IKI - Bezkaunība
Gribētos pastāstīt par vienu bezkaunību. aizsūtīju bērnu uz veikalu pakaļ saldējumam. Ģimenē runājam trilingvāli - latviešu, krievu, angļu valodās. kad mans bērns pienāca pie kases ar saldējumu, tumša, izteiksmīgi uzkrāsotām acīm kasiere krievu valodā iesaucās, , 47 santīmi par saldējumu'' bērnam likās, ka saldējums maksā 0, 29 santīmus un teica kasierei latviešu mēlē, ka 0, 29 santīmi. pārgudrā kasiere bija izbrīnīta unatbildēja, , Ja po latišski ne poņimaju'' Kā tā var uzdrīkstēties? Mūsu ģimenei nav nekādu pretenziju ne pret vienu valodu, ne pret vienu tautu. Es to melno kasieri ļoti labi esmu iegaumējis. Varētu jau iet strīdēties, bet veikala vadītāja arī ir mazākumtautību personība.
par cik pats esmu pedagogs, labi zinu, ka bērns jau mājās visu izstāstīs bez jebkādiem meliem. esiet uzmanīgi un aizsargājiet savas tiesības veikalā, jo pircējam vienmēr būs taisnība, tā teica mana radiniece, kura visu mūžu nostrādāja par pārdevēju - kasieri
Комментарии (13)
Cik zeel, ka nepiedzimu gadus 50 aatraak par Cukuru, Kaleeju vai Araaju
Nu, nu pedagogs..., un lieto no krievu valodas aizgūtu kalku "par cik"... Sūdīgs tu pedagogs, ja savā mēlē runāt pareizi neproti. Kas visvairāk pārsteidz, tad tas, ka lielākoties tieši šādi maz izglītoti un intelekta ziņā apdalītie strīdās par valodas jautājumiem... Bet no otras puses, tas ir loģiski- prātā veselie šai laikā strādā un nu nekādi nav nedz vaļas, nedz gribas dzēsināt muti par tādām muļķībām
A kada strapiva kadas vinai bija acis?
Nu bred kakoj-to...4esslovo...na darbu ne berut bez znanij latviešu valoda...
Iki pardevejas mani ari nebeidz parsteigt! Vienmer vai pirms manis bus vai nebus krievu valoda runajosie cilveki, vienmer sasveicinasies un runas krievu valoda. Sakot runat latviesu valoda, vinjas nemaz necensas pariet uz latviesu valodu. Dzivojot Latvija, jaruna latviski, vismaz elementarakas frazes tacu var iemacities.
NE - Pedagogam! Ziniet, ja jau Jūs esiet tik gudrs, tad Jums vajadzētu saprast teksta būtību un saturu... Kā redzu, Jūs ļoti cītīgi meklējāt kļūdas tekstā, nevis izpratāt būtību... Tādu, , gudrinieku'' kā Jūs ir pilna pasaule. Un ļoti žēl... Un kā Jūs vispār ziniet, kādā mēlē man jārunā? Tā vien gribētos Jūs nosaukt par Āmurgalvu!
Acīm redzot, , berut'', vai arī speciāli negrib runāt latviski...
Par "IKI" nav nekādu šaubu - zems līmenis!
Viņi pārņēma Neldas tīklu un es arī aizgāju apskatīties, kāds sortiments, kādas cenas jaunajam "kaimiņam". Nepietika, ka apkalpojošā kasiere nesaprata latviski, viņa vēl mani centās apkrāpt par 60 santīmiem. Īsta "meistare", jo 40 g diļļu vietā "nosvēra" 300 g. Pēc tam viņu vēl vajadzēja krieviski pierunāt, lai pārsver. Loģiski, ka otru reizi tur neiešu. Veikalam varbūt vienalga, bet man gan ne.
Tomēr vislielākā cūcība ir tā izturēties pret bērniem, jo viņi ne vienmēr var sevi azstāvēt. Pēcāk paliek mieles.
P.S. Ne Pedagoga komentārs liek domāt, ka cilvēkam zema pašcieņa, ko ceļ uz citu rēķina.
Faktiski jau pieraadaams šis fakts nav un jebkuram mutiskam izteikumam ir nepieciešams liecinieks, pie tam ne ģimenes loceklis!! jo ir ieinteresētā persona, protams ir iespeejama diktofona izmantošana-taadejaadi fikseejot valodas lik.paarkaapumu! ko lai saka -sabiedriiba ir šāda- varu tikai apbŗĪnot veikala tīkla "IKI"- VADOŠO PERSONĀLU, KURŠ IR TIK PAVIRŠS SAVĀ DARBĀ!!!
Hm, par to kurš Latvijā ir mazākumtautības (iedzīvotāju skaita ziņā ) statusā, vēl varētu pastrīdēties.
Esmu šokā par IKI Milgrāvi jo tur gandriz visas kasieres runā krievu valodā un neko pilnigi nesaprot pa Latviski, kad Latviski prasiju lielo maisiņu kasiere domāja ka prasu sērkociņas nu vai tad tas ir normāli.
Tante nolaid tvaiku-ej gudrīte un parisini problemas.No cilvēka prasa dzelzs nervus, vai beby apbižoja, varbūt pasūdzēsi mužam.Vai trilingvāli aizej uz padjezdu nokaunies, un paņem pufaiku.Nu kaut kā triligvāli sanāk, un bērns tos lietos visu mūžu.
Mystery Shopping”- slepenais pircējs, slēptais pircējs.
TEL: 29662955
Speciālisti noskaidrojuši, ka piesaistīt jaunu klientu ir desmitreiz dārgāk, nekā noturēt veco.Pats izplatītākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems servisa līmenis:
• 69% klientu novēršas no uzņēmuma tieši piesaistīto darbinieku vainas dēļ, kam par iemeslu ir viņu nekompetence, nepieklājīga, gausa attieksme un nepietiekama uzmanības veltīšana klientam;
• 13% - zemas produkta vai pakalpojuma kvalitātes dēļ;
• 9% klientu tiek atvilti ar konkurentu palīdzību.
Ņemot vērā doto statistiku, var izdarīt secinājumu- klienti dod priekšroku tiem uzņēmumiem, kas lielāku vērību velta tieši apkalpošanas kultūrai. Cik kvalitatīva tā ir jūsu uzņēmumā? Vai varat uzticēties savam personālam? Vai klientu nodaļas un servisa dienesta darbs ir efektīvs? Kāda ir komunikāciju sistēma starp jūsu uzņēmuma struktūrvienībām un ar klientu?
MYSTERY SHOPPING — tā ir personāla darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic "SLEPENAIS PIRCĒJS”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo "SLEPENAIS PIRCĒJS" vērtē situāciju tipiska klienta acīm. "Slepenajiem pircējiem" ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamatatšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā.
Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais Pircējs», Jūs iegūsit sekojošo:
informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā;
informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti;
informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu;
informāciju par konkurentiem;
apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem;
personāla apmācību efektivitātes novērtējumu.
Metodes nepieciešamās informācijas saņemšanai ir atšķirīgas, - tās varētu būt vizītes tirdzniecības punktos, kontrolpirkumi, telefona zvani, vienkārši pasīva darba novērošana u.c.
"Mystery shopping”, atnākot uz tirdzniecības punktu, izvēlas preci, konsultējas ar pārdevēju un veic pirkumu, dažkārt arī provocējot un pat radot mākslīgi problemātiskas situācijas, kas varētu labāk atklāt apkalpošanas nepilnības. Tādējādi var novērtēt visu pārdošanas procesa ciklu, ieskaitot personāla darbu ar kases aparātu, preces piegādi, un pēcpārdošanas servisu.
"Mystery visiting" notiek bez pirkuma veikšanas, tiek novērtēta pārdevēja sniegtā konsultācija preces vai pakalpojuma izvēles etapā.
"MYSTERY CALLS" ļauj novērtēt izziņu vai abonentu dienestu, klientu tehniskā atbalsta centra, pēcpārdošanas servisa darbību.
"MYSTERY SERVICE" palīdz novērtēt servisa kvalitāti, montējot sarežģītas tehniskas ierīces mājās vai, piemēram, apkalpošanas kvalitāti autoservisā. Daudziem pasūtītājiem tāda novērtējuma iespēja ir ļoti svarīga.
Vairāk informācijas pa tel: 29662955