Hotel Jūrmala Spa/ Slikts Serviss, Bardaks, Nevar Tikt Numurā - Slikts serviss

Nebraucat uz šo nolaisto viesnīcu! Rezervējām numuriņu ar lielo gultu un spa zonas apmeklējumu neierobežotu laiku. Ierodoties viesnīcā 17.11.2018 recepcijā uzņēma klusi runājošs darbinieks Raimonds, kurš strādāja ar absolūtu vienaldzību. Jautāju vai nevar spa procedūru pācelt vēlāk, teica, lai paši kāpjam uz 3 stāvu. Kaut biju dzirdējusi, ka recepcijas vadītāja citiem visiem laipni sazvanīja gan spa zonu, gan restorānu. Kad atkārtoti palūdzu pazvanīt, vīrietis pat neatbildēja. Iedeva mums numuriņu, samaksājām, bet nolēmu pājautāt vai ir piešķirts numuriņš ar 1 gultu. Par nepatīkamu pārsteigumu bija 2 atsevišķas gultas. Uzādījām rezervāciju, pieprasīju samainīt numuriņu. Pieejot pie numura, nestrādāja durvju kartes. 3 reizes skrējām uz recepciju, jo drīz jau paredzētās spa procedūras. Uznāca tehniķis pārbaudīja, ka ar personāla karti strādā, bet viesa karti nē noteica: "smešno". Lūdzam mainīt uz citu numuru. Teica, ka citu numuru nav, kaut gan viesi vēl čekojās iekšā ap 18.30. Pieprasīju kompensāciju spa masāžas-piedāvāja tikai izrakstīšanos pagarināt. Neko nevarēja piedāvāt. Tikai numuru ar 2 atsevišķām gultām un pagarinātu izbraukšanas laiku no 12 līdz 14.00. Sabojāts vakars, sabojāta atpūta. Izskatījās pret naudīgāka izskata viesiem izturējās krietni labāk un tika savos numuros. Izvēlieties atpūsties citur, ja nav sakārtots viesnīcas darbs! Paviršība recepcijā!

E

Комментарии (1)

really? 19.11.2018

Pasi gan jau kaa rednecki uzvedaaties! :D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы