www.sudzibas.lv Inkasso Par attieksmi pret klientiem

Inkasso - Par attieksmi pret klientiem

Sveiki, aizvakar vakarā arī zvanīja no inkasso - es klausījos atkal to kliegšanu un draudošo toni... Arestēs kontus, sūtīs uz darbvietu. Tad viņa, tā darbiniece vispār pateica, ka es laikam dzerot - nu lietojot alkoholu (ka saruna tiekot ierakstīta, bet es vienkārši klusi atbildēju jo viņa tikai bļāva) , ja es neatceroties ko esmu solījusi... Šausmas.. (vārdu baidos minēt ka nesajaucu...) šij kompānijai vajag veikt pārbaudi par viņas attieksmi pret klientiem - mēs neesam ļaunprātīgie nemaksātāji kas izvairās.. Un nav ko bļaut katru reizi.. Visu naudiņu pārskaitām pēc iespējām.. Nekur jau nepazudīsim.
P. S. Labi ka saruna tika ierakstīta - padomāšu par apvainojumiem.. Kā tālāk

K

Комментарии (3)

L Lepnā Lavīze 04.09.2013

Viņiem vispār nevajag neko skaitīt, izņemot 5 Ls (kas noteikti ārpustiesas parādu piedziņas likumā). Pamatsummu gan vajag nomaksāt, bet pa tiešo tam, no kā ņemta nauda, un jāpaņem izziņa, ka parāds dzēsts. Bet tai aitai jāpiedraud, ka griezīsies pie Tiesībsarga un PTAC, kas būs solis, lai viņiem atņemtu licenci un tā aita zaudētu darbu. Jā, un ja zvana nākošreiz, piedraudi, ka griezīsies policijā par cieņas un goda aizskaršanu un izspiešanu un ka saruna tika ierakstīta. Veiksmi!

Likumsargs 04.09.2013

Palasiet Ārpustiesas parādu piedziņas likumu un Ministru kabineta 62.noteikumus un jūs atradīsiet atbildes uz visiem jautājumiem!

adiabo 05.09.2013

Domāju ka iesniegums PTAC viņus ātri atdzesēs.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы