Kafejnīca Melturi - Slikta attieksme pret klientu/ Krāpšana / Ņirgāšanās par pircēju
Dzīvoju krievijas pierobežā un man reizēm nākas mērot tālo ceļu uz rīgu. Kafejnīca "melturi" ir ērtā vietā, lai garāmbraucot tur ieturētu maltīti, arī ēdieni ir baudāmi, bet šai kafejnīcai ir problēma - klientu apkalpošanas kultūra.
Jau agrāk nācies izbaudīt dažu, aiz letes stāvošo pārdevēju nedraudzīgo attieksmi, bet 21.11.2017. Vakarā plkst. 20.20 tā bija nepārspējama un sapratu, ka tā ir kafejnīcas īpašnieka politika.
Esmu neliela auguma un svara sieviete, tāpēc ēdu maz. Ēdienu pērku tikai tik daudz, cik varu apēst, jo nevēlos savu naudu izmest miskastē. Arī dēls vēlējās nopirkt pusporciju ēdiena. Palūdzu pārdevējai pusporciju mājas kotletes, bet viņa atteica, ka to nevarot. Jautāju vai tad kotletes nav divas. Sekoja atbilde, ka ir divas, bet tās netiek dalītas. Jautājumam, kuru no ēdieniem var dabūt pusporciju, sekoja atbilde, ka pēc astoņiem vakarā nevienu, jo pusporcijas domātas bērniem!? Izklausās pēc alkohola tirgošanas aizlieguma! Nu ko, sapratu, ka bērniem un mazēdājiem pēc astoņiem ēst ir aizliegts. Arī lūgumam sadalīt vienu pilnu porciju divās daļās - man un manam dēlam (šajā gadījumā pieaugušam) sekoja noraidījums. Pārdevēja paziņoja, ka mums neko nevarot palīdzēt, jo tādi viņiem ir noteikumi.
Mēs nopirkām vienu porciju, ko pārmaiņus ēdām ar vienu dakšiņu. Palika sajūta, ka šajā ēdināšanas iestādē ņirgājas par klientu, cenšoties no viņa izspiest naudu par to ko viņam nemaz nevajag.
Mans ieteikums īpašniekam, lai arī citi klienti neciestu no šādas attieksmes un veltīgi nepiestāj pie kafejnīcas “meli turi”, jau uz ceļa izlikt paziņojumu: “pēc pulksten 20.00 pusporcijas neizsniedz un bērnus nebaro! ”.
Комментарии (4)
Dēļ vienas kotletes šādu penteri sarakstīt, apbrīnojami!
bet tā ir daudz kur. es arī reti apēdu visu, jo porciju lielums tiek pārspīlēts (nu kā, ēstuvei slava, ka tur karbonād epāri šķīvim karas). Nereti atlikumu ņemu līdzi. Ja ne pārāk daudz paliek , kaut vai salvetē ietinu un suņam aizvedu.
Kāds sakars krievijas pierobežai ar pusporciju apkalpošanas kultūru, īsti nav saprotams. Varbūt tomēr nav vērts knapināties, kafejnīcā diedelējot vienu kotleti, bet normāli paēst. Vispār no ortas puses paskatoties, vairāk izskatās pēc ņirgāšanās par personālu. Ja viņiem pusporcijas nav paredzētas, tad prasība sadalīt porciju 2 daļas tiešām izklausās pēc ņirgāšanās. Nākamais paprasīs vēl katru kartupeli sagriezt 6 vienādās daļās un koltleti - šķēlītēs pa 22 gramiem katru.
Un kāpēc gan ne? To visu var darīt un vēl prezervatīvu kā dāvanu klientam iedot, ar piebildi- mūsu uzņēmums nav ieinteresēts, lai tādi klienti vairotos...