Nenesiet tur remontet telefonus,notur pus gadu tad atdod kurs jau taja pat diena neiet un prasa naudu no jauna par remontu,meistara nekad nau uz vietas.
Cienītais Juri, mēs vienmēr esam rūpējušies par to lai mūsu veiktie darbi ir ar visaugstāko kvalitāti, lai klients vienmēr būtu apmierināts, tāpēc visiem mūsu veiktajiem darbiem tiek dota 2 mēnešu garantija. Situācija, kad telefons remonta garantijas ietvaros nonāk pie mums atpakaļ ir ļoti reti, tomēr vienmēr pastāv varbūtība, ka aparāts sevī glabā kādu noslēpumu, ko nevēlas atklāt meistaram, analoģiski kā cilvēks nestāsta dakterim visas savas vainas, lai nedabūtu lielo poti. Tāpat iespējami arī pretēji gadījumi, klients vēlas, lai remonta garantijas ietvaros tiktu novērsti citi vai nu nepieteiktie vai vēlāk radušies defekti, kas ar atrodas citā tālruņa mezglā, tātad neremontētajā zonā. Lai nu kā būtu, neatceros gadījumu, ka kādreiz būtu klientam atteikts PAMATOTS remonta garantijas remonts, neatceros gadījumus, ka mēs būtu kaut vai vienu klientu APKRĀPUŠI, kas ir skaļš vārds un var novest pie ATBILDĪBAS, nepamatotas lietošanas gadījumā.
Kas attiecas uz jautājumu par meistara esamību vai neesamību klienta apmeklējuma laikā, par to nav nepieciešamības satraukties, jo uz vietas vienmēr ir klientu konsultants, kas pieņem telefonus remontā, izsniedz tos no remonta, kā arī nodod meistaram un saņem no tā visu aktuālo informāciju. Tātad klientu konsultants klientiem un meistars aparātiem, jo kad gan meistars labos telefonus, ja visu dienu runās ar klientiem.
Lai nu kā būdams, ja vien jūs neesat viltus klients - konkurents, kas šeit cenšas netīrā ceļā iegūt sev klientus apmelojot Jelgavas labāko mobilo telefonu servisu, kā pēdējos gados bieži gadās, tad nosauciet lūdzu savu remonta kvīts numuru un tiksim skaidrībā kas pa kam. Ar cieņu SIA ITIKA.
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (1)
Cienītais Juri, mēs vienmēr esam rūpējušies par to lai mūsu veiktie darbi ir ar visaugstāko kvalitāti, lai klients vienmēr būtu apmierināts, tāpēc visiem mūsu veiktajiem darbiem tiek dota 2 mēnešu garantija. Situācija, kad telefons remonta garantijas ietvaros nonāk pie mums atpakaļ ir ļoti reti, tomēr vienmēr pastāv varbūtība, ka aparāts sevī glabā kādu noslēpumu, ko nevēlas atklāt meistaram, analoģiski kā cilvēks nestāsta dakterim visas savas vainas, lai nedabūtu lielo poti. Tāpat iespējami arī pretēji gadījumi, klients vēlas, lai remonta garantijas ietvaros tiktu novērsti citi vai nu nepieteiktie vai vēlāk radušies defekti, kas ar atrodas citā tālruņa mezglā, tātad neremontētajā zonā. Lai nu kā būtu, neatceros gadījumu, ka kādreiz būtu klientam atteikts PAMATOTS remonta garantijas remonts, neatceros gadījumus, ka mēs būtu kaut vai vienu klientu APKRĀPUŠI, kas ir skaļš vārds un var novest pie ATBILDĪBAS, nepamatotas lietošanas gadījumā.
Kas attiecas uz jautājumu par meistara esamību vai neesamību klienta apmeklējuma laikā, par to nav nepieciešamības satraukties, jo uz vietas vienmēr ir klientu konsultants, kas pieņem telefonus remontā, izsniedz tos no remonta, kā arī nodod meistaram un saņem no tā visu aktuālo informāciju. Tātad klientu konsultants klientiem un meistars aparātiem, jo kad gan meistars labos telefonus, ja visu dienu runās ar klientiem.
Lai nu kā būdams, ja vien jūs neesat viltus klients - konkurents, kas šeit cenšas netīrā ceļā iegūt sev klientus apmelojot Jelgavas labāko mobilo telefonu servisu, kā pēdējos gados bieži gadās, tad nosauciet lūdzu savu remonta kvīts numuru un tiksim skaidrībā kas pa kam. Ar cieņu SIA ITIKA.