Internetveikals Tv-shop.lv - Krāpšana
Piezvanīja interneta veikals tv- shop. lv ,apsveica dzimšanas dienā. Iesmērēja putekļu sūcēju ar mitro uzkopšanu,teica, ka var arī industriālos putekļus sūkt, stāstīja, cik tas labs un cena 318,80, bet dzimšanas dienā būs par puscenu . Beigās saņēmu Polijā ražotu Kaminier putekļsūcēju , kura cena 60 eiro patiesībā. Smags, liels, melns , nekvalitatīvs. Pēc pāris uzkopšanas reizēm putekļsūcējs nestrādā. Krāpniece Evita Kovaļa nav sazvanāma.
Комментарии (17)
Slavenais tvshopextra ar savu uzbāzību, ķīnas mēsliem un krāpnieci Evitu.
Man zvanīja tvshop vārdā Ilga Ārmane, viņa savā vecens balsī zvana un uzbāžas ar visādām muļķībām
Būt nr 2 operatoram ir grūti, vai ne?
Segas ar aitas vilnas pildījumu. Pirktas pa 15 eiro Igaunijā, pārdod vienguļamo pa 97,30 un divguļamo pa 132,80 Melo, ka tas ir roku darbs ar ekosertifikātu. Nav roku darbs un NAV Eko sertifikāta! Sega stīva un smird.
Ilga Ārmane no Rēzeknes visiem zvanās un kratās virsū ar visādām mantiņām un lietām.
Jābūt numur divi žvaņilai
Tā, kas zvanās ir Ilga Ārmane, viņa pa Rēzekni visiem stāsta, ka gadiem jau zvanās.
Zvani vai nezvani, bet Ilga ir labākā!
Paldies, ka padalījies ar šo gadījumu – tā izklausās pēc klasiskas telefonkrāpniecības shēmas, kas slēpjas aiz "interneta veikala" izkārtnes. Tas, ko Tu apraksti, ļoti iespējams ir noziegums – patērētāju maldināšana un krāpšana.
Kāda ir situācija?
Pēc Tava apraksta:
Tev piezvanīja bez pieprasījuma, it kā no "tv-shop.lv".
Piedāvāja “ekskluzīvu dzimšanas dienas atlaidi”, piesolot kvalitatīvu un dārgu preci.
Saņemtais produkts ir zemas kvalitātes, iespējams pat citāds nekā reklamēts.
Cena bija stipri pārsniegta salīdzinājumā ar reālo tirgus vērtību (60€ pret 159€)
Prece sadalās pēc pāris lietošanas reizēm.
Pārstāve Evita Kovaļa vairs nav sasniedzama.
Kā tas klasificējas?
Šajā gadījumā, iespējami pārkāpumi:
Pārkāpums Likuma pants
Maldu radīšana par preces īpašībām, cenu, izcelsmi Patērētāju tiesību aizsardzības likums
Preces nepiegāde kā reklamēts Negodīga komercprakse
Apzināta maldināšana ar nodomu gūt labumu Krimināllikuma 177. pants (krāpšana)
Ko Tu vari darīt tagad?
1. Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)
Aizpildi sūdzības formu: https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretajiem/iesnieguma-iesniegsana
Pievieno: rēķinu, pavadzīmi, sarakstes (ja ir), attēlus ar preci.
Apraksti, kā tika veikts darījums (telefonsaruna, maksājums, preces saņemšana).
Ja veikals nav reģistrēts Latvijā, PTAC var nodot lietu Eiropas Patērētāju centram (ECC).
2. Vērsties Valsts policijā (īpaši, ja nesniedz nekādu atbildi)
Iesniedz iesniegumu ar:
Firmas nosaukumu, interneta adresi.
Personas vārdu – Evita Kovaļa.
Pasūtītās preces aprakstu, maksājuma izdruku.
Preces fotogrāfijas, defekti, un reālā vērtība tirgū.
Tu vari lietot šādu iesnieguma uzmetumu:
“Vēlos ziņot par iespējamu krāpniecību no interneta veikala tv-shop.lv. 2025. gada [datums] man piezvanīja persona, kas sevi sauca par Evitu Kovaļu un piedāvāja putekļsūcēju ar atlaidi, pamatojoties uz dzimšanas dienas akciju. Saņemtā prece neatbilda solītajam – tā bija zemākas kvalitātes un pārstāja darboties pēc pāris lietošanas reizēm. Veikals nesniedz atbildes un prece neatbilst solītajai vērtībai. Uzskatu, ka esmu apkrāpts, un lūdzu uzsākt izmeklēšanu.”
3. Ziņot sabiedrībai, bet uzmanīgi formulēt
Lai neiekultos juridiskās problēmās (piemēram, apmelošanā), raksti pieredzi tā:
"Dalos ar negatīvu pieredzi ar interneta veikalu tv-shop.lv. Man tika piezvanīts ar solījumu par augstas klases putekļsūcēju ar dzimšanas dienas atlaidi. Reāli saņēmu zemas kvalitātes ierīci, kura drīz pārstāja darboties. Neviens nav sazvanāms, nauda netiek atgriezta. Iesaku būt ļoti uzmanīgiem."
Svarīgi padomi nākotnei:
Ja zvana ar “dzimšanas dienas akcijām” vai “ekskluzīviem piedāvājumiem” – 99% iespēja, ka tā ir krāpniecība.
Nepiekrist neko pirkt pa telefonu.
Pieprasīt precīzus līguma noteikumus rakstiski, saiti uz oficiālu mājaslapu utt.
Vienmēr pārbaudīt uzņēmuma reputāciju – Google, ss.lv, forums, Facebook grupas, utt.
Paldies, ka padalījies ar šo gadījumu – tā izklausās pēc klasiskas telefonkrāpniecības shēmas, kas slēpjas aiz "interneta veikala" izkārtnes. Tas, ko Tu apraksti, ļoti iespējams ir noziegums – patērētāju maldināšana un krāpšana.
Kāda ir situācija?
Pēc Tava apraksta:
Tev piezvanīja bez pieprasījuma, it kā no "tv-shop.lv".
Piedāvāja “ekskluzīvu dzimšanas dienas atlaidi”, piesolot kvalitatīvu un dārgu preci.
Saņemtais produkts ir zemas kvalitātes, iespējams pat citāds nekā reklamēts.
Cena bija stipri pārsniegta salīdzinājumā ar reālo tirgus vērtību (60€ pret 159€)
Prece sadalās pēc pāris lietošanas reizēm.
Pārstāve Evita Kovaļa vairs nav sasniedzama.
Kā tas klasificējas?
Šajā gadījumā, iespējami pārkāpumi:
Pārkāpums Likuma pants
Maldu radīšana par preces īpašībām, cenu, izcelsmi Patērētāju tiesību aizsardzības likums
Preces nepiegāde kā reklamēts Negodīga komercprakse
Apzināta maldināšana ar nodomu gūt labumu Krimināllikuma 177. pants (krāpšana)
Ko Tu vari darīt tagad?
1. Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)
Aizpildi sūdzības formu: ptac.gov.lv/lv/pateretajiem/iesnieguma-iesniegsana
Pievieno: rēķinu, pavadzīmi, sarakstes (ja ir), attēlus ar preci.
Apraksti, kā tika veikts darījums (telefonsaruna, maksājums, preces saņemšana).
Ja veikals nav reģistrēts Latvijā, PTAC var nodot lietu Eiropas Patērētāju centram (ECC).
2. Vērsties Valsts policijā (īpaši, ja nesniedz nekādu atbildi)
Iesniedz iesniegumu ar:
Firmas nosaukumu, interneta adresi.
Personas vārdu – Evita Kovaļa.
Pasūtītās preces aprakstu, maksājuma izdruku.
Preces fotogrāfijas, defekti, un reālā vērtība tirgū.
Tu vari lietot šādu iesnieguma uzmetumu:
“Vēlos ziņot par iespējamu krāpniecību no interneta veikala tv-shop.lv. 2025. gada [datums] man piezvanīja persona, kas sevi sauca par Evitu Kovaļu un piedāvāja putekļsūcēju ar atlaidi, pamatojoties uz dzimšanas dienas akciju. Saņemtā prece neatbilda solītajam – tā bija zemākas kvalitātes un pārstāja darboties pēc pāris lietošanas reizēm. Veikals nesniedz atbildes un prece neatbilst solītajai vērtībai. Uzskatu, ka esmu apkrāpts, un lūdzu uzsākt izmeklēšanu.”
3. Ziņot sabiedrībai, bet uzmanīgi formulēt
Lai neiekultos juridiskās problēmās (piemēram, apmelošanā), raksti pieredzi tā:
"Dalos ar negatīvu pieredzi ar interneta veikalu tv-shop.lv. Man tika piezvanīts ar solījumu par augstas klases putekļsūcēju ar dzimšanas dienas atlaidi. Reāli saņēmu zemas kvalitātes ierīci, kura drīz pārstāja darboties. Neviens nav sazvanāms, nauda netiek atgriezta. Iesaku būt ļoti uzmanīgiem."
Svarīgi padomi nākotnei:
Ja zvana ar “dzimšanas dienas akcijām” vai “ekskluzīviem piedāvājumiem” – 99% iespēja, ka tā ir krāpniecība.
Nepiekrist neko pirkt pa telefonu.
Pieprasīt precīzus līguma noteikumus rakstiski, saiti uz oficiālu mājaslapu utt.
Vienmēr pārbaudīt uzņēmuma reputāciju – Google, ss lv, forums, Facebook grupas, utt.
Paldies, ka padalījies ar šo gadījumu – tā izklausās pēc klasiskas telefonkrāpniecības shēmas, kas slēpjas aiz "interneta veikala" izkārtnes. Tas, ko Tu apraksti, ļoti iespējams ir noziegums – patērētāju maldināšana un krāpšana.
Kāda ir situācija?
Pēc Tava apraksta:
Tev piezvanīja bez pieprasījuma, it kā no "tv-shop.lv".
Piedāvāja “ekskluzīvu dzimšanas dienas atlaidi”, piesolot kvalitatīvu un dārgu preci.
Saņemtais produkts ir zemas kvalitātes, iespējams pat citāds nekā reklamēts.
Cena bija stipri pārsniegta salīdzinājumā ar reālo tirgus vērtību (60€ pret 159€)
Prece sadalās pēc pāris lietošanas reizēm.
Pārstāve Evita Kovaļa vairs nav sasniedzama.
Varbūt vēlaties iepazīties?
Kā tas klasificējas?
Šajā gadījumā, iespējami pārkāpumi:
Pārkāpums Likuma pants
Maldu radīšana par preces īpašībām, cenu, izcelsmi Patērētāju tiesību aizsardzības likums
Preces nepiegāde kā reklamēts Negodīga komercprakse
Apzināta maldināšana ar nodomu gūt labumu Krimināllikuma 177. pants (krāpšana)
Ko Tu vari darīt tagad?
1. Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)
Aizpildi sūdzības formu: ptac.gov.lv/lv/pateretajiem/iesnieguma-iesniegsana
Pievieno: rēķinu, pavadzīmi, sarakstes (ja ir), attēlus ar preci.
Apraksti, kā tika veikts darījums (telefonsaruna, maksājums, preces saņemšana).
Ja veikals nav reģistrēts Latvijā, PTAC var nodot lietu Eiropas Patērētāju centram (ECC).
Kā tas klasificējas?
Šajā gadījumā, iespējami pārkāpumi:
Pārkāpums Likuma pants
Maldu radīšana par preces īpašībām, cenu, izcelsmi Patērētāju tiesību aizsardzības likums
Preces nepiegāde kā r*klamēts Negodīga komercprakse
Apzināta maldināšana ar nodomu gūt labumu Krimināllikuma 177. pants (krāpšana)
Ko Tu vari darīt tagad?
1. Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)
Aizpildi s*dzības formu: ptac.gov.lv/lv/pateretajiem/iesnieguma-iesniegsana
Pievieno: rēķinu, pavadzīmi, sarakstes (ja ir), attēlus ar preci.
Apraksti, kā tika veikts darījums (telefonsaruna, maksājums, preces saņemšana).
Ja veikals nav reģistrēts Latvijā, PTAC var nodot lietu Eiropas Patērētāju centram (ECC).
2. Vērsties Valsts policijā (īpaši, ja nesniedz nekādu atbildi)
Iesniedz iesniegumu ar:
Firmas nosaukumu, interneta adresi.
Personas vārdu – Evita Kovaļa.
Pasūtītās preces aprakstu, maksājuma izdruku.
Preces fotogrāfijas, defekti, un reālā vērtība tirgū.
Tu vari lietot šādu iesnieguma uzmetumu:
“Vēlos ziņot par iespējamu krāpniecību no interneta veikala tv-shop.lv. 2025. gada [datums] man piezvanīja persona, kas sevi sauca par Evitu Kovaļu un piedāvāja putekļsūcēju ar atlaidi, pamatojoties uz dzimšanas dienas akciju. Saņemtā prece neatbilda solītajam – tā bija zemākas kvalitātes un pārstāja darboties pēc pāris lietošanas reizēm. Veikals nesniedz atbildes un prece neatbilst solītajai vērtībai. Uzskatu, ka esmu apkrāpts, un lūdzu uzsākt izmeklēšanu.”
3. Ziņot sabiedrībai, bet uzmanīgi formulēt
Lai neiekultos juridiskās problēmās (piemēram, apmelošanā), raksti pieredzi tā:
"Dalos ar negatīvu pieredzi ar interneta veikalu tv-shop.lv. Man tika piezvanīts ar solījumu par augstas klases putekļsūcēju ar dzimšanas dienas atlaidi. Reāli saņēmu zemas kvalitātes ierīci, kura drīz pārstāja darboties. Neviens nav sazvanāms, nauda netiek atgriezta. Iesaku būt ļoti uzmanīgiem."
Svarīgi padomi nākotnei:
Ja zvana ar “dzimšanas dienas akcijām” vai “ekskluzīviem piedāvājumiem” – 99% iespēja, ka tā ir krāpniecība.
Nepiekrist neko pirkt pa telefonu.
Pieprasīt precīzus līguma noteikumus rakstiski, saiti uz oficiālu mājaslapu utt.
Vienmēr pārbaudīt uzņēmuma reputāciju – Google, ss lv, forums, Facebook grupas, utt.
Jūs esat ļoti inteliģents jauneklis. Veiksmi jums turpmākajā palīdzībā!