Itella - Slikts serviss
Neatod sūtījumu jau mēnesi, kurš atrodas viņu noliktavā. Katru reizi kad zvanu Sola ka uzzinās un pārzvanīs, bet nepārzvana. Un uz jautājumu kad es saņemšu savu pasūtījumu man atbild kurjeram nebija laika piegādāt, nākamajā dienā pasaka ka viņiem jāatrod viņa noliktavā ka ļoti daudz darba. Es visu saprotu, bet nejau mēnesi nevar piegādāt. Šausmīgs serviss,
mēnesis pagājis, gaidām tālāk.
Cien. Augusta,
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju ar Jūsu sūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums, nosūtot sūtījuma numuru uz [email protected]
Uzņēmuma vārdā atvainojamies par piegādes kavējumiem, kas radušies lielo ienākošo ārzemju sūtījumu apjomu ietekmē.
Pateicoties par Jūsu sapratni,
Itella Klientu atbalsta komanda
Комментарии (5)
Nam tagad jau otru nedeļu melo, es jau piedāvāju atbraukt pašai pakaļ sacai pakai, ko es tikai neesmu dzirdējusi. Nav nekādas ziņas, vieni meli, gaidu kas būs rītdien, viņi sola ka es rīt pati varu saņemt Marupes noliktavā … visu nedeļu viņi bija pateikuši ka es nevaru saņemt to paku noliktavā… murgi
*Man
Jā, man šodien pateica tieši to pašu. Aro gaidu rītdienu. Bardaks.
Itella un venipak neiesaku.
Par Itella identiska situácija. Paku diemzél nedabūsiet. Liekas, ka pakas paņem paši, manéjás saturu kádi citi suņi laimígi saņéma Ziemassvétkos. Zél tikai pašus pakas sūtītájus , kam tádu zábaku dél jáatgriez nauda, jo paka lídz Rígai nonáca. Parūpésimies, lai PTAC vai Policija šos zagļus paņem pie dziesmas. Saprastu, ja tas būtu viens sūtījums, ne 300+, un tie ir tikai tie, kas minéti šeit.