Hoste.lv - Naturāli melo un māna klientus
Lasu aprakstu viņu mājas lapā:"Ar 99.9% pieejamību un 24/7 klientu atbalstu mūsu serviss Jums neliks vilties. Mūsu hostinga serveri atrodas labākajos Latvijas datu centros, .."- Ir sestdienas vidus, spiežu Live Chat un tur "Atvainojiet, mēs neesam tiešsasaistē ..".... :D te nu bija 24/7 atbalsts.- Tālāk, ņemu Network Tools un redzu, ka viņu serveri atrodas ASV nevis Latvijas datu centros.... nu nav kauna melot... vai tas gadījumā nav patērētāju likuma pārkāpums??- pie viena - viņi tiešām atslēguši php mail() funkciju ko nedara neviens cits hostētājs. Paskaidrot to viņi man nespēja, tikai atrunājās ar melošanu, ka godaddy.com un citiem arī tas atslēgts utml. Tā arī šie nelaboja un kontaktformu lapā man nācās noņemt....
Комментарии (9)
Pieprasi no viņiem atgriez visu samaksāto naudu vai griezīsies PAC
Manuprāt, pirmais vainīgais ir pats klients, izvēloties piegādātāju. Tas līdzīgi, kā pirkt auto no lietuvieša :)Būtu izvēlējies ko jēdzīgu, uzbūvējis pats savu risinājumu iekš mūsu pašu maza skype - Cloudy, piemēram, nevis maksājis par freeware risinājumiem firmām viendienītēm. Un vai līgums Tev vispār paredz kompensāciju par neizpildītu SLA? vai paredz rezerves kopēšanu? ja nē, vari gaudot uz mēnesi vai tērēt laiku PTAC - tāpat nekas nebūs
un vēl - kas vispār ir labākie Latvijas datu centri? kādam ir kāds priekšstats?
Nu tā ir, klients jau nezin šīs lietas un es kā webmasters pagaidām tikai pasaku kāda situācija. Lai priecājas kamēr viss šķiet normāli...
Cloudy - ne tas risinājums priekš parastas weblapas, - pietiktu ar kvalitatīvu shared hosting iekš Latvijas.
Lietoju un nesuudzos, vieniigi traucee, ka zvanot dazhreiz ir aizņemts. Imula laikam nekad nav ielogojies viņu cpanel, jo tur man noraadiitaa ip adrese atrodas Latvijaa :D :D Varbuut viņiem DNS staav aarzemees, iespeejams DDOS uzbrukumu droshiibas deelj. Man pirms tam bija hostgator un tur arii bija mail norubiits, bet uz hoste arii iipashi netraucee jo rokas no pakaljas neaug un uztaisiiju ar smtp paroleem.
Kā tēma par hostingu, tā komentē vai nu konkurenti vai firmas darbinieks... :...
Sazvanīties tiešām grūti, bet arī aizņemts nav... Ar piekto zvanu darbdienā sanāca.
Par DNS, labi, pierunāji, kaut arī viņu cPanel neuzrādās (nestrādā) servera IP.
Var ar SMTP, bet tad tikai ar atsevišķu e-pastu, lai klienta biznesa e-pasta parole nebūtu pieejama programmētājam.
Labs ir, dzēsīsu šo atsauksmi... kaut arī hoste nolažoja atslēdzot mail() un es saprotu, ka nav par to brīdinājuši klientus...
Labdien, imula!
Mūsu serveri fiziski atrodas Latvijā, bet DNS ieraksti tiek turēti ASV, Nīderlandē un Vācijā. Ja esi mūsu klients nevis kāds, kas vēlas nomelnot kompāniju, tad par to vari pārliecināties ielogjoties savā cPanel kontā un kreisajā pusē redzēsi fizisko IP adresi serverim uz kura atrodas tavs konts.
Mūs ir iespējams sazvanīt darba dienās no 10-18, kā tas ir minēts mājas lapā. Tas pats attiecas arī uz "live chat" jeb tiešsaistes čatu. Ja zvanot darbdienās šajā minētajā laikā "sauca", bet nepacēla, tad iespējams jau bija zvans uz līnijas. Aizņemtu signālu tev nedeva, tāpēc, lai gadījumā ja iepriekšējā saruna beidzas kamēr vēl veic zvanu mēs varētu uzreiz atbildēt. Klientu atbalsts 24/7 tev ir un būs pieejams pa e-pastu.
Kas attiecas par mail() funkciju, tad tā aizsarzībai pret spama sūtījumiem ir slēgta jau kopš 2012. gada. Šīs funkcijas vietā var izmantot SMTP ar autentifikāciju.
Telefona Nr. pat vairāk netiek publicēts. Ko nu par telefonu runāt, pat uz e-pasta vēstulēm neatbild. Neizmantojiet šo "servisu".
Krāpnieks gan !!! Pieder un darbojas : TERE.LV, DIGITO.LV, PIEDZIVOJUMI.LV, HOSTE.LV, (pieder: SIA Digito un SIA Tere ) ... visur figurē viens krāpnieks - Raimonds Šūpulnieks(1985.g.) kurš tā turpinot drīz paliks bez dažiem locekļiem!!!
NEKĀDĀ GADIJUMĀ NEIESAISTIES LIETAS AR Raimondu Šūpulnieku. PĀRBAUDĪTS, GADU GADIEM ATROD KĀ NO CILVĒKIEM IZKRĀPT NAUDU NESNIEDZOT APSOLĪTO PAKALPOJUMU.
UZ E-PASTIEM NEATBILD, VISI TELEFONA NR.IZSLĒGTI !!!
p.s. NEESMU KONKURENTS VAI KAUT KĀ TĀ !!!