Jahonts - Briesmīgs serviss
03.08.24. T/c akropole Rīga ienācām ar puisi Jahonts Soul veikalā apskatīties man kaklarotu. Palūdzu pārdevējai paskatīties divas zelta kaklarotas ar briljantiem un izņemot tās ārā, sapratu, ka vēlos arī pielaikot. Viņa ņemot pirmo, apskatījās uz cenu un pārgrieza seju, acīmredzot norādot uz to, ka nespēju to atļauties. Mērot kaklarotu, klāt jau pieskrēja otra pārdevēja un stāvēja kā apsargs. Skats bija komisks, bet labi, to vēl var saprast. Otru kaklarotu nu jau vairs nevēlējos laikot. Gājām tālāk, uz to mirkli palikām divatā veikalā un es skaidri sadzirdēju, kā trešā pārdevēja Saka pārējām, ka viņi noteikti neko nepirks, tikai atnaca apskatīties.
Piebildīšu, ka mēs neizskatamies ne mazturīgi, ne pēc zagļiem. : d
tad mans mērs bija pilns un mēs izgājām no veikala.
Es uzskatu, ka šāda pārdeveju attieksme pret
klientiem jau saknē nogriež vēlmi kaut ko tajā veikalā iegādāties.
Lieki piebilst, ka veikalu apmeklēju, lai nopirktu
kaklarotu, ne paskatīties uz tām. :) un pat ja nāktu
paskatīties, man ir visas tiesības uz to un tā pārdevējām uzvesties nevajadzētu.
Uzņēmums rezultātā zaudē gan naudu, gan
reputāciju, jo draugiem diezvai kādreiz ieteikšu šo
konkrēto veikalu, drīzāk ieteikšu iet ar līkumu, lai neapmierinātas ar dzīvi pārdevējas nesabojā garastāvokli uz visu dienu.
Uzņēmuma vadībai iesaku veikt pārdevēju apmācības ne tikai kā pārdot preces, bet kā uzvesties klientu klātbūtnē - ar cieņu un nespriežot pirms laika par maka biezumu.
Комментарии (1)
Diemžēl tā ir, laikam nelasa, ka labi situēti cilvēki arī staigā krokšos un bezfirmu tkreklos.