Kabinets alkohola veikals - Briesmīga attieksme pret klientu
Piektdien, 14. Aprīlī, nopirku pudeli alkohola, Cena uz cenuzīmes bija norādīta 16,99 eiro. Maksājot kasē pievienoju karti un redzēju, ka izņemti 18.99. Es jautāju pārdevējam - kāpēc? Viņš man izņēma zīmi un parādīja, ka Cenas var nesakrist. Piedāvāju šo jautājumu atrisināt uz vietas, bet viņš teica, lai pirmdien jābrauc pie menedžera.
Pirmdien, 17. Aprīlī, piegāju pie menedžera, izskaidroju situāciju, uzrādīju čeku. Viņa jautāja, kur man ir otrais termināļa čeks, es teicu, ka viņi man iedeva vienu čeku, bet man nav cita. Jautāta par summas nesakritību, viņa atbildēja, ka jā, tāpēc varbūt viņiem Cenas mainās. Paskaidroju, ka pircējs preci izvēlas pēc plauktā norādītajām cenām, nevis pēc kādiem citiem minējumiem. Pārvaldniece palūdza parādīt šo pudeli, ko nopirku piektdien. Biju pārsteigts, ka nācās neatvērt līdz situācijas noskaidrošanai un gaidīt tikšanos ar vadītāju? Man ilgi mēģināja skaidrot, ka kļūdos, bet pēc Ilgas strīdēšanās menedžeris apgāza vāzi ar ziedojumiem un sāka skaitīt man 1-2 centus par 2 eiro. Uztvēru to kā izsmiekls un aizgāju.
Комментарии (5)
Cik stundas iztērēji lai atgūtu 2 eiro?
Kā un pienākās kārtīgam latvietim - izpisa smadzenes kapejku dēļ visam veikalam.
Tas ir pizģec veikals.
Principa pēc, labi, ka čalis izmācīja veikala saimnieku. Vienmēr domāju, vai tiešām ziedojumi aiziet līdz adresātam. Izrādās, ka ar tiem nosedz savus kasjakus. Vēl saimnieks sev un saviem vergiem aliņu izmaksā 5dienas vakarā, stop udova..
Piekrītu. Ļoti nepatīkama, vīzdegunīga attieksme no pārdevēja puses. Čalim laikam kādi kompleksi un pilnīgi nespējīgs normāli sarunāties. Tās retās reizes, kad strādā Larisa, ir viss kārtībā. Un agrāk bija ļoti jauka, patīkama un profesionāla meitene. Bet pašreizējais pūslis ir pilnīgi nepiemērots šim darbam. Lai arī dzīvoju burtiski blakus, uz turieni vairs neeju.