InterSOL Veikals - Pārdeva bojātu rezerves daļu un atteicās to apmainīt pret nebojātu.
03.08. Veikalā bauskas ielā 3 tika nopirkts thermex sildelements 1,5 kw es horizontāls, 50 litriem. Uz rokām ir rēķins par šo pirkumu. Uzskaites reģ. Nr.175052
nākošajā dienā, vēl pirms uzstādīšanas, tika konstatēts, ka elementam ir atvienojies elektriskais kontakts, kas bija piemetināts ar kontaktmetinājumu. Bija brīvdienas, tādēļ bija jāgaida pirmdiena.
Pirmdien pa tālruni 67600860 uzzināju, ka veikalā var veikt apmaiņu vai atgriezt naudu par brāķēto produktu. Tā kā nedzīvoju rīgā, otrdien vēlreiz zvanot pārliecinājos, ka bojāto elementu varēs samainīt. Saņēmis apstiprinošu atbildi, devos uz pilsētu rīgu.
Ierodoties bauskas ielas 3 veikalā "intersol", atsaucos uz informāciju, ko saņēmu pa tālruni par iespēju samainīt nekvalitatīvu pārdoto preci atpakaļ pret naudu vai pret jaunu, kvalitatīvu.
Uz ko man atbildēja, ka tādu informāciju neviens nevarēja man paziņot, jo preci viņi nemaina. Man tika pateikts, ja man ir bojāta prece, es varu braukt uz remontdarbnīcu un veikt tās remontu.
Jautājums ir par to, vai tas ir adekvāti, sākumā pa tālruni pateikt, ka prece tiks samainīta, bet man ierodoties paziņojot, ka tādas darbības viņi neveic? Vai tad nav nekādu garantijas noteikumu uz nelietotu preci un vai konstatējot tās brāķi, veikals neveic tās apmaiņu pret normālu?
Добавить комментарий