i-veikals e-baby SIA Limaros - Nepiegādā pirkumu, melo!
E-baBy iepirkšanās murgs. Es teiktu-smalka vazāšana aiz deguna.
Vēlējos nopirkt bērna barošanas krēsliņu, izvēlētais modelis PegPerego Primapappa dinner (krāsa knaif sand)
20.sept. pa tel. e-baby interneta veikalā man vislaipni atbildēja, ka šāds tieši esot uz vietas, lai es rakstot e-pastu kā pasūtījumu norādot kurā dienā vēlos piegādi, telefona nr. un pretī man atsūtīšot rēķinu. Tā arī notiek, 23.sept. paziņoju viņiem e-pastā, ka rēķins samaksāts, un tad sākas:)
27.sept. viņi man raksta, ka "Jūsu pasūtījuma apmaksa reģistrēta un pasūtījums tiek nodots uz piegādi. Šodienas laikā Jūs saņemsiet precīzu informāciju par piegādi."
Kad es pēc dažām dienām neko nesaņemu, ne arī man kāds zvana, rakstu, jautāju, vai ir kādas grūtības ar piegādi, saņemu atbildi, ka piegāde noteikta 1.vai 4.oktobrī. Es gaidu. Nekā nav. Pienāk e-pasts, "piegādes precizējums 5.-6.okt." un klāt info, ka pasūtījumam piemērota 5% atlaide, un ka pirms piegādes man zvanīs, blablablaa. Pēc dažām dienām, 6.okt. saņemu e-pastu no SIA Limaros grāmatvedības ar maksājuma uzdevumu, kur atgriezti maksātājā kontā 10% (un ne vairs solītie 5%) no pirkuma summas. Ok, bet tas mani neiepriecina, tikai rada bažas, ka gaidīšana būs ilga. Vēl pēc dienas rakstu, jautāju, piedāvāju ka paši brauksim pakaļ, nekas nenoteik, 12.okt. jau nobažījusies rakstu, ja nevar piegādāt, lai atdod naudu. Pēc trim dienām man atnāk atbilde: "Jūsu informācija nosūtīta piegādes nodaļai un grāmatvedībai."
Domā pats, ko tas tieši nozīmē. 18. un 19.okt., turpinu sūtīt e-pastus katru dienu jautājot, kā sokas darbi ar manu barošanas krēsliņu. Piezvanot tā pati laipnā, skaļā un runīgā balss man saldi saka, ka man taču esot iedota atlaide un ka piegāde manam pasūtījumam nolikta pēc dažām dienām, es cenšos iebilst, ka ilgāk gan negaidīšu, jo mēnesis jau būs pagājis kopš samaksāts. Krēsliņa kā nav tā nav, nav arī "nopirktais" tik lēts, lai es neraizējoties nopirktu citur, var teikt, pret manu gribu ieķīlāti ls85. Ok, 10% no tā atgriezti. Kad solītajā dienā atkal nekas nenotiek, zvana vīrs, arī viņam apsola nākamo dienu par laimīgo, bet ja nebūs, apsola atdot naudu, taču tā nenotiek, nav ne naudas ne krēsla. Seko atkal sazvanīšanās un beidzot pienāk maksājuma uzdevums par atgrieztu pilnu pirkuma summu, ls85. Taču man ir nelāga priekšnojauta, nesāku priecāties, un, patiesi, vīra (maksātāja) kontā nauda nav ienākusi! Ne tajā dienā, ne nākamajā, banka apstiprina, ka dažu h laikā tam būtu bijis jānotiek. Tas nu gan bija kas negaidīts, reāls pārsteigums! Grāmatvede, vai kas nu tur bija pie e-pasta otrā galā, bija viltojusi maksājuma uzdevumu, kaut vai tikai sūtīšanai pa e-pastu! Taču, pēc sekojošajām brīvdienām naudiņa tomēr ienāca kontā, un, no cita e-baby konta, nevis no tā, kas bija pa e-pastu sūtītajā "maksājuma uzdevumā".
Un tā, ievinnēti ls8, 50, tos mums atpakaļ neviens laikam neuzdrošinājās paprasīt, pašas arī nebija izsekojušas, ka tāda atlaide bija. Un pilnīga neuzticēšanās interneta veikaliem dēļ šāda darījuma, ko par tādu grūti nosaukt. Brīnījos un vēl joprjām brīnos, ka mūsdienās kaut kas tāds notiek! Bet, nevelti-līdzīgas manai sūdzības par veikalu e-baby ir atrodamas internetā daudz.
Esiet modri!
Комментарии (7)
Ja nepiegādā preci, uzraksta ierakstītā vēstulē atteikumu un viss. Firmai maksājums jāatgriež 30 dienu laikā no atteikuma saņemšanas. Apbrīnoju cilvēkus, kas šitā ņemās ar veikaliem :) Iepērkos netā regulāri, nav preces man vēlamajā laika, sūtu atteikumu, un saņemu apmaksu atpakaļ, cik nu kurš interneta veikals ātri to dara. Bet pēc likuma tās ir 30 dienas.
Iepērkos regulāri. Viss vienmēr kārtībā. Ir pasūtītas arī dāvanas kolēģiem. Norunātajā laikā tiek piegādātas kā pārsteigums. Valda P.
Ar šo veikalu nekad nav bijušas nekādas kavēšanās. Esmu sūtījusi preci, kura ir tikai uz pasūtījumu, kas jāgaida 2 nedēļas arī to norādītajā termiņā saņēmu.
Informācija par kompāniju:
i-veikals e-baby SIA Limaros
Ogres rajons
Ogre
Ogres novads, Akmeņu iela 24, LV-5001
http://www.e-baby.lv/
E-baBy iepirkšanās murgs. Es teiktu-smalka vazāšana aiz deguna.
Ar mani pašlaik notiek viss tas pats.12.novembrī pasūtīju barošanas galdiņu.Decembrī aizsūtīju atteikumu.Tagad ar katru dienu mainās atmaksas termiņi.Cilvēki mīļie pirms pasūtiet preci ievāciet vairāk informāciju par uzņēmumu.
02.02.2011 pasūtīju barošanas krēsliņu un ar mani notiek viss tas pats, kas pirmajai rakstītājai!
Labdien. PTAC un mājas lapas sudzibas.lv administrācijai lūgums pārbaudīt šos ierakstus, jo ja ir bijusi kāda pasūtījuma kavēšanās, pasūtījuma piegāde ir veikta vienojoties ar klientu par piegādes termiņa kavēšanos vai arī ja preces piegādi nav bijis iespējams nodrošināt ir atgriezts maksājums.
Sveiki, tā nu gan nav, ka visiem tiek atgriezts maksājums, es savu naudu par barošanas krēsliņu gaidu jau kopš decembra mēneša!