Home3, TV play home, Viasat - Atbildes nesniegšana

Pirms apmēram 2 mēnešiem nolēmu pārtraukt izmantot home3 (tv play home, viasat) pakalpojumus. Sazinoties ar līgumu daļas speciālisti, tiku nopratināts, kāpec? Uz kurieni? Negribot atklāt šo informāciju neko neatbildēju, vien pasakot ka tie ir vairāk kā 100 kanāli par 11 eiro. Sekoja manis apvainošana, ka es izmantoju nelegālu televīziju. Sakarā ar doto faktu biju sašutis un sūdzējos home3 (tv play home, viasat) vadībai, prasot veikt dotās operatores darbību izvērtējumu, un par pieņemtiem lēmumiem painformēt mani. Pagājuši ir gandrīz 2 mēneši, taču atbilde nav sniegta. Gribu vērst uzmanību, ka man ir oficiāla tv, ar līgumu, kur ir norādītas raidīšanas tiesību atļauju nr.
Gribu brīdināt potenciālos home3 klientus, iepazīties ar sūdzības.lv piejamo informāciju arī par tv play home un viasat, jo visi šie uzņēmumi ir viens un tas pats.
Paldies!

G

Комментарии (2)

P parlegalusaturu 03.01.2020

Pagaidām pret šo kompāniju man nav nekādu iebildumi, arī klientu apkalpošana vienmēr ir bijusi augstākajā līmenī, ja ir bijis kaut kas neskaidrs vienmēr atrisina, viasat laikos bija tādas problēmas bieži.
bet šobrīd apkalpošana ir augstākajā līmenī!

A Alberts Einšteins 17.02.2020

Man gan ir pretenzijas! Tv ir viss ok, bet neuzķerieties uz komplektu ar internetu, ja dod Biti komplektā, nožēlosiet! Dzīvoju Rīgā, kā jau pati Bite, pilnīgs mēsls! 20mgb/s ir knapi 3, lai tiktu valja no vinjiem, maksā līgumsodu! Risinājumi ir tikai Tele2 bet tas ir dārgāk!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы