Jāņa Rozes Grāmatnīca - Slikts serviss

Labdien!
Šodien (15.12.2020.) ap plkst. 15.15 apskatīju piedāvāto sortimentu grāmatnīcā "Jānis Roze", kad pamanīju vienas pārdevējas (gara auguma, gaišiem matiem) nelaipno attieksmi pret citu klienti, kas radīja nepatīkamu atmosfēru visā veikalā. Kliente kļūdas pēc apskatīja preces, kas novietotas zem preču galda un neesot paredzētas klientu apskatei. Pārdevēja ļoti nelaipnā tonī klientei aizrādīja, ka tur skatīties nedrīkst, lai gan nav nekādas norādes, ka tas nebūtu atļauts. Visnepatīkamākā pieredze sākās brīdī, kad pārdevēja pie kases skaļi sarunājās ar citu pārdevēju par to, kā cilvēki var nesaprast un līst tur, kur nevajag. Šīs nedēļas laikā viņai jau trīs reizes esot nācies aizrādīt. Veikalā un pie kases šajā brīdī bija vairāki klienti, kā arī apsauktā kliente vēl nebija pametusi veikalu.
Manuprāt, šī bija ļoti necienīga attieksme pret klientu, kas arī man lika pamest veikalu, jo vairs neko nevēlējos iegādāties pie šāda apkalpojošā personāla. Pārdevējas teiktais man lika aizdomāties, vai tā nav produktu izkārtotāju problēma, ka klientiem nav pieejamas skaidras norādes par pieejamo sortimentu un šādi incidenti atkārtojas vairākkārt?

Ar cieņu,
kliente Madara

15.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Комментарии (5)

T Taisnīgums99 15.12.2020

Biezhi vien ari nav norades, ka nedrikst iet veikalu noliktavaas, tatad pec jusu logjikas tur drikst iet?

Par konkreto situaciju protams, ka tur apaksha zem plaukta drikst njemt taas lietas, ar 2 nosacijumiem ja ir cenu zimes un ja identiskas preces ir tirdznieciba.

K kosrem 15.12.2020

Kas zem letes, tas savējiem! :D

Klients45566 16.12.2020

Apbrīnoju tādus stukacus ka tu domā kaut kas mainīsies nē. Iemācies nejaukyies citās problēmas un paskaties uz sevi stukac

M Mareks Stengis 22.12.2020

LOL - Jūs, cienītais tad ne tajā saitā esat ielīdis :D Te visi stukačo :D

M Mareks Stengis 22.12.2020

ak jel.. kā man ir piegriezusies šī pretīgā attieksme pret to cilvēku, kas ienācis veikalā apskatīt preci..
Nu, paskatījās ne zem tā galda - nu i? Tas tagad ir drāmas vērts kašķis tā, ka viss veikals tagad dzird?
Kur ir problēma - uzsmaidi un , atvainojiet, bet šī produkcija nav pieejama, vai jebko citu, kas ir vismaz kaut kādas cieņpilnākas attieksmes paraugs..
Nu, goda vārds, sāk vnk pretīgi palikt ieiet veikalos, jo sajūta, ka katrā vismaz pa kādai šādai, augsta deguna lēdijai būs, kurai jau vispār pie vienas vietas ir jebkādi uzņēmuma standarti un vēlme pēc uzņēmuma peļņas. Te galvenais ir parādīt attieksmi.. Pasaules nabas, ibio.
žēl tās pircējas. noteikti ļoti patīkami atrasties pēc tam veikalā, kur šitā esi nolikt līdz ar zemi, it kā nez ko tur būtu.. - plauktus sagāzis un grāmatām uguni piešķīlis.

Veikala administrācijai tomēr ieteiktu - laiki ir kādi ir. Pieļauju, ka katra nopirktā prece tomēr uzņēmumam ir no svara. Lūdzu pasekojiet savu darbinieku uzvedībai veikala zālē un attieksmei pret klientu. Pieļauju, ka peļņa tomēr Jums ir svarīgāka, par egoistiskas un nopļeckātas attieksmes izrādīšanu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы