Jelgavas autobusu parks - šoferu attieksme pret pasažieriem
16.07. uzaicināju brāli (13 gadi) uz Smilši skulpūtu festivālu Jelgavā. Brālis brauca ar starppilsētas autobusu Jelgava- Kalnciema kombināts- Jelgava (19:40 no Kalnciema) . Kad sagaidīju viņu Jelgavas autoostā, viņš mani pārsteidza ar ļoti nepatīkamu stāstu par šofera attieksmi. Iekāpjot autobusā, brālis parādīja savu invalīda apliecību un pateica, ka brauc līdz Jelgavai. Grūti pateikt, vai tas ir šofera kurluma dēļ, vai arī brāļa balss lūzuma dēļ, šoferis vēlreiz asi pārprasa - uz kurieni. Brālis vēlreiz atkārto, ka līdz Jelgavai. Bet šoferis vēlreiz pārprasa...un tad vēl pasaka, lai puika iemācās runāt, savādāk izmetīs no autobusa (kaut gan brālim runas defektu nekad nav bijis). Varbūt kāds padomās, ka puika pats šoferi izaicinājis- nu nezinu ( puika arī apzinīgs un nopietns tīnis), arī pati esmu piedzīvojusi nepatīkamu attieksmi no JAP šoferiem.
Mans viedoklis ir, ja Tev ir darbs ar cilvēkiem, tad proti savaldīties, esi pieklājīgs un cieni cilvēkus, neskatoties uz to, kāds Tev šodien ir garastāvoklis.
Комментарии (6)
piekriitu Annai. veljoprojaam ljoti daudziem cilveekiem, kuri straadaa apkalpojosaa sfeeraa, ir taa nenormaalaa, zveeriigaa padomjklaika attieksme pret klientiem, tie tiek uztverti kaa trauceeklis. apmeeram taa - "es esmu soferis, mans uzdevums ir vadiit autobusu nevis atbildeet uz pasazieru jautaajumiem." (nesen so tekstu reaali dabaa dzirdeeju).
nepareizi! pasazieris tev neprasa, kuraa veikalaa pienu var leetaak nopirkt, bet gan vai autobuss piestaaj tajaa un tajaa pieturaa, t.i., uzdod jautaajumu, kas ir tiesi saistiits ar kompaanijas sniegto servisu. ir taadi starppilseetu autobusu soferi, kuriem gruutiibas sagaadaa biletes cenas nosauksana - izsit kaut ko uz savas mazaas kases masiiniites, seez, klusee un gaida. ja paarjautaa, cik jaamaksaa, tad taa vietaa, lai nosauktu cenu, noraada uz ekraaniju, lai pati paskatos. Domaaju, ka sitaadus fruktus, kuri nav speejusi/gribeejusi pielaagoties muusdienu apstaakljiem un nespeej/neuzskata par vajadziigu komuniceet a klientiem elementaaraa liimenii, ar steigu vajag mest laukaa no darba, lai seez maajaas un puusas, jo tad buus par ko.
zeel teemaa mineetaa puisa, pret taadiem viegli ievainojamiem cilveekiem padomju servisa sniedzeeji visbiezaak atljaujas buut rupji un nekauniiigi...
Tādi šoferi ir un būs kuri iedomājās pa bāigi vareniem kā parāda invalību apliecību ta pārvēšas pa pūčiem un pūšļiem
Autobusos ar skolēnu e-kartēm ir ļoti grūti norēķināties. Ja šoferis ik pēc 4 h neatjauno datus, tad kāds skolēns nevarēs norēiķināties ar e-karti. JAP šoferi to bieži vien neizdara, un mana pirmklasniece nevarēja uz skolu aizbraukt! Nu pasakiet, tas vai tad nekorekti no JAP šoferu puses?
Labi, ka kāds ir par šo tēmu runājis- JAP šoferu attieksme ir ļoti neadekvāta,pati pesoniski esmu novērojusi kas notiek ,kad bērns pērk biļetes,kāds pasteidzas un izsit biļeti ātrāk, tad sāk bļaut ka laicīgi invalīda apliecība jāuzrāda -kaut gan tā bij bērnam rokā,cits atļaujas pateikt- vai tad viena nevarot braukt,ka kāds līdz esot(domāta es māte,kas ir kā pavadonis).Jūs no cilvēciskā viedokļa varat paskatīties kā tas ir-manam bērnam ir cukura diabēts -viņas dzīve atkarīga no zālēm,un Jūs vel to bērnu traumējat ar savu attieksmi,vadībai būtu jāaprunājas ar saviem darbiniekiem-tā nevar.....
Tādi i... strādā
Šoferis nemazgā ausis un vajag biezas brilles