Home3 Bite - Krāpšana
Manai mamma februārī piezvanīja no bite kompanijasun piedāvāja pieslēgt home3 pakalpojumu. Viņa piekrita, pajautājot operatoram, vai, ja kaut kas neapmierina, būs iespēja atteikties no šī pakalpojuma bez saistībām. Atbilde bija uzreiz ka soda sankciju nav un līgumu varēs lauzt jebkurā brīdī, ja kaut kas neapmierina. Drīzumā ieradās meistars un uzstādīja visas ierīces. To izdarīja tik ātri, ka mamma pat nepaspēja iepazīties ar līguma noteikumiem.
Vasarā radās nepieciešamība atteikties no šī pakalpojuma, jo mainījās raidīšanas valodu klāsts un tika zvanīts uz biroju ar lūgumu pārtraukt pakalpojumu. Kā atklājās, viss, ko iepriekš teica operators, bija krāpšana. Sarēķināja sodu 159€ vērtībā un paralēli tam izrādījās, ka ierīces, ko uzstādīja meistars, atgrieztas netiek, bet gan viņas ir jāizpērk no kompānijas. Par to nekas netika brīdināts.
Šis uzņēmums praktizē krāpniecisko shēmu, kad klientiem netiek sniegta precīza un patiesa informācija, iegādājoties pakalpojumu. Noteikumi tiek noklusēti un netiek dota iespēja iepazīties ar līguma noteikumiem pirms pakalpojums tiek uzstādīts. Mana mamma vēlas par šo shēmu ziņot beztabu un delfi, lai cilvēki uzzina, kādas shēmas taisa viens no lielākajiem sakaru uzņēmumiem Latvijā.
Комментарии (4)
Lai valodas mācās mamma.
Sameloja, jo tas izdevīgi viniem. Pierādīt var, ka viņi meloja?
Sarunas taču tiek ierakstītas. Viņi paši var pārbaudīt, kurš ko teicis.
Bet ja tas viss ir atrunāts līgumā un mamma pati parakstījusi, tad jārīkojas atbilstoši līguma nosacījumiem un jāmaksā.
Cik Jūsu mammai ir gadi? Diemžēl darbā esmu saskārusies ar vecāka gada gājuma cilvēkiem, kas ļoti cītīgi apgalvo vienu, bet, kad parāda, pierāda, ka kkas noticis savādāk, apstulbst, jo atmiņa tomēr pievīlusi. No pieredzes iesaku neticēt visam ko vecāki cilvēki apgalvo. Pat, ja tie ir Jūsu vecāki. Viņus viegli apmānīt un tikpat viegli safantazē citu patiesību.