmo reizi, bet, ja saimnieks būtu LAIPNI PALŪDZIS pārparkot mašīnu, mēs to nekavējoties izpildītu, un, labā noskaņojumā turpinātu atpūtu šajā vietā. Tik vienkāŗši!
Ja klausītu tādu cilvēku, kuri pat nejēdz normāli noparkoties, ieteikumiem, vispār nevarētu no mājas līst laukā.
Ja saimnieks pieklājīgi, bez bļaušanas būtu pateicis, mēs ātri vien pārparkotos un turpinātu atpūtu šajā vietā, bet šeit jau ir runa par morāli un ētiku jeb cilvēcisku attieksmi!
Jā, runa ir par ētikas normām. Ja esi biznesmenis ar mērķi uz klientu piesaisti, tad svarīga ir attieksme. Un, jā, šis saimnieks bija rupjš, jo bija dzirdami lamuvārdi.
Vai ir pārliecība, ka zāli pļāva saimnieks nevis kāds nolīgts darbinieks?
Nedomāju, ka darbinieks atļautos tik negantā balsī bļaut, viņam nebūtu tādas tiesības.