www.sudzibas.lv Inese Lasmane katastrofālas dzemdības

Inese Lasmane - katastrofālas dzemdības

Es gribētu apkopot informāciju par šo "dakteri" turpmākai tiesvedībai.
ar cieņu
L.Pavāre
e-pasts [slēpt]@latcom.lv

L

Комментарии (18)

K Krista 18.06.2010

Neilgu laiku biju pie viņas grūtniecības uzskaitē MC "Elite", taču viņa bija Bulduru slimnīcas ārste un vēlāk "Elitē" vairs nepieņēma, tāpēc nācās mainīt ārsti. Visu šo laiku par viņu man būtu tikai labas atsauksmes, vienmēr apjautājās, kā jūtos u.tml., visas analīzes un nosūtījumus caur VOAVA lika, lai nebūtu jāmaksā. Vārdsakot, man nekādu pretenziju nav.

L Lolita 25.06.2010

Diemžēl mūsu ģimenei inese lasmane sagādāja tādus pārdzīvojumus, kādus nevienam, nekad nenovēlu!!! Pilnīgi vesela jauna sieviete tika mocīta tikai tādēļ, ka lasmanes k-dzei bija slinkums veikt ultrasonogrāfiju pirms dzemdībām! Bērnu 6 stundu laikā !!! gandrīz nožņaudza ar nabassaiti un vienīgais ko viņa darīja - lamāja manu vedeklu, ka tā nespiežot kā nākas un neko nedarot sava bērna labā! Paldies Vienības gatves dakteriem, ka izglāba nabaga nomocīto mazuli. Vairieties no šīs "dakteres lasmanes" kā spējat!
Lolita

K kontr 28.06.2010

Pilniigi vesela sieviete tika mociita...ko tad tu gribeeji, lai dr pati dzemdeetu taas jaunaas, veselaas vietaa?Katrai pašai jaaiziet cauri dzemdiibaam un dzemdiibas nav tas pats, kas gulēt zem viirieša!

K Katt23 28.06.2010

Kontr-Vai izlasīji vissu tekstu? Ar ultrasonogrāfu var noteikt vai bērnam ir nabassaite ap kaklu vai nav. Un nevienam es atkārtoju nevienam nav tiesības kliegt uz sievieti dzemdību laikā. Vēljovairāk ja tam nav pamatojuma kā šajā situācijā. Var redzēt ka pati esi Vecmeita:( Piedod bet neviena sieviete kas ir dzemdējusi tā neizteiktos.

K kontr 30.06.2010

Tieši taapeec, ka esmu dzemdeejusi un veel pie tam vairaakas reizes, varu taa teikt, plus veel esmu atskatiijusies šitaas maatiites, kas domaa, ka viņu vietaa jaadzemdee citiem, tobiš-man saap, man jaadzemdee, gribu, lai arii juus ciestu.Un, kaa jau rakstiits, dzemdiibas nav klitora kairinaašana, bet nopietns darbs -izpildiit vecmaates riikojumus.Taa, luuk!Tad var cereet uz veiksmiigu iznaakumu, bet nevis teelot sveeto govi!

L Lolita 04.07.2010

Sveikas topošās māmiņas!

Lūdzu sargieties no "dakteres" Inese lasmanes!!! Uzvārdu tīši rakstu ar mazo burtu, jo tā kā viņa novadīja dzemdības manai vedeklai - to citādi nevar saukt kā par profesionālu moziegumu! Veselu, spēcīgu jaunu sievieti 6 stundas lamāja, ka viņa savam bērnam neko nedara un nespiež, kamēr izrādījās, ka bērnam ir nabassaite ap kaklu un rezultātā - ar viduslaiku metodēm - divi cilvēki fiziski spiež un vēl bērnu velk ar vakuumsūkni (analoģija - viduslaiku dzemdību stangas) sūc. Vai varat iedomāties, ka cilvēku kurši ir cilpā velk 6 stundas uz leju un to sauc par dzemdībām??? Paldies Vienības gatves dakteriem, kas izglāba bērnu.

Nu vienu labu lietu par lasmanes kundzeni varu pateikt - nosūtīja jaundzimušo uz Vienības gatves intensīvo terapiju, nevis atstāja bulduros nomiršanai - jo pēc tādām dzemdibām - bērns bija ĀRKĀRTĪGI SMAGĀ STĀVOKLĪ!!!

Lai katra, kas šo lasa nedomātu, ka tā ir kārtējā interneta anonīmā tenka - lūdzu manas koordinātes:

Lolita [slēpt]@latcom.lv

mob.t. 29553877 begin_of_the_skype_highlighting 29553877

L Lolita 04.07.2010

priekš "Kontr":

Dzemdības nav izprieca - tur es tev piekrītu! Pirmais ko teicu vedeklai - kāds ass vārds nav jāuztver kā ienaids, jo dzemdējot tiešām var arī kaut ko nesaprast un neuztvert. BET!!! Kad uzzināju visas detaļas un kad redzēju jaundzimušā stāvokli - tad:

Lūdzi - topošās māmiņas!

Lūdzu sargieties no "dakteres" Inese lasmanes!!! Uzvārdu tīši rakstu ar mazo burtu, jo tā kā viņa novadīja dzemdības manai vedeklai - to citādi nevar saukt kā par profesionālu moziegumu! Veselu, spēcīgu jaunu sievieti 6 stundas lamāja, ka viņa savam bērnam neko nedara un nespiež, kamēr izrādījās, ka bērnam ir nabassaite ap kaklu un rezultātā - ar viduslaiku metodēm - divi cilvēki fiziski spiež un vēl bērnu velk ar vakuumsūkni (analoģija - viduslaiku dzemdību stangas) sūc. Vai varat iedomāties, ka cilvēku kurši ir cilpā velk 6 stundas uz leju un to sauc par dzemdībām??? Paldies Vienības gatves dakteriem, kas izglāba bērnu.

Nu vienu labu lietu par lasmanes kundzeni varu pateikt - nosūtīja jaundzimušo uz Vienības gatves intensīvo terapiju, nevis atstāja bulduros nomiršanai - jo pēc tādām dzemdibām - bērns bija ĀRKĀRTĪGI SMAGĀ STĀVOKLĪ!!!

Lai katra, kas šo lasa nedomātu, ka tā ir kārtējā interneta anonīmā tenka - lūdzu manas koordinātes:

Lolita [slēpt]@latcom.lv

mob.t. 29553877 begin_of_the_skype_highlighting 29553877

D dzemdētāja 05.07.2010

Labāku dakteri par Inesi Lamani nepazīstu, esmu pati visus trīs bērnus dzemdējusi pie viņas. Arī man vienā no reizēm izmantoja saucamo vakumcepuri, un kas par to, pilnīgi saprotu situāciju, ka bērns ir liels un izspiest ir grūti, gribas visus pasūtīt tālāk, taču vienīgais ko var darīt lietas labā ir uzticēties dakterim, lai ko viņš nedarītu, pat bļaušana palīdz, jo tā tu spēj koncentrēties dzemdībām nevis dzemdību sāpēm! Velreiz atkārtošos lieliksās dakteres par Inesi Lasmani nav, visu cieņu!
J.

D Dzintra 18.07.2010

speciāli lolitai(rakstu ar mazo burtu, jo saprotu, ka šis cilvēks nav pelnījis cieņu, lai rakstītu viņas vārdu ar lielo burtu)
domāju, ka nav liela māka cīnīties ar citu cilvēku palīdzību par savu patiesību, ja jau jūties tik droša un pārliecināta, tad ej uz tiesu viena, bez citām māmiņām, ko cepies???????
pati pirms trim gadiem laidu pasaulē mazuli pie dr. Lasmanes, negāja viegli, bet vai tādēļ jānoliek ārsts, kurš pēc labākās sirdsapziņas dara visu, lai viss beigtos ar laimīgu vecāku smaidu un mazulīša kliedzienu šajā nepazīstamajā pasaulē
saprotu, ka vedekla palutināta ne pa jokam, ka jūtas aizskarta par katru skaļāku vārdu un sāpīgāku kontrakciju, bet, tādas nu ir tās dzemdības.
padomā, ko tev līdzēs tā tiesas prāva-paliks labāk?????
padomā, lolita pavāre, jau tas, ka esi nolējusi dr .Lasmani visos portālos no galvas līdz kājām ar šīm samazgām, tev atvieglo dzīvi, labāk šo laiku velti savam mazbērniņam!!
attopies!!!

C Ceplis 21.07.2010

Nepiekrītu Lotitai, godātā Lolita Pavāre, jaunāvecmāmiņa! 'Var just, Jūs esiet no reālās medicīnas tālu esošs cilvēks. Tā nav. Vispirms jau NEVIENS no mums nav tiesīgs un nav pelnījis, lai viņa vārdu pārvērš no īpašvārda sugasvārdā! Mīļā un burvīgā mazuļa vecmāmiņ, lūdzu atcerieties, ka dzemdības ir dabisks akts! Un tas, ka nabas saite mazulim, ietājoties dabīgā veidā dzemdību ceļos, ir un var būt ap kaklu, tas vēl neko nebūt nenorāda un nenozīmē, ka saite tiks nospiesta, ka tādā veidā tiks atslāņota vai citādi traumēta placenta, kas tajā brīdī vēl baro mazuli, tam seko mediķi, viņi to sajūt pēc daudzām citām pazīmēm (simptomiem), ja jāmeklē USonogrāfs, tad dakteris nepaļaujas uz savu galvu, bet tikai uz to, ko rāda ekrāns. Gadās bieži, ka nabas saite, dabiskā ceļā dzimušajiem ir ap kaklu turklāt pat vairākkārt. 6 h priekš dzemdībām, ar dzemdes saraušanās spēju vājumu vai nespēku, no nākamās māmiņas puses, arī nav nekas ārkārtējs, ..tā notiek. Diemžēl mūsdienās jaunās māmiņas vairāk sāk līdzināties - tādām kā "pārgatavojušamies plūmēm", jo 1x dodas dzemdēt krietni pēc 30. gadu vecuma! Nav svarīgi, kā bija šoreiz, mēs nezinam, neiedziļināmies un neņemam vērā VISUS apstākļus, bet naski esam raduši visai pasaulei publiski izkliegt savu sāpi, tas nav normāli. Tā vienkārši paņēmāt un nolikāt vienu lielisku dakteri, kāds cits (cita) latvietis(-te) te, tepat šajā portālā nogānija mani... tikai tāpēc, ka centos paskaidrot, ka manta ko viņš iegādājās īsti neatbilda mēŗkim, kādam viņš to vēlējās pirkt, ...nevienu jau neinteresē, ka vajadzēja pikt ko CITU, dārgāku versiju...kuru tas interesē, kāds labums, vienkāršāk taču ir publiski "izvārtīt mēslos" otra vārdu! Otrkārt lieliski zinu dr. Lasmani, viņas pacientes- daudzbērnu māmiņas, tā ir ārste ar lielo burtu vārda vistiešākajā nozīmē. Lasot te pateikto iesāpējās sirdī, cik zemiski. Runāt, tikai tāpēc, ka ar Jūsu vedeklu bija tā, piedodiet, bet tas nav krietni. Arī par tehnoloģisko pusi, kādu lieto Jūrmalas slimnīcas dzemdību nodaļā, ...tās ir progresīvākās metodes, kā tikt pie bērna bez māmiņas "izķeizarošanas". Ja kādu interesē, tad var ielūkoties kaut vai šajā te mājas lapā. http://www.medela-russia.ru/R/suction/vacuumsystems/applications/vacuum.php ... kaimiņvalstī, nez kāpēc visas slavenības, savu atvašu privātajās dzemdībās vislabprātāk izvēlās dabisku atrisinājumu, ar lokālu atsāpināšanu dzemdību laikā un ja nepieciešams, tad ar augļa izņemšanu ar retinājuma palīdzību, tas ir tas, ko mediķi sauc par vakuumekstarkciju. Tās nav agrāk plaši izmantotās akušieru stangas! Nu nevajag salīdzināt akmens laikmeta, vai padomju laiku metodes ar mūsdienīgām lietām, eksistē īpaši augļa satveršanas kausiņi, kurus kopā ar atbilstoši radītu sūkni sekmīgi lieto dzemdībās māmiņām, kas pašas nespēj nodrošināt kvalitatīvu dzemdību darbību. Ne tikai Jūrmalā, arī Šveicē, ASV, Krievijā, Japānā u.c.. Turklāt šādi noritējušas dzemdības atstāj daudz mazāku ietekmi uz turpmāko bērna psihosomatisko attīstību un "neaplaimo māmiņas "punci" ar milzu rētu pēc Sectio Cesarea, dodot tai pamatotas cerības nākošās dzemdības arī veikt caur dabiskajiem dzemdību ceļiem, ... ne kā pierasts, bieži pie mums t.s.'" labāko speciālistu" vadībā, "atrisināt "lietas"ar ķeizargriezienu". Arī mani ņomazgāja" šajā portālā t.p. kā tos, kas ir aktīvi cilvēki un "kaut ko dara", ceru, ka cien.dr. Lasmane, lasot šo, uztvers to, kā atbalstu!

L Lasītājsnomalas 31.10.2010

Palasot šī (kārtējā) negadījuma aizstāvju rakstus, sevišķi tā "pieklājīgā" demagoga Cepļa, nostiprinās pārliecība, ka ārsti pie mums (kā suga) tomēr vairumā ir kretīni. Viens otru "piesedz" un nekad neatzīst savas kļūdas. Materiālisti vini ir un padomju lopiņi.

A aldis 08.12.2010

Priekshkam ir dzemdiibu nams???

ģ ĢirtsR 10.02.2011

>>>lasītājam No Malas->> protams, protams, ārsti ir kretīni, viņi nav skolotāji, kuri nekad nedrīkst būt kretīni. Vienkārši šiem kretīniem ir sava profesionālā kretīnu ētika, asociācijas un citas vietas, kur savu pacientu miesiskās lietas apspriest un iztirzāt, arī šīs mātes, ( atriebes alkstošās vecmāmiņas Lolitas meitas/vedeklas)VISUS apstākļus un bērna stāvokli pirms un pēc dzemdībām...un par to skaļi nerunāt, neizkliegt visiem kļūdas, vienkārši darīt savu darbu un izdarīt konstruktīvus secinājumus. Un tie, kas uzskata, ka savādāk ir labāk, proti, vazāt cienījamu ārstu vārdus šajā "suniskajā" portālā, kurā, atvainojos, ap 80% rakstītāju pat neprot pareizi rakstīt, - ir pareizi- jā, tie nu gan nav kretīni.

* ***** 10.02.2011

Xotela bi ja posmotret, s kakoj zaiskivajušei ulibočkoi i nadeždoi etot samij Lasītājs no malas budet obrašatsa k vračam-"kretinam", kogda vozniknet neobhodimost. Hvatit unižat i oskorbļat ļudei!!!Ideaļnih ļudei net. Takoje ošušenije sozdajetsa, čto eti samije Lasītāji no malas na svoih rabotah prosto ideaļni.A ja boļše čem uverenna, čto sidjat doma, ničego ne delajut i ne imejut nikakogo obrazovanija.

V vita 10.02.2011

Tas ko viņi sauc par ētiku-tā ir elementāra piesegšana.Ja ārsts ir pieļāvis rupju kļūdu Latvijā taisnību neatrast.Visas ekspertīzes būs jāveic ārzemēs.Es to sauktu par ārstu mafiju.Nav tādas ārstu ētikas.Ētika vai nu ir vai nav.Ētiski cilvēki nemelo, nepiesedz, neveic dažādas manipulācijas ar dokumentiem, lai attaisnotu savas kļūdas vai ļaunprātības.Ja šoferis nobrauc gājēju, šoferi tiesā.Ja ārsts sakropļo pacientu-visi metas viņu aizstāvēt.Kāpēc mēs-pacienti ar to samierināmies un ārstiem to atļaujam? Varbūt tāpēc, ka pašiem nav morāles?Citās valstīs taču ārsti atbildību nes par padarīto.Pie mums šī neaizskaramo kasta pastāv jau no padomju laikiem, jo esam raduši, ka neviens tā īsti ne par ko neatbild.Ārsts atbild par cilvēku veselību un dzīvību.Tas varētu būt pietiekams iemesls, lai no ārsta gribētos sagaidīt profesionalitāti un godīgu attieksmi pret klientu.

B Blagodarnijpacient 17.08.2011

Ja ochenj dovoljna Inene Lasmane! Nabljudalasj u Nejo v MC-Elite, kogda Ona ot tuda ushla, stala nabljudatsja u Nejo v Bulduri, rozhala tam zhe. Teperj nabljudajusj u Nejo v Kauguri, hotja zhivu v Rige. Pereedit Ona v Liepaju, znachit budu ezditj v Liepaju, no menjatj vracha ne hochu.

J jomajo 24.07.2012

Lolitas kundzei iesaku vērsties pie psihiatra. Jūsuprāt dzemdības ir paredzama notikumu norise, jūsuprāt dzemdētājai jāelpo tieši 100 reizes, jāspiež 105 reizes un noteikti jādomā skaidru prātu?! Vai pati nekad nav dzemdējusi šī lolitas kundze, tīšuprāt rakstu ar mazo burtu, jo savādāku attieksmi nav pelnījusi šī soģe. Kad es dzemdēju, skaidri apzinājos ka jāuzticas ārstam nevis savām neērtībām par neērtu dzemdību pozu un bezspkēku dzemdēt! Novēlu lolitas kundzei apskaidrību turpmākajām rīcībām sev kompetentā sfērā! Kā šajā gadījumā galīgi nekompetents cilvēks diskutē par to ko labāk vajadzēja darīt vai nevajadzēja. Izmacies par ginekologa speciālistu un tad ver vaļā savu pāksti uz visām debes pusēm!

A agulbiits 10.12.2014

Kopš kura laika dzemdības ar vakuuma vai stangu palīdzību ir viduslaiku metode? Tad, cienītā, Jums ir lielas problēmas ar savu ego! Stangs vai vakuums ir ātrākais veids, kā dabūt mazuli ārā, ja tas jau ir iegājis dzemdību ceļot, bet kaut kādu iemeslu dēļ, mamma pati to vairs nevar izspiest! Man bija bija dzemdības ar stangām, jo beidzās spēki, mazā iesprūda un viņai sāka trūkt skābeklis. Ar steigu bija jādabū ārā! Jā, bija stangas un es zem narkozes, bet gan es, gan mazā bijām sveikas un veselas! Kā man krīt uz nerviem šīs čīkstētājas, kurām liekas, ka dzemdību norisē jāpiedalās visiem, izņemot dzemdētājai! Tad, ziniet ko, labāk nedzemdēiet. PUNKTS! Būtu teikušas PALDIES, ka Jūsu mazie ir sveiki un veseli! Dzemdības ir dažādas un viss ir atkarīgs no mammas gribasspēka! Ja netiek pati galā, tad attiecīgi nāk metodes! Un nekāds uķipuķi!!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы