Inkasso - Par attieksmi pret klientiem
Sveiki, aizvakar vakarā arī zvanīja no inkasso - es klausījos atkal to kliegšanu un draudošo toni... Arestēs kontus, sūtīs uz darbvietu. Tad viņa, tā darbiniece vispār pateica, ka es laikam dzerot - nu lietojot alkoholu (ka saruna tiekot ierakstīta, bet es vienkārši klusi atbildēju jo viņa tikai bļāva) , ja es neatceroties ko esmu solījusi... Šausmas.. (vārdu baidos minēt ka nesajaucu...) šij kompānijai vajag veikt pārbaudi par viņas attieksmi pret klientiem - mēs neesam ļaunprātīgie nemaksātāji kas izvairās.. Un nav ko bļaut katru reizi.. Visu naudiņu pārskaitām pēc iespējām.. Nekur jau nepazudīsim.
P. S. Labi ka saruna tika ierakstīta - padomāšu par apvainojumiem.. Kā tālāk
Комментарии (3)
Viņiem vispār nevajag neko skaitīt, izņemot 5 Ls (kas noteikti ārpustiesas parādu piedziņas likumā). Pamatsummu gan vajag nomaksāt, bet pa tiešo tam, no kā ņemta nauda, un jāpaņem izziņa, ka parāds dzēsts. Bet tai aitai jāpiedraud, ka griezīsies pie Tiesībsarga un PTAC, kas būs solis, lai viņiem atņemtu licenci un tā aita zaudētu darbu. Jā, un ja zvana nākošreiz, piedraudi, ka griezīsies policijā par cieņas un goda aizskaršanu un izspiešanu un ka saruna tika ierakstīta. Veiksmi!
Palasiet Ārpustiesas parādu piedziņas likumu un Ministru kabineta 62.noteikumus un jūs atradīsiet atbildes uz visiem jautājumiem!
Domāju ka iesniegums PTAC viņus ātri atdzesēs.