Horta Stomatoloģijas Klīnika - patērētāju maldināšana
Portāls zizu.lv akcijās piedāvāja HORTA zobārstniecības klīniku ar vairāk kā 67% atlaidi, kupona cena bija 11.50Ls. Teksts piedāvājumā: profesionāla pilnā zobu higiēna pēc supermūsdienīgas tehnolģijas, 4 posmu higēna...rezultātā, ir tā ka pirmais, ko higēniste dara ir sāk skrāpēties pa zobiem, atsūcējs ir aptīts ar izolācijas lenti, tas nokrīt zemē, to nedaudz apslauka un turpina lietot; smaganas tā sakairina, ka asiņo, pa vidam visu laiku runā un uzdod ļoti neprofesionālus jautājumus. Priekšniecība ienāk lamājoties un mēģina kādu blakus esošu kompresoru salabot... antihigēniski un neprofesināli. Neiesaku nevienam šo kantori apmleklēt!
Комментарии (24)
Esmu ļoti vīlusies, mans kupons mana zoba labošanu nodrošināja par apmēram 170 eiro. Jāuzsver (!!!), ka nekādi 30% ar kuponu man netika doti par zobu kanāla tīrīšanu, kas ir norādīts kuponā. Kāpēc tad raksta, ja nedod? Iedeva vienai zoba virsmai(par ko es reāli tāpat samaksāju ar kuponu). Visas izmaksas ir nereāli dārgas.
Plus, man tagad jāiet atkal - kaut arī zobs salabots, jo diemžēl es nevaru normāli paēst un zobu sakodiens man rada diskomfortablu sajūtu mutē - vislaik strīķējas ar apakšējo zobu. Bail, ka vēl nenolaužu.
Fui! Nepatīk man tur. Neejiet!
Jāpiekrīt iepriekš komentētajam - zobārsts liekas it kā profesionāls un tomēr cilvēku krāpšana, plus ja reiz taisa, tad sataisa līdz galam normāli. Man nemaz vispār nepajautāja, kā jūtos ar sakodienu. Uz pirmo arī nemaz nejutu, ka tāds diskomforts.
Es iegādājos interneta portālā manaatlaide.lv 4 kuponus, kurus varēju izmantot klīnikā " Horta". Kuponā rakstīts, ka viena zoba ārstēšana izmaksā (plombēšana) 16.99. Samaksa uz vietas. Mani pierakstija pie Madaras Šolkas, 1. septembrī pl. 14:00. kad ierados M. Šolka salaboja man divus caurumus. Par to vai vēlos, vai nevēlos anestēziju man neprasija, kaut anestēziju man nekad nav taisijuši, kad ir labojuši zobus, tikai raušanas gadijumā. Anastēziju ievadija, bez manas piekrišanas. Es arī neko neteicu, jo iespējams, ka būtu piekritusi, jo cena nebija liela. Protams, cenu sākumā man neviens neteica, un es arī (diemžēl) nepaprasiju. Kad salaboja zobus, pierakstijos patstāvīgi uz ārstēšanos. Kad piegāju pie kases, no manis paprasija 60 eiro. Čeka izsišanas laiks ir 14:02, kaut 14:00 man bija tikai pieraksts, bet 15:00 ārsti beidza darbu. Kaut cena ir diezgan liela samaksāju un esot labā omā par salaboto zobu nesūdzējos, bet pametu klīniku. Kad ierados darbā žokļa kreisā puse sāka sāpēt, es iedzēru pretsāpju zāles, jo neko sliktu nekonstatēju. Likās, ka trāpija nervā vai vienkārši sāp cits zobs, jo sāpēja visa žokļa kreisā puse. Tā kā man darba kolēģi teica, ka tas ir ļoti dārgi, pierakstisjos pie cita zobārsta citā klīnikā, piezvaniju uz klīniku Horta, un atcēlu vizīti. Tomēr, sāpes nepārgāja un līdz pat sestdienai man bija nepanesamas sāpes, pa nakti isdzēru 10 Ibumetīna tabletes, zinu, ka tas ir bīstami, bet sāpes bija milzīgas, kā arī nesapratu, kas man var sāpēt, sāpēja arī deguns . Sestdien no rīta paskatoties spogulī konstatēju, ka zoba duruma vietā ir tumšs plankums, un no zoba tek strutas, sejas labā puse bija uztūkusi.
Piezvaniju uz klīniku klīniku, kur man pārmeta, kapēc nezvaniju ātrāk, kā arī to, ka daktere sestdien-svētdien nestrādā. Telefona sarunā teica, ka iespējams zobā esot iekļuvusi infekcija, un, ka daktere var man izrakstīt antibiotikas. Sestdien aizgāju uz citu klīniku, kur ārsti uztaisot rengenu kontstatēja strutu burbuli. Šobrīd ārstējos cita zobārstniecībā, kur man ārstē Hortas kļūdas. Hortas zobārstniecības e-pasts ir nederīgs un uz telefona zvaniem neatbild-met nost.
Es iegādājos interneta portālā manaatlaide.lv 4 kuponus, kurus varēju izmantot jūsu klīnikā " Horta". Kuponā rakstīts, ka viena zoba ārstēšana izmaksā (plombēšana) 16.99. Samaksa uz vietas. Mani pierakstija pie Madaras Šolkas, 1. septembrī pl. 14:00. kad ierados M. Šolka salaboja man divus caurumus. Par to vai vēlos, vai nevēlos anestēziju man neprasija, kaut anestēziju man nekad nav taisijuši, kad ir labojuši zobus, tikai raušanas gadijumā. Anastēziju ievadija, bez manas piekrišanas. Es arī neko neteicu, jo iespējams, ka būtu piekritusi, jo cena nebija liela. Protams, cenu sākumā man neviens neteica, un es arī (diemžēl) nepaprasiju. Kad salaboja zobus, pierakstijos patstāvīgi uz ārstēšanos. Kad piegāju pie kases, no manis paprasija 60 eiro. Čeka izsišanas laiks ir 14:02, kaut 14:00 man bija tikai pieraksts, bet 15:00 ārsti beidza darbu. Kaut cena ir diezgan liela samaksāju un esot labā omā par salaboto zobu nesūdzējos, bet pametu klīniku. Kad ierados darbā žokļa kreisā puse sāka sāpēt, es iedzēru pretsāpju zāles, jo neko sliktu nekonstatēju. Likās, ka trāpija nervā vai vienkārši sāp cits zobs, jo sāpēja visa žokļa kreisā puse. Tā kā man darba kolēģi teica, ka tas ir ļoti dārgi, pierakstisjos pie cita zobārsta citā klīnikā, piezvaniju uz klīniku Horta, un atcēlu vizīti. Tomēr, sāpes nepārgāja un līdz pat sestdienai man bija nepanesamas sāpes, pa nakti isdzēru 10 Ibumetīna tabletes, zinu, ka tas ir bīstami, bet sāpes bija milzīgas, kā arī nesapratu, kas man var sāpēt, sāpēja arī deguns . Sestdien no rīta paskatoties spogulī konstatēju, ka zoba duruma vietā ir tumšs plankums, un no zoba tek strutas, sejas labā puse bija uztūkusi.
Piezvaniju uz klīniku jūsu klīniku, kur man pārmeta, kapēc nezvaniju ātrāk, kā arī to, ka daktere sestdien-svētdien nestrādā. Telefona sarunā teica, ka iespējams zobā esot iekļuvusi infekcija, un, ka daktere var man izrakstīt antibiotikas. Sestdien aizgāju uz citu klīniku, kur ārsti uztaisot rengenu kontstatēja strutu burbuli. Šobrīd ārstējos citā zobārstniecībā. Hortas e-mail ir nederīgs kā arī sazvanīt nav iespējams.
Paldies dārgie komentāri, ka atturējāt mani no šīs klīnikas, jo jau no sākta gala ,es par tādu klīniku nēsu dzirdējis ,tas ir viens. Lai gan es kuponu biju saņēmis kā dāvanu , man likās ta pat aizdomīgi, jo kad sazvanīju ,likās interesanti, kā var būt tik daudz brīvu pierakstu 2 dienas pirms darba darba dienas sākšanas šai uzņēmumā kurš strādā 3 dienas nedēļā. Kad pazvanīju : "Piejams Jums ērtākā laikā! " Es tāds nu bļin, man iepriekšējā privatā klīnikā, un vēl daudzās citās varēja rezervēt vietu tikai 1-2 nedēļa pirms. Un es momentā atteicu pierakstu.
Ļoti nožēloju ,ka tie kas cieta pēc tā un smagi samaksāja par to, tapēc saku paldies Jums komentāri ,ka padalījāties atsauksmēs(sūdzībās) un iesaku visiem, kam rodas aizdomas par uzņēmumu vispirms painteresēties, kas tas par uzņēmumu un palasīt par viņu un ko cilveki saka.