Jāņa Rozes Grāmatnīca - Slikts serviss
Klientu serviss interneta veikalā pasūtītājām precēm ir zem katras kritikas. Pasūtīju savu preci 07.12. , saņēmu tikai šodien. Nebūtu jau nekādu problēmu, ja kāds būtu paskaidrojis laicīgi, ka būs aizkavēšanās ar piegādi. Uz e-pastiem neatbild vispār. Kad zvanīju un prasīju, kur ir mans pasūtījums vai kāds sūtījuma izsekošanas numurs, teica rakstīt e-pastu ar lūgumu atsūtīt izsekošanas numuru. Tā nu es joprojām neesmu saņēmusi atbildi ar izsekošanas numuru. Šis bija pirmais un pēdējais pasūtījums Jāņa Rozes interneta veikalā.
Комментарии (2)
Jāņa Rozes e-veikalā pasūtīju preci,samaksāju,gaidu,nu jau 11.diena.Sazvanīt nevar,uz e-pastu neatbild.Nekādu ziņu,ka maksājums būtu saņemts,ne ka prece būtu izsūtīta.
Diemžēl arī jāraksta negatīva atsauksme :( Šajā laikā, kad svarīgi ir ātri iegādaties rakstāmpiederumus (pasūtītas visvienkāršākās pildspalvas skolēnam, jo mājās izbeugušās) - vairāk kā nedēļu gaidam, nekāda kustība. Veikals pāri ielai, likās tik vienkārši... izskatās ka ātrāk tiks sagaidīta atļauja tirkot veikalos kancelejas preces kā JRozes darbība.