Jāņa Rozes Grāmatnīca - Uzņēmuma attieksme
Pirms kāda laika iegādājos bērnu grāmatu kā dāvanu, uzdāvinot atklājās, ka puikam jau tāda grāmata ir. Nolēmām pamēģināt aiznest grāmatu samainīt, jo čeks bija un grāmata nelietota. Sākumā uzrakstīju e-pastu par iespēju samainīt, uz kuru saņēmu atbildi, ka pēc individuālas vienošanās un citiem kritērijiem (grāmatas stāvoklis, kad pirkta utt) pastāv iespēja samainīt. Devos uz veikalu, kas atrodas origo (kur arī biju iegādājusies grāmatu) , uzjautāju par maiņas iespējām, kur uzreiz atteicās to darīt, neuzklausot situāciju, neapskatot grāmatu, čeku, kad grāmata tika iegādāta, bet vienkārši uzreiz atteica. Nepiedāvāja iespēju aprunāties ar veikala vadītāju vai vietnieku, ko es labprāt būtu darījusi, neko neizskaidroja, vienkārši atteica. Gribētu vērsties pie uzņēmuma, lai sakārto šo jautājumu un par to stāsta saviem klientiem, jo internetā nekur nevarēju atrast par iespējām atgriezt/samainīt vai nav atļauts atgriezt utt, tikai par internetveikalu, kur gan var atgriezt. Lūdzu nodrošiniet savus klientus ar informāciju un pamatojumu, jo es nokļuvu nepatīkamā situācija. Grāmatu uzdāvināju jūsu grāmatnīcai, varbūt tomēr uz mana rēķina varēsiet viņu vēlreiz pārdot! Un šīs grāmatnīcas pakalpojumus pavisam noteikti nekad neizmantošu, paldies par “labo attieksmi” no darbinieku puses un par “plašo informāciju” par manām iespējām un tiesībām uzņēmumam!
Добавить комментарий