Iizii. Eu - Slikts serviss
Labdien! Sūdzēšos par unikālo servisu. Saucas ka pareizi sakaitināt klientu neko nenopelnīt un saņemt sūdzību. Šis veikals ir uzvarētājs. 23 janvārī 2024 gada izveidoju divas pasūtījumus pirmais pasūtījums 23394, otrais 23409. Vīrietis pirms es izveidoja pasūtījumu visu izstāstīja par pasūtījumu un pateica ka vajag pa priekšu samaksāt es uz to teicu ka man ir pirmā pieredze ar šo veikalu un es negribu maksāt pa priekšu. Tad viņš teica ka labi, samaksāšu pie saņemšanas veikala. Ap 4 februāri uzzvanīju lai pajautāt kur ir mans pasūtījums uz ko vīrietis atbildēja ka kaut kas aizgāja nepareizi un vajag atsūtīt pasūtījuma e-pastu atpakaļ lai kaut-ko tur pie viņam aktivizēt. Atsūtīju vēstule ka teikts. Gaidīju, bet bez rezultāta, atkal uzzvanīju atbildēja sieviete un pateica ka pie viņam nav tāda opcija ka pasūtījums bez apmaksas. Un protams prece nav noliktava tāpēc ka es to neapmaksāju. Es viņai visu izstāstīju uz ko viņa man atbildēja ka ja tad variants varēt būt ja pasūtījumu pieņem viņu priekšnieks bet šoreiz viņš loti aizņemts jo viņi apstrādā miljonu pasūtījumu un viņam nebija laika un viņi aizmirsa to pasūtīt. Un arī nepasutis lai es meklēju cita veikala. Bija ļoti patīkami strādāt ar šo internet veikalu. Tādus cilvēkus es neredzēju. Viss ko es varu pateikt.
Добавить комментарий