Jauni Rakursi - Nolaidība
Labdien!
Mīļie cilvēki-ja vēlaties tikt piekāsti, tad laipni lūgti uz kaktu kantoreli "Jaunu Rakursi".
Ir ekskursija uz Lietuvu, cilvēks, kuram šis ceļojkums uzdāvināts dzimšnas dienā, brauc iepriekšējā diena 200km uz Rīgu, maina naudu litos utt., un te-19h pirms izbraukšanas zvans"Ziniet, nebūs ekskursijas, mums te ķibeles."
Ziniet, ar kuru galu viņi domā, nav skaidrs, jo-tā ir problēma pazvanīt dienu iepriekš?Ja ekskursija būtu tepat LV, tad vēl nekas.Saprotams, ka mēdz gadīties, nenokomplektējas grupa utm.BET- KĀPĒC PAR TO NEVAR BRĪDINĀT ATRĀK????!!!Acīmredzot viņi nezin, kas ir korekta attieksme pret klientu.
Vajadzēja mums klausīt intuīcijai, kad ieraudzījaām to kaktu kantori.Būs vien jāiet labāk uz IMPRO.
Комментарии (9)
par to, ka, piemera, varetu vaditajs saslimt, vai busins salauzties esat domajusi?
To chezz:
Neko muļķīgāku nevarēji pateikt!
Šoferim atrast aizvietotāju nevar būt liela problēma, ja tas nesaslimst 15 minūtes pirms izbraukšanas!
Tāpat arī transporta līdzekli var aizstāt ar citu, pat situācijā, kad tas jau ir uzsācis ceļu, bet salūzis!
To vienā vārdā sauc par attieksmi!
Ar šādiem gājieniem šis uzņēmums sev bruģē ceļu uz bankrotu, jo klienti ir jāciena!
ja ja, viniem tur V ZAPASE ir 10 autobusi un 20 autovaditaji.
Autobusu var dabūt 15 minūšu laikā, sazinoties ar jebkuru transporta firmu vai individuālo uzņēmēju. Tūrisma firmai tā nevar būt nekāda problēma. Jautājums, protams, varētu būt par cenu :) Un, ja nenokomplektējas grupa, par to ir jāpaziņo vismaz 3 dienas iepriekš.
smadzenes nella ieslēdz, pamēģini pati sarunāt autobusu pēdējo 24 h laikā un vēl lai piedā'vajumam nemainītos cena, redzēsi tādu visu autobusu aizņemtību, ka maz neliksies. Varbūt vienīgi pašas nellas "draugs" ir veca lūžņa saimnieks un to neviens neņem, jo ir milzīga iespēja, ka tas pēc 50 km paliks uz ceļa ... un ko tad? tad būs vēl lielāka vispārēja bļaušana, tikai nella turēs muti.
PS. neesmu Jaunu Rakursu klients, tie ir mani konkurenti, bet man patīk kā šī firma strādā.
Es ar šo "kantoreli"ceļoju jau 3. gadu un varu teikt tikai to labāko- interesanti maršruti, labi gidi. Arī ja gadās, ka ceļojums nenotiek, man vienmēr jau savlaicīgi paziņo. Atšķirībā no citiem tūrisma birojiem, rakursu maršruti ir daudz interesantāki, labāk pārdomāti. Loti daudzi jau esam kļuvuši par uzticīgiem rakursu ceļotājiem, arī mana gimene.
Tieši tā! Vienmēr viss laicīgi un korekti. Ja kliente pati nav bijusi sazvanāma vai birojam nav atstājusi savu telefona numuru - tad arī var rasties problēma.
Tikko kā izlasīju komentāru ar vārdu, , kantorelis".Es arī iespēju robežās braucu ar viņiem jau 3 gadus, un varu teikt tikai to vislabāko.
Tad nu genifer, vispirms iemācies kulturāli rakstīt, kas tas par vārdu -piekāsts-? Tas vien liecina par Tavu kultūras līmeni, un tad jaunie rakursi nav domāti tumsoņām, bet zinātgribošiem cilvēkiem, kas ciena seminārtipa ekskursijas, un par katru mazo nebūšanu neskribelē sūdzības, gan jau arī impro kaut ko neizdarīs pa tavam prātam tad būs atkal jāraksta sūdzības?
Paldies Jauniem Rakursiem!
Šodien izbraucām Gulbeni, Cesvaini, Stāmarieni. Bija ļoti jauks brauciens, gide Gunta sirsnīga un rūpīga, viss laikā un nokārtots.
Soferis ātrs un atbildīgs.
Paldies!
Ausma