IK BeeLine - Mēģināja izkrāpt naudu, nespēj salabot telefonu, slikts serviss un apkalpošana
Beeline, Samsung Centrs, Daugavpils.
Nesen nodevu mobilo telefonu remontā. Kādreiz nekad neņēma 10 Eiro par to ka nodot remontā, iespējams citi laiki un tagad jāmaksā, vismaz tā kura pieņēma telefonu, paskaidroja, ka par nodošanu remontā jāmaksā. Bet kā izrādās, izlasīju, ka uz lapas ko man pēc tam iedeva, skaidri un gaiši rakstīts tie 10 Eiro nav jāmaksā, ja klients piekrīt maksas remontam, es arī skaidri un gaiši teicu, ka piekrītu un remontējat. Bet tie 10 Eiro būtu vēl sīkums.
Taj pašā dienā, kad nodevu, man piezvanīja un teica, ka skarien stikliņš ir pielīmēts ar superlīmi un to nevar noplēst vai kaut kā tā un to ir jāmaina. Teicu, lai remontē. Nē, ne jau es līmēju, biju telefonam sasitis displeju gadu atpakaļ kur vedu remontēt tur pat. Jā, bez komentāriem, forši.
Gaidīju divas nedēļas, līdz piezvanīju viņiem un uzjautāju kas tur kā ar remontiem. Šie man apgalvojot to, ka neesmu samaksājis tos 10 Eiro un remonts pat nav sākts, es šiem saku, ka maksāju, bet šie saka, ka viņiem nekas tāds nav ierakstīts un man jābūt kvītij kuru viņi nav nemaz man izsnieguši, un man jābrauc pie viņiem un jāsamaksā atkal 10 Eiro, lai šie tikai uzsāktu remontu. Droši vien viņiem vajadzēja iedot kādu čeku man uz rokām, bez čeka neko nepierādīt vai nu tiešām aizmirsa vai ielika sev kabatā, kas to, lai zina. Lai gan datu bāzē viņiem vajadzēja jau iesist, ka ir apmaksāti tie 10 Eiro. Kaut kur viņi jau izčabēja.
Bet tomēr pēc dažām stundām pazvana, un neko par tiem 10 eiro vairs neteica, un saka, ka telefonu saremontēs pēc nedēļas(Pat konkrētu dienu nosauca, kad būs gatavs), un varēs izņemt un nosauca aptuveno remonta cenu. Es teicu, labi, lai remontē. Es pēc nedēļas zvanu un uzjautāju vai varbūt gatavs vai drīzumā būs, šie man sprauž ausīs jau pavisam citus batonus, stāsta remonts nav sākts, jo nav atmaksāta priekšapmaksa par remontu(Puse cenas). Pirmkārt tādā nemaz nav jāveic, jāmaksā jau pēc. Aizbraucot pie viņiem klātienē, lai tiktu skaidrībā ar visu, šie neko sakarīgu atbildēt nespēja(Ne par tiem 10 Eiro, ne par kaut kādām mistiskām priekš apmaksām), līdz pieminēja to ka, skārien panelis ir pielīmēts ar super līmi un baidās to noplēst, un korpus var tūlīt sabrukt vai kaut kā tā, līdz uzjautāju vai remontu vispār veiks, un beigās atbildēja, ka neveiks un atdeva telefonu bez remonta, superīgi. Arī vēl netrūka kauna beigās pajautāt vai esmu veicis to 10 Eiro apmaksu, laikam vēl cerēja beigās piesavināties vēl kādu desmitnieku, pateicu, ka veicu un viss neko pretī neteica un nepieprasīja.
Tā kā zināju, ka telefonam ir atlecis vadiņš no skārien paneļa(Negribējās pašam līst, tāpēc jau labāk domāju meistariem uzticēt). Bet kad man atdeva telefonu atpakaļ bez remonta, nolēmu, tad pats izjaukt telefonu un paskatīties, viss smuki izjaucās, vadiņš jau bija pielikts, bet touch nestrādāja tik un tā, kā arī pamanīju LCD plaisiņu stutīti, grūti pateikt var būt LCD ar kāda vainas bija.(Lai gan par Displeju neko neteica). Arī atpakaļ viss smuki salikās un nekāds korpus nesabruka. Pats interesantākais bija tas, ka nekas tur ar super līmi nebija nekur salīmēts un viss normāli kopā turējās.
Arī apkalpošana ir ļoti nelaipna. Ne labdien māk pateikt, nelaipni apkalpo, vēl sākumā zvanot uzsāk sarunu kaut kādā orku valodā, kad atbildu „jā”, tad jau latviski atbild. Arī skaidri un gaiši neko nespēj pateikt un paskaidrot, aprauj teikumus, sprauž batonus.
Rodas jautājums kāpēc uzreiz pēc apskata nevarēja pateikt mēs nespējam saremontēt un miers, vajadzēja mēneša garumā spraust batonus. Droši vien gribēja ķert muļķi un iekasēt, pēc visa spriežot, iespējams būtu samaksājis vairāk kā 10 Eiro par neko, samaksātu vēl 10, tad vēl par mistiskām priekš apmaksām līdz beigās iespējams tā pat nesataisītu.
Arī telefona defektu nespēj normālā valodā pierakstīt, es piemēram nesaprotu, kas tie par ķeburiem tur sākuma. (Pielikumā attēls)
Комментарии (2)
Arī vēl no divām paziņām zinu, ka šis serviss ir viņus apčakarējis.
Neiesaku šo servisu izmantot, lai jau izput un dabīgi bankrotē.
Šausmas, izklausās, ka ir pat sliktāks serviss nekā datoru ātrā palīdzība vai datamarket, domāju, ka sliktāk vairs nevar būt..;