Interlux SIA - Sekretāre
Kā zināms, sekretāre ir uzņēmuma seja! Tad varu teikt uz telefona zvaniem tiek atbilēts pēc 2 vai 3 zvanīšanas reizes, jo sekretāres uz vietas praktiski nav, katru reizi atbild citas personas, kad tieši vēlies runāt viņa mūžīgos pusdienu pārtraukumos un kad beidzot tiek sadabūta rokā tad fonā skan TĀDS balagans!Uz e-pastiem tiek atbildēts ik pēc 2-3 dienām, un teikšu tā- lietiški ētiskā sarakstes kultūra ir bēdīga. Un telefonsarunas kultūra prasa to labāko-ok, dohh, done utt., Klientu menidzeri, par tiem cita runa, stāsts arī bēdīgs. Kas notiek ar šo uzņēmumu? Iesaku nomainīt vai vai veikt apmācību ''firmas sejai"' , jo pēdējo 6 mēnešu laikā tiek bremzēts gan mans, gan manu kolēģu darbs, kā arī pieļauju iespēju, ka līdzīga situācija ir arī šī uzņēmuma sadarbības partneriem!Iesaku izveidot mājas lapu!Bēdīgi!
Комментарии (6)
Piekrītu!!
Ak dievs, nu pirms pati sev atstājāt komentārus, vismaz vārdu nomainiet. Daļēja ticamība jums vismaz saglabātos...
Nevienam neiesaku ielasities ar šo tūrisma kompāniju. Viss kārtībā būs līdz brīdim, kamēr neradīsies netipiski sarežģījumi. Kompānija jauna un darbinieki bez pieredzes, ja nemācēs atbildēt uz jautājumiem, tad sāks izvairīties. teiks, ka menedžeris ir izgājis, direktors saslimis vai klientu konsultants patreiz aizņemts. Tā arī atbildi neizdosies saņemt. Maršruti nav iebraukti, viss ceļojums paiet vai nu histēriski braucot vai kā pažarniekam skrienot pa pilsētu. Ceļojums ilga 7 dienas un tā laikā pirmā un pēdējā diena paredzēta lidojumam. Biļetes lidojumam tiek pirktas Ryanair, ne jau paši nodrošina čarteru. Mums bija gadījums, kad pēc ceļojuma nopirkšanas un naudas pārskaitīšanas, piezvana un pasaka, ka lidojums nebūs no Rīgas, bet no Viļņas. Tas tak ir nenormāli ntās stundas vēl papildus kratoties autobusā uz un no Viļņas lidostas. Tas tak nav pakalpojums, kuru gribējām pirkt. Piecu dienu laik;a bija paredzētas ekskursijas katru dienu divās pilsētās, reāli 5 stundas brauc un 1, 5 stundas skrien putainu muti un beigās ieguvums nekāds. Nē, pilnīgi noteikti nē, neiesaku braukt ar šo kompāniju!
Runājot par biļetēm viņi vienkārši ietaupa izvēloties lētāko variantu. Kā piemēru minēšu lidmašīna Kijeva-Rīga- Viļņa (laiks ko pavada Rīgas lidostā ir 1h) Cena no Kijevas līdz Rīgai 209 Eur, toties no Kijevas uz Viļņu caur Rīgu 89 Eur, starpība ir jūtama, kad tika zvanīts un jautāts vai var nopirkt biļeti no Kijevas uz Viļņu un Rīgā izkāpt, pateica, ka nē nevar, bet ja tā izdara, tad bagāža vienalga lidos uz Viļņu. Beigās lidojām uz Viļņu un tur ar taxi līdz Rīgas autobusam, tad ar starppilsētu autobusu, kopā izmaksāja 22, 50 Eur, jeb lētāk par 100 Eur.
Bet par zvaniem un e-pastiem, jā tas nav pieļaujami, protams ja nevar atbildēt runā vai kas cits ir taču iespējams atzvanīt, vai uz e-pastiem jāatbild 3-6h laikā darba dienās, jeb piemērs ja nosūta e-pastu piektdien ap 16.00 un darba laiks ir 10.00-17.00, tad uz e-pastu jāatbild maksimums līdz pirmdienas 15:00. Bet ja Jūs šajā laikā ieskaitījāt arī brīvdienas tad protams sūdzībai nav pamata, vai zvanījāt 2, 3 reizes uzreiz, kā zināms viena savienojuma ilgums ir līdz 3 minūtēm, jeb kopā 9 minūtes, viena saruna ar klientu var ilgt līdz 1h...
Labdien!!! Varu pateikt vienu, nekad vairs nebrauktu ar šo firmu, patiesība izrādās pavisam savādāka nekā sākotnējie apraksti, gide mums bija pat ļoti nelaipna, skriešana trakākā nu viss aprēķināts uz minūti, lai to cilvēku izdzītu līdz pēdējam un pašiem nauda paliktu vairāk. Izvēlējāmies lidot ar aviokompāniju, bet laiks bez gulēšanas ko pavadījām ceļā bija turpat 28 stundas, ārprāts, kauna nav vispār, padomājiet pirms dodieties ceļā ar šo kompāniju.
Nesaprotu kaa var vadit biznesu, ja vinus nav iespejams sazvanit, uz e pastu atbilde ir uzreiz tad kad rezerve celojumu, bet ja vienkarsi ir kadi jautajumi sakara ar veselibas apdrosinasanu u.t.t vini nesteidzas atbildet. Pirms rezervavijas atradu tikai positivas atsauksmes. Pec celofuma uzrakstisu ka gaja