LV RU
www.sudzibas.lv Hīrons Reitings svarīgāks par dzīvnieka veselību.

Hīrons - Reitings svarīgāks par dzīvnieka veselību.

Pirms pāris gadiem atstāju atsauksmi par šo iestādi - ka ir jauka apkalpošana, bet augstas Cenas un ieliku 3 Zvaigznes. Līdz ar to tagad manam dzīvniekam ārstēšanās šajā iestādē ir atteikta. Pie tam atteikts nevis pa telefonu kad 3 dienas iepriekš zvanīju lai pierakstītos, bet klātienē kad dzīvnieks jau tika atnests.

12.03.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Комментарии (8)

T Turkey901 12.03.2020

Nobijās no vēl sliktāka atkārtota vērtējuma.

M Mafins6734 12.03.2020

Nu tagad ieliku 1* 🤷‍♀️😅

Saivii 12.03.2020

Vai tad tieshaam vinji raktos gadus atpkalj lai atrastu tieshi juusu atsauksmi un apzinaati jums atteiktu ? stipri shaubos..

M Mafins6734 12.03.2020

Viņiem datorā ir atzīmēt pie mana vārda tas. Jo tieši pēc vārda nosaukšanas un ieskatīšanās datorā tika pateikts ka neapkalpos un jāiet ir tur kur lētāks ja jau rakstu ka esot dārgi.
Jo nekad nekādi konflikti ar šo iestādi man nav bijuši līdz šim atteikumam

Saivii 12.03.2020

Taadaa gadijumaa ljoti neprofesionaala attieksme . Noveelu jums atrast sakariigaaku vetu!

M Mafins6734 12.03.2020

Tas gan. Paldies.

Likumsargs 12.03.2020

Tātad klīnika ir tendēta uz naudu, nevis uz dzīvnieku ārstēšanu. Lai gan kas tur ko brīnīties, slimnīcās, kurās "ārstē" cilvēkus ir tieši tāda pati attieksme!

R RXX 13.03.2020

Un kurš bizness būtu tas uz naudu netendētais? Jūs gadījumā ko nejaucat? Labi izārstē, bet sūdzas tāpat - lai meklē citu klīniku. :)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы