Jahonts - Krāpšana, slikts serviss
Pirms pusotra gada veikalā jahonts iegādājos zelta aproci. Pēc dažām valkāšanas reizēm saplīsa viens vidus daļas posms, aiznesu uz veikalu gan aproci, gan izplīsušo posmiņu, kur aproci nosūtīja uz remontu. Saņemot aproci un uzliekot to uz rokas, sapratu, ka tā ir īsāka kā pirms tam, izmērot atklājas, ka 18 cm vietā ir 17,5 cm. Pārdevēja uz to atbildēja, ka varbūt neprecīzi nomērīta. Labi, samierinos. Aproce pēc dažu reižu uzlikšanas atkal saplīst, bet šoreiz saplīst riņķītis pie aizdares, kuru pašu spējās ir salabot un tas nekādus defektus nevar radīt, jo tas ir atvēries un vienkārši jāsaspiež.
Pēc dažām nedēļām atkārtoti izplīst tas pats vidus posms, kurš vienreiz tika labots jahonts remontā. Aiznesu uz veikalu, atkal rokassprādzi ar visu izplīsušo posmu, kurš izskatās kā plastmasas gabals - pa vidu melns un tikai apkārt zelta krāsā, arī lokās kā plastmasa. Nosūta uz remontu, pēc vairākām nedēļām aproci saņemu veikalā un saprotu, ka man tā neder. Izmērot aproces garums jau ir 17 cm, par ko pati pārdevēja ir izbrīnīta.
Uzrakstu iesniegumu ar sūdzību un pieprasījumu par maiņu pret jaunu aproci, pieminot, ka aproce saplīsusi 3 reizes un tikai 2 reizes labota viņu uzņēmumā, uz ko saņemu ierakstītu vēstuli, kurā rakstīts, ka esmu minējusi, ka aproce labota 4 reizes servisā un tikai 2 reizes pie viņiem, viņi nevar atbildēt par citu servisu darbu, viņi man ir pārdevuši kvalitatīvu produktu un noraida manu pieprasījumu.
Kurā vietā viņi izvilka to, ka esmu labojusi aproci arī citur?
Kā cilvēks, kurš sēž birojā nevis pārdod juvelierizstrādājumus veikalā, var apgalvot to, ka man ir pārdots kvalitatīvs produkts, ja viņa nav bijusi klāt pirkuma brīdī? Kā var pazust vesels 1 centimetrs no aproces garuma, ja viss ir darīts pēc visiem standartiem? Standartos ietilpst apkrāpt visus, nogriežot pa centimetram, tādējādi vairāku remontu rezultātā iegūstot papildus zeltu, kura īstums vispār ir apšaubāms? Ja es aiznesu aproci ar visu izplīsušo posmu, kāpēc viņi atļaujas nogriezt daļu no aproces, ja vienkārši ir jāieliek šis posms atpakaļ?
Šis kantoris ir tikai viena liela cilvēku krāpšana, nemaz nerunāšu par to kā šeit iegādātie “sudraba” auskari dažu nedēļu laikā palika melni un sadrupa, kā arī zelta auskari un laulību gredzeni, kurus var izmantot parastā zīmuļa vietā, jo krāso jau pieskaroties papīram.
Vairs nekad šajā veikalā nesperšu savu kāju un nevienam citam arī neiesaku, ja nevēlas nekvalitatīvus izstrādājumus un vienas problēmas.
Комментарии (2)
Piekrītu ka ir ļoti nekvalitatīvi juvelierizstrādājumi mums arī ar šo vietu ir problēmas un paziņām arī ķēdīte drūp pa vidus posmiem
nu nezinu gan, jau gadiem tikai tur visu peerku un pilnigi nekadu problemu,nekas nekad nav saplisis vai nolietojies!