www.sudzibas.lv Kabuki Pasūtījumu kvalitāte,apkalpošana

Restorāns Kabuki - Pasūtījumu kvalitāte,apkalpošana

Vēlos dalīties ar savu sašutumu par ēstuves Kabuki pakalpojuma kvalitāti un darbinieku attieksmi.Atzīšos, ka esmu liela suši mīļotāja un arī 11.10.11. biju nolēmusi ar draudzenēm pamieloties ar tiem.Lai arī jau bija dzirdētas negatīvas atsauksmes par Kabuki Tērbatas ielā 46(ieeja no Martas ielas), tomēr izlēmām par labu šai ēstuvei.Tā kā šajā dienā bija spēkā akcija visam 50% atlaide, tad ēstuvi gāza riņķī cilvēki.Man bija tik žēl to cilvēku, kas pat stāvēja uz ielas...man tik ļoti viņiem gribējās pateikt - "mīļie, izvēlaties citu ēstuvi!!!", bet nu ko nu vairs...
Rezumējot negatīvo, kas tika pieredzēts tajā vakarā - ar draudzeni pasūtījām vienādus suši, pilnīgi visi atzina, ka tie ir divi dažādi suši - manējos laikam taisot pavāram kaut kas ar acumēru bija sagājis greizi, kā arī-laikam arī pēdējā majonēze tika izķeksēta no burkas..tās bija ļooooooooti maz, lai neteiktu, ka vispār nebija...Kad jautāju apkalpotājai-vai viņai neliekās, ka mani un draudzenes ir divi pilnīgi dažādi suši - saņēmu krievu valodā atbildi, ka "tie ir divi vienādi suši, draudzenei ir tikai lielāki"...Ok, pieņēmu, ka nevar uztaisīt divus vienādus suši...kad jautāju, ka man nav sušiem pielikta majonēze..Saņēmu atkal atbildi krievu valodā "ir gan, vai gribot, lai attin vaļā tos"..Papildus sacītajām, apkalpotāja savu garo, melno, mākslīgo, spico nagu iebāza manos suši.Kad jautāju apkalpotājai, lai ar manīm runā latviešu valodā, jo es krievu valodu nesaprotu...saņēmu, protams, atbildi krievu valodā, ka viņa nevarot man latviešu valodā izskaidrot.Šeit būtu noteikti vietā darbiņš Valodas Inspekcijai.Piebildīšu, ka pēc mūsu komunikācijas ar konkrēto apkalpotāju, varēja manīt, ka tas ir pārrunāts ar pārējām apkalpotājām, jo visu vakaru tika smīkņāts un ķiķināts.Vakars ar to visu bija sabojāts!!!Tiešām žēl, ka kādreiz mana mīļā Kabuki ēstuve ir zaudējusi savu kādreizējo līmeni.To varētu arī teikt par Kabuki Jūrmalā, Jomas ielā 61.Kādreiz mums tik ļoti tur patika pasēdēt un pamieloties ar suši, bet jau otro vasaru pēc kārtas-ir ļoti nepatīkami, ja apkārt valda netīrība - galdi nolieti un salvetes pa zemi mētājas...Skumīgi!!!Jautājums- vai ir iespējams atjaunot kādreiz mīļās ēstuves kvalitāti????Nopietni padomājat, ja tiešām gribat uz šo ēstuvi iet...tāds neliels ieteikums...

I

Комментарии (18)

A administrācija 12.10.2011

kvalitāti diemžēl atjaunot nebūs iespējams, jo par tādām algām kā mēs spējam piedāvāt, nav kas strādā tāpēc lūdzu ņemiet par labu kā ir, atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

P pastavigsklients 12.10.2011

Sho restoraanu apmekleejy 3-4 reizes nedelii. Visas meitenes ir laipni, runaa latviski loti labi un apkalposhana vienmeer labaa liimenii. Bet 11.datums jaasaprot ka tas ir loti-loti gruuta diena prieksh visiem darbiniekiem - visi nervoze un streso. Tapeec sho komentaaru neuzskaitu ka atbilstoshu prieksh kabukiem. Atnaaciet citaa dienaa un es ticu- juus pashi parliecinaaties! ;)

N Norta 12.10.2011

Kas attiecas uz 11.datumiem, tajaas dienaas ir nereaali daudz cilveeku un jaasaprot ka juus apkalpo arii cilveeki nevis kaut kaadi roboti.
Ja veelaties kvalitatiivu apkalposhanu un izbaudiit vakaru, tad ejiet uz turieni tajaas dienaas, kad nav speekaa akcijas un juus sapratiisiet ka taa ir taa pati juusu miiljaa vietinja kur paeest sushi...:)

H horta 12.10.2011

, lai ar manīm runā latviešu valodā, jo es krievu valodu nesaprotu...saņēmu, protams, atbildi krievu valodā, ka viņa nevarot man latviešu valodā izskaidrot.Šeit būtu noteikti vietā darbiņš Valodas Inspekcijai.

runā ar mani, ne manīm
pati ej valodu mācīties

S Salna 12.10.2011

Zb...Jums laikam uz varžacs uzkāpa ? Laikam esat ļoti visgudrs/-a ? Vai tas maina sūdzības būtību ?? Otrkārt, ja esat tik ļoti korekts/-a, tad droši vien zināsiet, ka nepazīstamus cilvēkus parasti neuzrunā uz Tu / no Jūsu : pati ej valodu mācīties /. Interpunkcijas stundas arī neesat apmeklējis/-jusi.
Runa ir par principu. Saprotu meiteni ! Man nekas nav pret krievu valodu, bet absolūti neliekas normāla situācija, ja man valstī, kur par valsts valodu joprojām ir atzīta tikai un vienīgi latviešu valoda, ir jāmokās, lai krieviski kādam kaut ko izskaidrotu.

G Gatis 12.10.2011

Ak dievs!taja pasha vakara, seedeju pie tas galdinas, kad ta nekretni nenormala sievete, saka burkshtet, par sushiem, tas bija smekligi, kad vina saka jautat mejtenej kur i majoneze, vina patejca ka tur ieksha!ta sievete saka blaut, un mejtene atvajnojas un patejcas-var es paskajdroshu krieviski, un saka skaidrot, ka tur ieksha vina ir, ka ja jus neticat es varu atnest dakshinu un naziti lai jus varetu sagriest, un ieraudzit ka tur ir majoneze, un ja jums nepatik mes varam partaisit!sieviete pateica ka nevajag!Ta pasha mejtene apkalpoja mani, nav ne kadas pretenzijas, viss bija ok, vnk.un vina ne baza pirkstus ediena-tas ir meli, un ja kadam ir slikts garstavoklis vajag sedet majas, nevis iet uz 50% atlaidem, kur cilveki stav rinda, un nabags personals strada 12 stundas kau kada traku maja, a ja jus gribat vakaru izbaudit, vajag iet cita diena!

S Salna 12.10.2011

Es varu teikt, ka viss ir ļoti subjektīvs, tajā skaitā attieksme. Diemžēl arī man nav tā pozitīvākā pieredze ar Kabuki akcijām. Biju tur pirms pāris mēnešiem un pilnīgi noteikti zinu, ka vairs netērēšu laiku šādam pasākumam. Tā teikt netaisīšu lieku rindu akcijas dienās Gatim un citiem Kabuki faniem. Saprotu, ka tiek spiest uz masu un protams, necerēju akcijā saņemt restorāna servisu, bet akcijas sushi kvaltiāte ir tāāaalu no tādas kāda tā bija šajā iestādē pirms kāda laika. Varbūt, ka man un šai meitenei vienkārši nebija tik laimīga diena kā Gatim un nepaveicās.

1 1 12.10.2011

Lasu un brīnos - sušī liek iekšā majonēzi???? Neesat kaut ko sajaukuši?

C celms 12.10.2011

Nu, šeit ir tikai apkalpošanas vaina, bet palasiet par Ingarā Krieviņa krogiem, kur cilvēki lieto uzturā sprāgušu liellopu gaļu, ko tad jūs teiksiet?
Lipājas ielā-56 ingars un Brīvības -41 CITI LAIKI.

S Salna 13.10.2011

To 1: jā, ( vismaz LV sushi ēstuvēs; nezinu kā Japānā... ) izmanto majonēzi. Ne jau rosola majonēzi, protams...Ja nekļūdos tā ir sojas majonēze...

H horta 13.10.2011

pati tu salna esi pārgudra, neta komentāri nav nekāda interpunkcijas paraugstunda, katrs raksta savā stilā, bet ja es jūtu ka tas nav stils, bet stulbums, tad es ar tā saku
riebjas šitādas pāķu skuķes, sabraukušas un tagad rauc degunus visur kur vien iespējams

K Kabuki cienītāja 13.10.2011

Pati apmeklēju "Kabuki" un Rīgā šeit ir labākie suši! Par apkalpošanu 11.datumā nav, protams, runas, jo, ja ir vēlēšanās pavadīt "Kabuki" jauku vakaru, tad noteikti tur jādodās dienā, kad šī akcija nedarbojas. Un tad ir viss - gan atmosfēra, gan kvalitāte, jauka apkalpošana un smaidīgas viesmīles. Tā, ka kopumā mana pieredze ir pozitīva.

S Salna 13.10.2011

to Zb. Var tik piebilst, ka Jūsu izteiksmes veids liecina, ka pats pēc nekāda izsmalcināta pilsētnieka viss neizklausieties...
Ir tāds senindiešu aforisms:
"Zemisks cilvēks vienmēr uz visu atbildēs ar rupjību, ikdienas cilvēks - ar rupjību uz rupjību, godājams cilvēks nekad nekļūs rupjš, lai arī kā pret viņu neizturētos."
Tā ka miers mājās :)

Z Zaļais 17.10.2011

tas ir Latvijas nezinīšu izgudrojums iebāzt sušī majonēzi, Philadelfijas sieru un kaut ko vārītu
Kabuki strādā krievi, krievenes jaunas un iedomīgas, neprot pareizi apieties ar klientiem un ekstremāli spēcīgi izrāda savu personīgo attieksmi
Latviski viņas tiešām neprot runāt un arī nesaprot, ko viņām prasa, jā, valodas inspekciju tiešām uz turieni vajag palūgt aizstaigāt !!

Apkalpošana lēna un gausa, negribīga, kaut pret ārzemniekiem viņas kūst, cerībā, ka kāds varētu ieinteresēties un paņemt līdzi.

Kvalitāte ir pamatīgi kritusies, man garšas kārpiņas ir pamatīgi attīstītas un jūtu, kad lasis vairs nav svaigs, vai arī citi jūras produkti jau ar vieglu piesmaciņu un tas jau ne vienu reizi vien.

Nav kvalitātes, viņas tur nav, pavāri ar oficiantēm visu laiku aprunā klientus un savā starpā smīkņā, smejas.

W weee 19.10.2011

Kādi te mazvērtības kompleksu mākti cilvēciņi salasījušies, tas pats Zaļais, interesanti, kā var nodoties maltītei, sarunu biedram ar kuru tu kopā ieturi šo maltīti un plus vēl ievērot visus citus, kas ko dara, kas ar ko sarunājās un kas par ko ķiķina, un vēl obligāti nodomāt, ka ķiķina par mani, tur tiešām pašvērtējumam ir jābūt grīdlīstes augstumā, lai visu asociētu ar sevi.

Autorei
Parasti jau šādi izturās cilvēki ar zemu pašvērtējumu, kad gribas parādīt apkalpojošajam personālam, ka esmu kaut kas, jo varu šo apkalpojošo personālu izdancināt pēc sirds patikas, godīgi sakot, ja pie kāda blakus galdiņa apsēžas kāda šāda "miss Visums", vienmēr palūdzu, lai mūs pārsēdina, jo ja palikt kur esi, tad visa maltīte ir sabojāta, jo šādu "miss Visums" var apkalpot kaut vai pats Mārtiņš Rītiņš, tāpat kaut kas nebūs pa prātam.
Un par pašu sūdzību, vienkārši jau pa gabalu redzams, ka sarakstījusi visus sīkākos niekos, rodas iespaids, ka vienkārši autore vairs nezināja pie kā piekasīties.

H Henri 11.07.2012

Man ir tikai neliela sūdzībiņa par Kabuki restorānu blakus Galerija Centrs Vecrīgā. Suši patiešām garšīgi, kā arī otrie ēdieni, kas tika pasūtīti arī bija ļoti labi, bet pašam strādājot par bārmeni bija jābrīnās cik slikti strādā tieši šajā jomā. Saprotu, ka gadās tā saucamās "zaparas" stundas, bet bijām plks. piecos otrdienas dienā un cilvēku bija uz vienas rokas pirkstiem saskaitāms skaits, tāpēc netīras glāzes atnešana ūdenim (kaut kas bija piekaltis pie glāzes malas) un proporciju ļoti neveiksmīga improvizācija citiem dzērieniem ir tiešām nepiedodama.

A arci123 19.01.2017

Spices kabuki-ārprāts!!! Vienkārši briesmīga ēdiena kvalitàte,vista auksta garšo pēc vecas eļļas,salātos turpat blakus mats aptuveni 5cm garumā,vienīgais,kas no pusdienu kastītes bija ēdams-Spring rolls,bet tikai tāpēc,ka klāt bija Chilloju mērcīte! Lieki piebilst,ka kā piedeva tika pievienota nevis basmati vai kādi citi rīsi,bet gan tie paši sushi rīsi,kas bija salipuši vienā lielā gabalā. maksāt par kaut ko tādu vienkāršo pat roka neceļās... nevis ēdiens,bet gan šausmas.

A arci123 19.01.2017

Un lieki piebilst...zupa

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы