Ineses Priednieces Zobārstniecības Klīnika - Slikta attieksme
Agrāk bija ļoti jauki, bieži apmeklēju pati un arī citi ģimenes locekļi. Tomēr pēdējā laikā attieksme ir ļoti pasliktinājusies, nākas dzirdēt rupjus komentārus, be tā kā darbs bija labs, laidu gar ausīm nepatīkamos vārdus. Toties tā nu sanāca, ka pirms pusgada aizmirsu vienu pierakstu un neierados. Pirms šī gadījuma bija vairāki apmeklējumi, kuri nekad netika kavēti un vienmēr ierados. Respektīvi, biju apmeklējusi šo zobārstniecības klīniku jau vairākas reizes vairāku gadu garumā. Pēc neapmeklēšanas reizes gribēju veikt nākamo pierakstu un saņēmu rupjā tonī aizvainojumu un paziņojumu, ka ja vēlreiz kavēšu, tad pienāksies maksāt soda naudu. Saprotams, tas izjauc viņu grafiku un neņēmu vērā uzbraucienus pa telefonu, jo šī bija mana vaina. Pieteicos uz citiem laikiem, apmeklēju arī tos. Tad sapratu, ka vienu laiku nevarēšu apmeklēt neatliekamas situācijas dēļ (nu dzīvē gadās, ka plāni izjūk un cilvēks nevar ierasties) . Pazvanīju, pateicu, ka nevarēšu ierasties un saņēmu ultimātu - vai nu ierodos tajā dienā, kad ir pieteikts, vai nekad vairs nepiedāvās pierakstus, jo redz šis ir pēdējais piliens. Vienreiz šo gadu laikā neierados un tagad vēl uzdrīkstos atteikt pierakstu.
Tiem, kas vēlās apmeklēt šo klīniku varu tiešām apliecināt, ka tiek veikts labs darbs, bet esat gatavi saņemt rupjos komentārus un, nedod dievs, atteikt savu pierakstu.
Комментарии (3)
Regulāri saņēmu nievājošus komentārus par muļķīgām lietām, tāpēc vairs neapmeklēju un nevienam neiesaku šo klīniku, bet šis jau ir nākamais līmenis. Tas ir pilnīgi saprotami, ka cilvēks var atcelt savu pierakstu, bet ko tur brīnīties, šis personāls nekad nav izcēlies ar cilvēcību un sapratni.
Autoservisā, apmēram, puse cilvēku piesakās un aizmirst vai plāni mainās. Ja šī neierašanās nav 10 reizes pēc kārtas, tad neviens netur ļaunu prātu, jo labam strādniekam darba ir daudz. Attiecas arī uz zobārstu tas pats. Protams, laba maniere ir atteikt pieteikumu.
Pilnīgi noteikti neiesaku apmeklēt zobārsti Inesi Priednieci, kura pret pacientu izturas nepelnīti agresīvi un nelaipni, un neskopojas ar pacientam veltītām negatīvām replikām. Vizīte ļoti atgādināja atgriešanos padomju poliklīnikā. Tādu negāciju vilni nav pelnījis neviens pacients, kas vēršas pie āsrta. Ārstei iesaku ar steigu meklēt citu nodarbošanos, kas nav saistīta ar darbu ar cilvēkiem. Vai arī nopietni piestrādāt pie sava emocionālās inteliģences un empātijas līmeņa cešanas.