Kabuki - piegāde
Kabuki ēdam kā minimums 2 reiz nedēļā, tad nu šovakar izdomājām pasūtīt uz mājām, parasti viss bijis ok. taču šoreiz salāti kurus esmu ēdusi reizes 20 man atved bez mērces, ar dažām vecām rukolas lapiņām, trīs mazām loksnītēm ābola un pāris riekstiem... īsāk sakot pilnīgi garām.
Zvanot dispečerei saku tā un tā, sākumā pasaka, ka ok, nākošreiz jūs dabūsiet šos salātus par velti, bet tad piezvana pēc 10 min, kad es tos salātus jau apēdu ar parasto balzamico ( neiešu tak mest ārā ēdienu) saka, ka menedžere teikusi, ka var apmainīt salātus pret jauniem.. saku ka uzreiz jau vajadzēja teikt :D
beigās palika pie tā, ka iedos atlaidi... neko vairāk jau kā 5% droši vien nedos. Katrā ziņā jūtos ļoti vīlusies, samaksāju par pilnīgi nekādiem salātiem 4.50 ls ... Vai tad darbībai nav jābūt virzītai uz apmierinātu klientu...?
Комментарии (1)
Parasti dod 10% vai 15% atlaide, ja kas neapmierina.