Jauni Rakursi - Nolaidība

Labdien!
Mīļie cilvēki-ja vēlaties tikt piekāsti, tad laipni lūgti uz kaktu kantoreli "Jaunu Rakursi".
Ir ekskursija uz Lietuvu, cilvēks, kuram šis ceļojkums uzdāvināts dzimšnas dienā, brauc iepriekšējā diena 200km uz Rīgu, maina naudu litos utt., un te-19h pirms izbraukšanas zvans"Ziniet, nebūs ekskursijas, mums te ķibeles."
Ziniet, ar kuru galu viņi domā, nav skaidrs, jo-tā ir problēma pazvanīt dienu iepriekš?Ja ekskursija būtu tepat LV, tad vēl nekas.Saprotams, ka mēdz gadīties, nenokomplektējas grupa utm.BET- KĀPĒC PAR TO NEVAR BRĪDINĀT ATRĀK????!!!Acīmredzot viņi nezin, kas ir korekta attieksme pret klientu.
Vajadzēja mums klausīt intuīcijai, kad ieraudzījaām to kaktu kantori.Būs vien jāiet labāk uz IMPRO.

G

Комментарии (9)

C chezz 03.05.2013

par to, ka, piemera, varetu vaditajs saslimt, vai busins salauzties esat domajusi?

Y YoYo 03.05.2013

To chezz:
Neko muļķīgāku nevarēji pateikt!
Šoferim atrast aizvietotāju nevar būt liela problēma, ja tas nesaslimst 15 minūtes pirms izbraukšanas!
Tāpat arī transporta līdzekli var aizstāt ar citu, pat situācijā, kad tas jau ir uzsācis ceļu, bet salūzis!
To vienā vārdā sauc par attieksmi!
Ar šādiem gājieniem šis uzņēmums sev bruģē ceļu uz bankrotu, jo klienti ir jāciena!

C chezz 03.05.2013

ja ja, viniem tur V ZAPASE ir 10 autobusi un 20 autovaditaji.

N nella 05.05.2013

Autobusu var dabūt 15 minūšu laikā, sazinoties ar jebkuru transporta firmu vai individuālo uzņēmēju. Tūrisma firmai tā nevar būt nekāda problēma. Jautājums, protams, varētu būt par cenu :) Un, ja nenokomplektējas grupa, par to ir jāpaziņo vismaz 3 dienas iepriekš.

G gherkin 28.11.2017

smadzenes nella ieslēdz, pamēģini pati sarunāt autobusu pēdējo 24 h laikā un vēl lai piedā'vajumam nemainītos cena, redzēsi tādu visu autobusu aizņemtību, ka maz neliksies. Varbūt vienīgi pašas nellas "draugs" ir veca lūžņa saimnieks un to neviens neņem, jo ir milzīga iespēja, ka tas pēc 50 km paliks uz ceļa ... un ko tad? tad būs vēl lielāka vispārēja bļaušana, tikai nella turēs muti.
PS. neesmu Jaunu Rakursu klients, tie ir mani konkurenti, bet man patīk kā šī firma strādā.

ā Āmulis 09.07.2013

Es ar šo "kantoreli"ceļoju jau 3. gadu un varu teikt tikai to labāko- interesanti maršruti, labi gidi. Arī ja gadās, ka ceļojums nenotiek, man vienmēr jau savlaicīgi paziņo. Atšķirībā no citiem tūrisma birojiem, rakursu maršruti ir daudz interesantāki, labāk pārdomāti. Loti daudzi jau esam kļuvuši par uzticīgiem rakursu ceļotājiem, arī mana gimene.

F Fočuks 07.02.2016

Tieši tā! Vienmēr viss laicīgi un korekti. Ja kliente pati nav bijusi sazvanāma vai birojam nav atstājusi savu telefona numuru - tad arī var rasties problēma.

L Lienīīīte 26.09.2013

Tikko kā izlasīju komentāru ar vārdu, , kantorelis".Es arī iespēju robežās braucu ar viņiem jau 3 gadus, un varu teikt tikai to vislabāko.
Tad nu genifer, vispirms iemācies kulturāli rakstīt, kas tas par vārdu -piekāsts-? Tas vien liecina par Tavu kultūras līmeni, un tad jaunie rakursi nav domāti tumsoņām, bet zinātgribošiem cilvēkiem, kas ciena seminārtipa ekskursijas, un par katru mazo nebūšanu neskribelē sūdzības, gan jau arī impro kaut ko neizdarīs pa tavam prātam tad būs atkal jāraksta sūdzības?

A Ausmakore 31.05.2014

Paldies Jauniem Rakursiem!
Šodien izbraucām Gulbeni, Cesvaini, Stāmarieni. Bija ļoti jauks brauciens, gide Gunta sirsnīga un rūpīga, viss laikā un nokārtots.
Soferis ātrs un atbildīgs.
Paldies!
Ausma

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы