IZI - apkalpošana
2006 gada vasarā manā dzīvesvietā pieslēdza com4Tel internetu, kurš pēc ~ nedēlas ar vairākiem pārāvumiem pazuda pilnībā. Pēc tam sekoja mana vairākārtīga sazvanīšanās ar com4Tel darbiniekiem, kas solija šo problēmu risinat, bet pēc kuras nesekoja nekāda turpmākā darbības.
Nākamā reize, kad dzirdēju par com4Tel firmu bija 2008 gadā, kad no pazīstamas parādu piedziņas firmas saņēmu vēstuli, lai atmaksāju parādu ar IZZI par summu . Tā kā man iepriekš nebija nekādas saistības ar IZZI, tad es pieprasiju precizējošus dokumentus, lai saprastu kas īsti man parādu piedzen. Par dokumentu sagatavošanas progresu es pirmo 1/2 gadu katru mēnesi zvaniju un apjautājos parādu piedziņas uzņēmumam, bet atbilde bija, ka dokumenti vēl nav sastādīti…
Līdz dokumentu “sastādišanai” bija jāgaida līdz šī gada (2011) rudenim. Sastādītie dokumenti bija (!!!) sliktas kvalitātes mana un Com4Tel līguma kopijas bez autentiskuma apstiprinājuma.
Līdz ar to es no Izzi rakstiski pieprasiju apstiprinājumu, vai viņi ir tiešām ir tiesīgi pieprasīt naudu savā vai kādas citas kompanijas vārdā.
Rezumā tads ka man uz manām vēstulēm IZZI neatbild, un Kredītpiedziņas kompānija turpina piepasa atmaksāt parādu par to, ko neesmu saņēmis.
Добавить комментарий