Jānis Roze - pārdēvējas attieksme
Pārdevējas attieksme pret klientu nenosaukšu par ētisku. Nopērkot kancelejas preci, pārdevējai palūdzu maisiņu, vai nevarētu lūdzu ielikt maisiņā konkrēto preci. Pārdevēja atbildēja diemžēl maisiņi ir beigušies, var nopirkt par naudu. Pie kases, kuras stāvēja pārdevēja aiz muguras - nākamās kases pavērās skaists skats, paskatoties uz leju - ieraugot otrās kases galda apakšu, varēja redzēt, tieši aiz pārdevējas muguras kalnus ar maisiņiem - plastmasas - maziem un lieliem, taču pārdevēja teica, ka maisiņu nav, nācās nopirkt papīra lielo par naudu. Tā ir attieksme pret klientu! Un ievēroju, ka šajā veikalā strādā daudz vecāka gada gājuma cilvēku, pārdevēja bija kundzīte gados.
Комментарии (7)
Pateici to? Interesanti ko atbildeetu.
Nepateicu, jo man bija neērti, bet viņai nebija.
kundzītes gados jāciena, vai ne tā???
Es parastu neeju uz bodēm, kur pret mani pretīgi izturas, kāpēc nedari to pašu?
Vai, ja tā vieta dikti patīk - uzraksti nodaļas vadītājam vēstuli, kur aprasti, kā šamā izturās - dažreiz palīdz, jo pārdevējām kādreiz sakāpj galvā...
tas bija vadītājas rīkojums, tirgot maksas maisiņus.Ja ne, iesi ielas slaucīt!Lūk!
Man vienalga, kura rīkojums, tas bija, taču ir jāciena klienti. Darbs ir jādod jauniem, nevis pensionāriem, kuri saņem pensijas.
man liekas, ka jūs pats necienat cilvēkus, jo uzskatat, ka priekšroku jādod jauniešiem!!!
sāciet ar sevi!!!