https://www.temu.com/lv/contact-us. - Krāpšana, nevar sakontaktēties
Skaidri redzams, ko esmu pasūtījusi, bet nav nekādu ziņu, ka pasūtījums apstiprināts; klientu apkalpošana neatbild.Uz lūgumu izsūtīt rēķinu, jo skaidri redzams, kādas preces, par kādu summu pasūtītas, nereaģē. Prasīja nosūtīt kodu, pēc tam e-pastu - atbildes nav.
Комментарии (8)
Tāpēc labāk no aliexpress
Kādas muļķības, vairākus sūtījumus esmu sūtījusi, pienāk ļoti ātri, labas preces. Ja neder, bez maksas var sūtīt atpakaļ.Arī serviss momentāli atbildēja, kad vienreiz vajadzēja, ātri nokārtoja jautājumu. Tikai par esmu! Aliexspres arī daudz esmu sūtījusi, bet tagad bieži vien daudz jāmaksā par sūtīšanu un ilgi jāgaida prece.
Kur ir norādes par nekvalitatīvas preces atgriešanu? Nekur neatrodu! Prece ir nožēlojamā stāvoklī- vīles atirušas vai saplēstas, audums nekvalitatīvs, neatbilst reklamētajam
Viss skaidri ir norādīts- ne tikai par nekvalitatīvas preces atgriešanu, bet arī ja neder vai citi iemesli. Daudz esmu sūtījusi, bet tādus brīnumus, kā rakstāt, neesmu redzējusi, viss ir tiešām kārtībā.
Tad lūdzu atsūtiet ekrānšāviņu kur redzami vienkārši un saprotamie atgriešanas norādījumi…
Man no kartes noņēma naudu, lai gan neko nepasūtīju un tagad nevar atbildēt par kādām precēm, uz kādu adresi jāpiegādā. Visu laiku robots atbild to pašu: pārbaudiet vai kāds nav piekļuvis Jūsu kartes datiem, sazinieties ar savu banku utt.
Kādas muļķības preces ir labas kvalitātes ,un ja kas neder var aizsūtīt atpakaļ un uzreiz pienāk nauda par atgriezto preci.
Nezinu gan, es jau esmu sūtījis daudz ko(sūtījumi 20apm) un nekādu problēmu nav bijis,preču kvalitāte atbilst cenai un teikšu pat labāka nekā varētu domāt.iesaku bet protams kas vienmēr iepērkas dārgos veikalos šis laikam nederēs,bet nav starpības vai pa dārgo vai pa lēto,ja efekts ir viens un tas pats manuprāt!