Ifixv - Uzslavas
Jāsak cik es esmu pircis televizoru, kafijasautumātu, telefonu. Pa precēm nesūdzos.
Ifix.lv interneta veikals un darbnīca cilvēks mitrijs kotje.
Godīgs pa godīgu. Jo cilvēki paši pasūta preci un pēc divām dienām atgriež un pasaka man nav vaidzīga.
Patērataja tiesības ka ir 14 bienas jātgriež preci atpakaiļ.
Jāsak es pa pakalpojumu esmu apmierināts. Esmu nesis datoru remontēt telefonus remontēt. Ir jāsaprot ka nepareizi eksplotēt ierīci interneta veikals nav vainīgs. Interneta veikals neatbild par rūpnīcas defektu.
Visu cieņu mitrijam kotkei.
Комментарии (2)
Nav jūsu bizness, nav jūsu daļa.Pēc šī izklausās, ka ejat ikdienā un apraugāt Mitriju un uzklausat viņa bēdu stāstu. Nē, jums viņam nav jāpalīdz. Nē, jums nav jākavē laiks ar sarunām.
Mitrijs darbojas e-komercijas nozarē, līdz ar to viņam šīs visas prasības ir jāņem vērā un jāizveido pilnvērtīga sistēma, kā rīkoties katrā situācijā. Protams rodas arī zaudējumi.
Vienīgi piekrītu, ka ir dažādi klienti. Tāpat arī internetveikali. Abos gadījumos ir uzmetēji un ir normāla sadarbība.
Vēlamies vērst Jūsu uzmanību tam, ka no Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 13.panta 2.daļas izriet, ka tieši pārdevējs (nevis ražotājs) ir atbildīgs patērētāja priekšā par jebkuru preces iegādes dienā eksistējošu neatbilstību līguma noteikumiem. Tādēļ apgalvojums, ka interneta veikals neatbild par rūpnīcas defektu neatbilst likumā noteiktajam.