idioti klienti - prece
cik viegli ir pierpasīt atpakal naudu
viss kas jaaizdara ir jaasacelj tracis
jaapazinjo ka nefiga nesaprotu
nefiga nezinu
no visa atsakos
un drošībai jāpaziņo kaizsaukšu policiju
kaut gan pirms nieka 24 stundām pateicu ka visu sapratu
tika parādīts kā viss strādā un kas tai galaxy s4 ir iekšā(nevar būt micro sim ! nekad neesmur edzējsi tādu joku vācijā viņu neviens nekur netirgo -.- )
pieprasīt savienojumu ar vadību melot un paniskā balsī sākt mētāt preces daļas(vāciņs lādētājs)
nauda dabūta atpakaļ telefons atdots viss....
tik vot otrā galā par šāda klienta apkalpošanu vispār ir pavisam cits skats...
dārgie cilvēki neesiet idioti klienti visos iestādījumos priekš tā ir melnais saraksts un vēlāk us neapkalpos
Комментарии (1)
Diemžēl ir savairojušies pilsoņi, kuri uzskata ka "uzmest" pārdevēju ir normāli un tā pat vajag darīt. Godprātīgu pārdevēju jau apkrāpt nav grūti, ir jāzin tikai likuma nianses. Grūti, pat neiespējami ir apkrāpt zinošu, likumus zinošu pārdevēju, tādēļ - izglītojaties un viss būs labi! Arī Jūsu gadījumā, pat neskatoties uz nepagājušajām 14.dienām pēc pirkuma (ja esat e-veikals) vai jebkuru punktu uz kuru negodīgais pircējs atsaucas, IR risinājums kurš reāli darbojas. Mācamies un vēlreiz mācamies! ;) www.likumi.lv