IKI - netaktiska attieksme no strādājošajiem
Biju šī veikalu tīkla patstāvīga kliente, bet attieksme IKI veikalā mani sarūgtināja.
Situācija šāda- ejot jau uz kasi gar alkohola stendu, darbiniece (krievu tautības sieviete, gaišiem matiem līdz pleciem, aptuveni 50 gadus veca) kārtoja preci, un aiz viņas novietots grozs ar cimdiem. Cik nu tas bija iespējams šādā situācijā, maksimāli uzmanīgi izgāju cauri, un nejauši aizķēru plastmasas grozu ar cimdiem. Sieviete, pat nepaceļot galvu, man uzbļauj : "čo idzoš kak slon!!" Pimajā mirklī apstulbu, tad atvainojos, jo kļūme radās nejauši, bet sieviete man nelaipnā krievu valodā atcērt, ko kāpjot kā lempis, lai ejot apkārt. Uz ko atbildēju, ka apkārt nav iespējams apiet, jo viņa aizņēmusi visu eju, un blakus ejā drūzmējās citi pircēji. Sekoja frāzes un vārdi, ka apstublu par tādu pazemošanu. Izlēmu neko neiegādāties un vairs uz šo veikalu nevēlos nākt, lai nedzirdētu necienīgas frāzes, kas spēja man sabojāt noskaņojumu visai atlikušajai dienai.
Arī mana sūdzības vēstule tika ignorēta. Atbildi ar atvainošanos, protams, neviens nezuskatīja var vajadzību sniegt.
Esmu vīlusies.
Комментарии (7)
MAn IKI pats par sevi nepatīk. Tās neērtās kases... nevar saprast no kuras puses dot naudu. UN ja vel maksāju ar bankas karti, tad vieta, kur parakstīties ir kautkāds ziepju trauks. Tā vieta, kur saliek-samet kasē izsisto preci ir tik maza, ka kasiere nākamā piecēja preci vienkārši met virsū maniem pirkumiem.
Iki neiegriežos tieši tāpēc, ka attieksme drausmīga!!! Cik esmu novērojusi tur strādā krievu tautības cilvēki, kas latviski neko daudz nesaprot!!!
Jā viņa atbildētu jūms latviešu valoda, tād kāda sudzība būtu?
Zuza, protams, ka būtu sūdzību sūtījusi jebkurā gadījumā, neatkarīgi no tā, kādā valodā runā strādājošais. Šajā gadījumā svarīgu lomu nospēlēja nelaipnā attieksme no dabinieka puses. Krievu tautības cilvēki, atšķirībā no latviešiem, spēj pielietot skarbākus un aizvainojošākus vārdus un tas ir skumji.
Man gan IKI patīk! :)
Mūsu IKI Purvciemā arī ir nelaipna pārdevēja kūku nodaļā. Aizgāju pēc kefīra, groziņu nebij, pa ceļa ieraudzīju vēl ko varētu nopirkt, protams viss rokās, izkrita tā kefīra paka ar visām tālākejošajām sekām. Man par to lika samaksāt, kaut gan iebildu, jo zinu, ka nav jāmaksā, jo nebij groziņu. Tur apsargs ir uzdevuma augstumos.Nav jau liela lieta tie 50 santīmi, bet kauns pie kases, tā kā zagle. Vispār tur bieži nav groziņu, lēkšo un meklē kur ir, tajā pat laikā pasargs stāv un lasa žurnālu. Varbūt speciāli tā ...
Jā, un tā ir IKI vaina, ka kasiere pildot savus pienākumus uzbrauc tiem, kuri tiem maisa. Ja domā, ka biji pirmā kas maisa darīt darbu, tad tu maldies. Pārdevēja nav pie vainas, ka IKI ir veikali pārņēma telpas no Neldas un tur vienkārši nav vietas lai piedāvātu tik lielu preču klāstu kā IKI.
IKI ir ļoti sakarīgs veikals(IKI Dzirciema un IKI Lidoņu). Visas pārdevējas jau sejā pazīstu un zinu pie kurām jāiet lai tiktu ātri apkaplots un nebūtu nekādu problēmu. Vadība arī sakarīga, jo vienreiz bija problēmas ar to, ka Alu ņemot nokrita viena pudele, jo nebija kārtīgi nostiprināta konstrukcija, par ko arī ar apsargiem un vadītāju sakarīgi izrunājām un pat nebija nekas jāmaksā. Bet tas bija Jāņu laikā, kad visos veikalos alus pievedums nebija no vājākajiem un tādas pašas problēmas arī maksimā bija(paldies dievam, ka ne man, jo Imantas Maxima apsargi ir tiešām galvā sisti)