IK BeeLine - Krāpšana,bojāšana
Labdien. Jau nezinu kur vērsties aiz palīdzības, lai man palīdzētu atgūt atpakaļ manu mobilo telefonu. 23. 07. 2015 gada esmu vērsusies "Samsung Centrā", Daugavpilī, lai man izremontēto manu telefonu LG e440 Optimus l4ii imei: 356490052587246, ar defektu - "neieslēdzas. Pārbaudīt ieslēgšanas pogu un bateriju. Citu defektu nav, pat skrāpējumu. "pieņēma darbinieks - Olesja Alekseeva. Bet līdz šodienai 09. 04. 2016 nevaru to atgūt atpakaļ. Kad pazvanījām centrā, uz jautājumu kad būs gatavs mūsu telefons, man atbildēja ka gaida kādu detāli aizvietošanai un tās maksās 50. 00 eiro. Kaut kur pēc divām nedēļām atkal atzvanīju pavaicāt par savu mobilo, meitene kura pieņēma zvanu teica, ka mans telefons tika nozaudēts un par telefonu viņi var atdot naudu 20. 00 eiro izmēra. Pēc tādas atbildes, es vērsusies" patērētāju tiesību aizsardzības centrā", Daugavpilī, Rīgas ielā. Inspektors, kurš mani pieņēma iedeva man juridisko adresi IK "Beeline", Naujenes iela 21 - 1, Daugavpils, lv - 5414, lai es nosūtu vēstuli ar lūgumu risināt šo jautājumu. Bet inspektors pat nepateica kā un kāda valoda ir jāuzraksta. Visu izdarīju kā man teica, nosūtīju vēstuli, un jau nākamajā dienā man atzvānija un pateica ka varu paņemt savu mobilo telefonu. Kad biju atnākusi Samsung centrā, man meitene gribēja atdot pavisam citu mobilo, uzturot to par manu, protams es to nepaņemu, telefons bija sliktajā stāvoklī. Atkal es vērsos pie "patērētāju tiesību aizsardzības", kur man teica ka viņi pie šīs situācijas nav pilnveidoti un ieteica man vērsties policijā, jo tās ir jau krāpšana un mantisks zaudējums. Tā arī izdarīju, policijā uzrakstīju iesniegumu, kur paskaidroju visu situāciju. Iesniegumu pieņēma, nākamajā diena piezvanījā izmeklētājs un pateica kā ir atradies mūsu telefons. Kad atnācu aiz telefona man deva manu telefonu, man bija šoks, mans telefons ne tikai neieslēdzas, bet ir sists galvenais ekrāns un vēl tas maksās 20. 00 eiro. Es biju šokā. Kā tā vispār var strādāt?? Mans jauns telefons pavisam šausmīga veidā. Es piedāvāju meitene nopirkt man tādu pašu jauno telefonu, lai kaut kā risinātu šo strīdi, bet viņa paņēma manu kvitanci un negribēja to atdot, nav kvitances - nav problēmu. Es jau sāku kliegt lai man to atdotu un izrāvu viņai no rokām. Pazvanīju Rīgā - Samsung centrā kur man teica ka viņi nevar man palīdze un viņi pieņem tikai Samsung firmas telefonus. Tad biju vērsusies pie jurista aiz palīdzības, viņš ieteica sagaidīt atbildi no policijas un vērsiet tiesā. Gaidīju gaidīju, bet jau 09. 04. 2016 atbildes vēstules nav, pat nezinu izmeklētāja vārdu kurš vadīja šo lietu. Lūdzu palīdziet atgūt atpakaļ savu mobilo. Pielikumā dokumenti un iesniegumi
IK "BeeLine" , ( SAMSUNG CENTRS)aizmirsu pievienot kontakt informāciju; +37129515000,+37120029898, Viestura 66, Daugavpils. Diemžēl nevaru šeit pievienot esošos dokumentus un iesniegumus
Добавить комментарий