Hotel Mare restorāns - kvalitāte
Sveiki!
Ilgi domāju rakstīt par piedzīvoto vai nerakstīt, bet nolēmu uzrakstīt, ja nu kāds tāpat kā es rūpīgi izvēlas vietas kurās vēlas pusdienot/vakariņot ārpus mājas.
Tā kā iepriekšējā nedēļas nogalē atradāmies Rojas pusē un jau manījām lielu izsalkumu nolēmām pavakariņot Hotel Mare restorānā. Interjers izskatījās jauns un jauks, cilvēku nebija daudz, skats pa logu arī patīkams, skanēja klusa patīkama mūzika un noskaņojums fantastisks - tā nu izvēlējāmies galdiņu ar skaistu skatu un gaidījām, kad mūs apkalpos.
uz visiem mums atnesa 3 ēdienkartes aizbildinoties, ka citas aizņemtas - sīkums varam iztikt arī ar trim un būtu iztikuši arī ar divām - tomēr ēdienkaršu trūkums mani pārsteidza, jo bez mūsu galdiņa tobrīd bija aizņemti kādi trīs vai četri no 10?. Ēdienkartē izvēle visām gaumēm, turklāt ļoti sīki aprakstīts kādi produkti kurā ēdienā ietilpst - super.
Pasūtījums tika pieņemts ātri, bet tad arī sākās vakariņu interesantākā daļa.
Turpināja nākt cilvēki līdz lielākā daļa galdiņu bija aizņemti un restorānu pārņēma neliela patīkama kņada un bērnu smiekli. Kaut arī pasūtījumu izdarījām pirms lielā pieplūduma dzērienus gaidījām ļoti ilgi, tie mums tika atnesti krietni vēlāk kā tiem, kas ieradās vēlāk un tikai pēc atkārt0ta atgādinājuma - kaut arī neko extra nebijām pasūtījuši.
Ilgi gaidījām ēdienu - izsalkums pamatīgs, bet tā kā bijām brīvdienās tad steigas nekādas. Nedaudz tramīgus darīja vien tas, ka atkal vēlāk atnākušie apmeklētāji pie savām porcijam tika ātrāk.
Tad nāca Dj ...izslēdza mūziku un sāka krāmēt aparatūru...mūzikas vietā parādījās skaļš troksnis, kas traucēja sarunāties. pats Dj un viņa draugi visu laiku nemaz neatradās pie aparatūras uzlika kaut ko un paši uz brīdi aizgāja.
Beidzot tika atnesta zupa ... miniatūrs trauciņš un bez maizītes kā tas restorānam pieklātos (arī pasūtījumu gaidījām pie tukša galda). uz galda nebija ne salvešu, ne garšvielu. un tad atnesa citas porcijas. Vistas karbonāde bija sausa un sīksta, gurķi uz šķīvja bija veci un pārauguši par to liecināja to dzeltenā miza, lielās sēklas un manāmā savītuma pakāpē. Tomātiem nebija izgriezta zaļā kātiņu vieta un mērces nebija vispār nekādas. Vistas aknas nebija līdz galam izceptas, tā pat arī no pakām ņemtie saldētie kartupeļu plācenīši nebija izcepti un vidū bija jēli. No ēdienkartē minētajām ēdiena 6 sastāvdaļām uz šķīvja bija tikai divas, vistu aknas un bekons pārējās 4 laikam tika aizstātas ar to pašu, kas pie karbonādēm - vecajiem gurķiem un tomātiem. Vienīgi saldējums bija garšīgs.
Kad viesmīlei norādījām uz ēdienu trūkumiem un nesakrītību ar ēdienkartē minēto viņa saskatījās ar bārmeni abi pasmaidīja,bet atbildi nesaņēmām. Kašķēties negribējām, aši samaksājām restorāna cienīgo rēķinu un devāmies prom, jo nevēlējāmies tur ilgāk uzkavēties.
Novēlu restorānām kļūt restorāna vārda cienīgam un domāt ne tikai par interjeru, bet arī apkalpošanas un ēdiena kvalitāti. Piedomāt pavāram par to kā noformēt katru pamatēdiena veidu savādāk, kādu savu mazo pievienoto vērtību, to īpašo sīkumu un noteikti piedāvāt klāt kādu mērci, lai nav tik sauss.
Jo manuprāt cena neatbilst kvalitātei.
Комментарии (1)
Pilnīgi piekrītu, ka cena nu galīgi neatbilst kvalitātei!!!