Inchape Motors Latvia - Problēmas ar attieksmi.
Cilvēks, kurš atdeva auto atslēgas pēc servisa neizskatījās ieinteresēts palīdzēt. Sēž un runā ar kolēģiem un pasniedzot atslēgu pat nepievērsa uzmanību tam, ka uzdodu jautājumu.
Pēc tam aizbraucot no servisa pazvanīju uz inchcape, lai precizētu, kas tad īsti ir izdarīts. Nepaspēju pabeigt jautājuma teikumu, kad pēkšņi otrā galā tika nomesta klausule.
Es nezinu, kas tiem cilvēkiem ir par problēmām ar ētikas ievērošanu, bet skaidrs ir tas, ka tur es auto nelabošu.
Labdien, "Ziigs"! SIA “Inchcape Motors Lavia” Latvijā pārstāv vairākus auto ražotāju zīmolus. Lai mēs varētu izvērtēt mūsu darbinieku rīcību konkrētajā situācijā un pieņemt atbilstošus mērus, lūdzam sniegt detalizētu informāciju par servisa apmeklējumu, sūdzības pieteikumu rakstot uz Skanstes ielas 4a salonu (Mazda, [slēpt]@inchcape.lv, vai [slēpt]@ford.lv vai uz Dārzciema ielas 64a salonu (BMW, MINI, Jaguar, Land [slēpt]@inchcape.lv, [slēpt]@inchcape.lv.
Cieņā,
Inchcape Motors Latvia
Комментарии (3)
Viss atkarīgs no tā ko meklējāt servisā, attieksmi vai pakalpojumu? Zinu speciālistus, ar kuriem ir grūti komunicēt, bet savu darbu padara godam, kā arī otrādāk, kas skaisti runā, bet pēc tam jābrīnās..
Todien noteikti no Dārzciema ielas 64a Leonīds (pēcpārdošanas pārstāvis) bija atbraucis ciemos ar savu jauko, viesmīlīgo un tolarento saprašanu.
Šim vel tāds vārds patrāpījies kā Spartiešu caram.