РешеноHonestus SIA/ 1clix.eu - Krāpšana
Pasūtīju preci (baseins) interneta veikalā 1clix.eu 03.08.2024., saņēmu epastā rēķinu (LOI/524/16472) ar piebildi, ka prece gaidāma 5-10 dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas. Veicu apmaksu. 05.08.2024.saņemu apstprinājumu epastā, ka apmaksa ir saņemta un prece pasūtīta.
Jau tikpat kā mēnesis apkārt (šodien ir 03.09.2024) un, ne preces,ne ziņas par kavēšanos ar piegādi. Nekas.
Uz epastu un telefona zvaniem neatbild, viens no mājas lapā norādītajiem telefona numuriem (20609997) ir izslēgts.
Uzrakstot atkārtoti, 05.09.2024. saņēmu epastā atbildi, ka precei ir liels pieprasījums, tamdēļ nav pieejama. Saņēmu arī piedāvājumu pagaidīt vēl 2 nedēļas, kam piekritu. Šai reizē gaidīšana vainagojās ar panākumiem un 19.09.2024. preci saņēmu (dienu iepriekš saņēmu zvanu ar lūgumu precizēt piegādes adresi, jo prece nebija ieliekama pakomātā).
Rezumē: preci par solīto cenu ir iespējams saņemt, tikai jāgaida krietni vien ilgāk, kā solīts. Visiem, kuri ir saskarušies ar līdzīgu situāciiju- nezaudējiet cerību, pieprasiet informāciju un gan jau galu galā arī prece uzradīsies.
Комментарии (4)
Man šobrīd līdzīga situācija ar pasūtīto apavu žāvētāju no Honestus SIA/ 1clix.eu :(
šis tomēr veiksmīgi nokārtojās
Pasūtījums LOI/524/24894 par 895.84eur. Nauda ir samaksāta, par preces statusu nav nekādas informācijas. Telefons izslēgts, uz e-pastu neatbild, mājaslapā izslēgta. Veikals lieto Lietuvas banku. Esmu naudas/laikā zaudējuma. Pirku preci dāvanai, tagad nezinu ko darīt. Gaidīt, sūdzēties...
Neapmierināja piegāde
Neapmierināja klientu serviss
Prece neatbilst aprakstam
Sveiki visiem! Man ir aizdomas ka SIA Honestus īpašnieks izmanto mūsu pasūtījumu naudu kā ĀTROS KREDĪTUS lai savilktu galus kamēr risina savas nesenas problēmas ar policiju.
Tā ir tā saucamā Ponzi Scheme kad nauda par jauniem pasūtījumiem iet vecu parādu apmaksai (naudas atgriešanai par veciem pasūtījumiem), nevis preces pasūtīšanai un tās piegādei klientam.
Viņi ir atraduši veidu kā aizņemties no publikas naudu un turēt to pie sevis vismaz 2 (divus) mēnešus (no saņemšanas no klienta līdz atgriešanai par neizpildītu pasūtījumu). Vai pat ilgāk!