Ineses Pūpolas zobārstniecības prakse - Serviss

Piezvanīju, lai pieteiktu bērnu 3,5 gadi uz vizīti. Jautāju, vai pieņem, atbildeja - nu nezinu, ja jau nevērs muti vaļā, tad neko nevarēšu darīt. Bet nu nāciet.
Kā es varu zināt kā būs? Kāpēc uzreiz tiek pateikts tik negatīvi?
Ar šādu pieeju noteikti nav iedrošinājums mazajiem doties pie šī daktera. Tiešām ļoti bēdīgi.
Biju dzirdēJusi tik daudz labas atsauksmes, taču šis tiešām bija ļoti bēdīgi.

I

Комментарии (5)

E ELLIO 08.01.2025

Priecājieties,ka ir vispār vēl prakses,kas vēlas strādāt ar bērniem, pie tam par valsts naudu. Zobārstam ir ļoti daudz laika jātērē uz bērniem,lai tos pierunātu vai apskatītu. Tas nu būtu vecāku darba runāt ar bērnu un izstāstīt, ko darīs un kā darīs.

T Tt76 09.01.2025

Oi oi, oi. Ko nu darīs. Nabaga zobārsti, mūžīgi apbižotie. Viss uz paplātes jāpasniedz.

T Tt76 09.01.2025

Ja esi izbesījies vai tml. zobārsts, kurš neprot labi komunicēt ar klientu, it sevišķi bērnu, tad tā uzreiz jāsaka un savas tizlās replikas jāmāk paturēt pie sevis. Nevis bojāt omu citiem.

E ELLIO 09.01.2025

Man ir gana augsta kvalifikācija,lai es varētu strādāt ar tiem pacientiem,kas ciena manu laiku un darbu.

E ELLIO 09.01.2025

Valsts ,paldies Dievam, ar varu vēl neliek slēgt līgumus par apmaksātu bērnu zobārstniecību. Un labi,ka tā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы