www.sudzibas.lv Kafejnīca Tomiņš/SIA "Makabula" Čeka neizsniegšana, agresīva attieksme pret klientiem

Kafejnīca Tomiņš/SIA "Makabula" - Čeka neizsniegšana, agresīva attieksme pret klientiem

Saimniece uz mūsu lūgumu samainīt ēdienu atbildēja indīgi un agresīvi, vainojot mūs, klientus. Bijām šokā par uzbrukumiem klientam.
Kolektīvs iedomīgs un smaida tikai ja viss pa viņu prātam. Sajūta, ka vēlas tikai vairāk pārdot un ātrāk tikt no cilvēkiem vaļā.
Ēdiens (gaļa panējumā) bija apdegusi, bez iemesla nebūtu lūguši samainīt.
Čeku par mūsu pasūtījumu nesaņēmām.
Ļoti nepatīkama vieta, nekad vairs.

Комментарии (29)

D darbinieks234 21.04.2025

Kafejnīca Tomiņš, 91437566847; SIA "Makabula", 50203511611

Bildē pat nav, šobrīd, pie kases, strādājošie darbinieki. Melo, atsauksme ir izdomājums

D darbinieks234 26.04.2025

Bilde ir no jūsu oficiālā Facebook, tas ka darbinieki tik strauji mainās ir vēl viens pierādījums saimnieces neadekvātajai dabai. Es neesmu teikusi ka visi šie darbinieki tajā diena strādāja, toties saimniece kura izliekas par smaidīgu, bet uzvedas toksiski un manipulējoši pret klientiem un saviem darbiniekiem ir tieši pa centru.

Vispār jau nemainās gan. Viena meitene uz to bridi bija dekrētā, otra aizgāja tālāk, jo vēlējās pārmaiņas dzīvē, nevis tāpēc, ka pie mums ir slikti. Vēl joprojām sadarbojamies, kopā svinam svētkus. Tā, ka arī šie ir meli. Un ne, es neesmu ne toksiska, ne manipilējoša. Esmu tā, kas tieši pa vidu. Šis kometars pierāda tikai to, ka jus pie mums neesat bijis(usi) un mani nepazīstat.

V Viktorijasel 27.04.2025

Ļoti laba pieredze kafejnīcā Tominš!

Nesen apmeklēju šo kafejnīcu un biju patīkami pārsteigta. Apkalpošana bija laipna, profesionāla un ātra. Personāls bija atsaucīgs un smaidīgs, radot mājīgu un pozitīvu atmosfēru.
Ēdiens bija izcils – ļoti garšīgs, kvalitatīvi pagatavots un svaigs. Var just, ka šeit strādā cilvēki ar patiesu attieksmi pret savu darbu un klientiem.

Redzot iepriekšējo negatīvo atsauksmi, vēlos piebilst, ka mana pieredze bija tikai pozitīva. Iespējams, konkrētajā reizē sievietei vienkārši nebija labs noskaņojums, kas varēja ietekmēt viņas iespaidu. Mēs visi esam tikai cilvēki, un dažkārt arī darba dienās gadās grūtāki brīži.

Noteikti atgriezīšos vēlreiz un iesaku arī citiem apmeklēt šo vietu!
Liels paldies kafejnīcas kolektīvam par lielisko pieredzi!

krāslavietiss 27.04.2025

Gan dmytro, gan jūs piereģistrējāties, lai sniegtu šo vienu atsauksmi. Tas tieši apstiprina jau iepriekš norādīto.

D Dmytro 27.04.2025

Sūdzības var lasīt bez reģistrācijas. Un jā, ja redzu, ka kāds tiek apmelots, nav slinkums piereģistrēties, lai aizstāvētu par ko esmu pārliecināts.

Zini, lai kas tu arī nebūtu, novēlu tādu dzīvi, lai nebūtu laika nodarboties ar šādām stulbībām, kā skaudīgu, citu cilvēku nomelnošanu. Ja esi kāds mans paziņa, nu vēl jo vairāk, nožēlojami. Man Tevis žēl.

Karlsons XIII 21.04.2025

Bildē ir kolektīvs vai neapmierinātie ēdāji?

D darbinieks234 21.04.2025

Kolektīvs ar kuru bija nepatīkamā pieredze, no viņu oficiālās Facebook lapas.

krāslavietiss 21.04.2025

Norm bobriki

D Dmytro 24.04.2025

Apmeklējām šo kafejnīcu un bijām patīkami pārsteigti gan par ēdiena kvalitāti, gan apkalpošanu. Ēdiens bija svaigs, garšīgs un estētiski noformēts. Personāls bija ļoti laipns un atsaucīgs, radot mājīgu un siltu atmosfēru. Interjers ir gaumīgs un mierpilns – ideāli piemērots gan draudzīgai tikšanās reizei, gan nesteidzīgai kafijas pauzei. Noteikti atgriezīsimies vēlreiz!

krāslavietiss 24.04.2025

Norm skriptu nolasīji

D Dmytro 24.04.2025

kas tev nepatīk?

krāslavietiss 24.04.2025

Šokolāde veikalā ir pārāk dārga. Kāpēc prasi?

Atsauksme ir pilnīgi meli. Tomiņā virs kases ir kamera ar balss ierakstu. Visu var pierādīt. Tādas situācijas nav bijušas.
Kolektīvs vienmēr ir laipns, arī pret klientiem, kuri nāk “pakasīties”.
Kafe saimniece ar klientu apkalpošanu nav saistīta, tāpēc nekādi nevarēja rupji un indīgi runāt. Meitenes, kas strādā ar klientiem vienmēr ir laipnas, atsaucīgas un ļoti pretīmnākošas.

Ar cieņu, indīgā un riebīgā saimniece.

krāslavietiss 24.04.2025

Vismaz samānītos, ka esi "nejaušā kliente". Kāds noticētu.

D darbinieks234 26.04.2025

Vienmēr ir laipns, pret klientiem kuri nāk pakasīties?! Tā saimniece runā par saviem klientiem, uzreiz saviem klientiem uzspiežot kašķīgu cilvēku zīmogu?
Varbūt kaut kas nav tomēr kārtībā, kā būtu uzklausīt kritiku un mainīties? Nevis piespiest savu kolektīvu vēl te nākt un melot ar labajām atsauksmēm. Kauns👎

Lai man ticētu, man ir jāmelo? Kā sūdzības autorei? Viņa melo, viņai tic. 🫣

krāslavietiss 25.04.2025

Kā rāda prakse, kad saka darbinikiem vai tuviniekiem komentēt par labu, tad 95% saimnieks ir vainīgs. Varbūt tajos 5 % esat jūs, tad atvainojos. Dmytro ir jums piesaistīts cilvēks, taisnība? Šeit man ļoti daudz zināmu negotprātīgu darba devēju taisnojas. Pats pie viņiem neesmu strādājis, bet pusvalsti apčakarējuši. Visi kā viens, spiež darbiniekus komentēt, citādi draud ar represijām.

D darbinieks234 26.04.2025

Kas vainīgs, tas bailīgs👎 Apvaino citus melos, bet pašai 9 tūkstoši nodokļu parāds. Krāpj savu valsti un savus klientus.

L Lolis 1 25.04.2025

Tomiņā ir visgaršīgākais pusdienu piedāvājums Valmierā. Apkalpojošais personāls ļoti draudzīgs un atmosfēra ļoti mājīga.

Žēl ka tā. Ne, Dmitro nav mans darbinieks. Arī kolēģes, neviena nav neko komentējusi, darbā tik iesmejam par šādu, slimu cilvēku izdomājumiem. Man ir foršs kolektīvs, foršas un laipnas meitenes un pati arī esmu tīri forša. To apstiprinās 95% mūsu klientu, īpaši tie kas zin mani. Žēl ka šādi, nepamatoti var nomelnot cilvēku un visi tic, ja es sevi aizstāvu, tad vēl vairāk, sanāk, esmu vainīga. Greiza domāšana. 😃iesaku atnākt pie mums un pārliecināties pašam, cik pie mums ir forši.

E Elina ruska 27.04.2025

Nekad šajā iestāde neesmu saskārusies ar ko līdzīgu jūsu apgalvotajam. Meitenes smaidīgas, jaukas. Ēdiens gards, kā mājas. Šādi , skaļi bļaustīties ir ļoti neētiski. Var kaut kas nepatīk , bet celt šādu neslavu ir par traku.
Īpašniece ir rakstījusi ka ir pieejams video ierakts ar balss ierakstu. Visu var apskatīt un atrisanat.
Ja jūsu mērķis bija skaļi paklaigāt , tad cita lieta.
Ticu karmai.

krāslavietiss 27.04.2025

To var pārbaudīt tikai dzīvajā. Kāpēc padstavnos komentāru rakstītājus vajag? Viss ir tik viegli nolasāms. Tagad viens pēc otra sāk labus vārdus teikt. 21 min atpakaļ piereģistrējies - ticu :D.

D Dmytro 27.04.2025

Nu bet lai nosauc laiku un datumu. Paskatīsies kamerās, tak teica ka ir kameras ar balss ierakstu. Īpašniece klientus neapkalpo, tas vien pierāda, ka tie ir meli. Un vienas meles vārdiem visi tic, bet tam, ka apgalvo, ka var kamerās paskatīties, netic. Un jā, sūdzības var lasīt arī nepiereģistrējoties, lai komentētu vajag reģistrāciju. Interesanta tauta mums, Tu esi vainīgs, pat ja nav pierādījumu, tikai tāpēc, ka kāds tā pateica.

Krāslavieti, gaidām jūs ciemos pie mums. Varēsiet pārliecināties ka sūdzības autore ir mele, kura pie mums nav pat bijusi. Visticamāk kādas personīgas antipātijas, kāda skaudība, vai kas tamlīdzīgs. Kā arī visus pārējos like licējus un neticīgos. Nāciet un pārliecinieties paši, nevis ticiet katram ko kāds saka par citiem, īpaši bez pierādījumiem. Izrokot bildi no fb. Es šobrīd esmu bērnu kopšanas atvaļinājumā un vispār nestrādāju, tikai preci no rītiem piegādāju, kopā ar mazuli. Tāpēc es nekādi nevarēju paspēt viņai to gaļu nesamainīt un vēl paspēt būt rupja un vēl nez kāda. Es nekad nedarītu neko tādu, kas kaitētu mana uzņēmuma reputācijai, rupjība un visas pārejās muļķības, kas šeit sarakstītas, noteikti būtu kaitnieciska darbība no manas puses.

E Elina ruska 27.04.2025

Es jau nelūdzu Jums ticēt man.
Es izteicu savas domas.
Vai tas aizliegts? Katram ir savs viedoklis.

D darbinieks234 01.05.2025

Tas, ka saimniece ir dīvaina bija redzams, bet tagad liekot saviem darbiniekiem un radiniekiem rakstīt “pozitīvas” atsauksmes - nožēlojama uzvedība.
Adekvāts uzņēmējs pieņems kritiku un uzlabos savu biznesu, dullais turpinās uzbrukt klientiem.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы