Hīrons - Reitings svarīgāks par dzīvnieka veselību.
Pirms pāris gadiem atstāju atsauksmi par šo iestādi - ka ir jauka apkalpošana, bet augstas Cenas un ieliku 3 Zvaigznes. Līdz ar to tagad manam dzīvniekam ārstēšanās šajā iestādē ir atteikta. Pie tam atteikts nevis pa telefonu kad 3 dienas iepriekš zvanīju lai pierakstītos, bet klātienē kad dzīvnieks jau tika atnests.
Комментарии (6)
Vai tad tieshaam vinji raktos gadus atpkalj lai atrastu tieshi juusu atsauksmi un apzinaati jums atteiktu ? stipri shaubos..
Viņiem datorā ir atzīmēt pie mana vārda tas. Jo tieši pēc vārda nosaukšanas un ieskatīšanās datorā tika pateikts ka neapkalpos un jāiet ir tur kur lētāks ja jau rakstu ka esot dārgi.
Jo nekad nekādi konflikti ar šo iestādi man nav bijuši līdz šim atteikumam
Taadaa gadijumaa ljoti neprofesionaala attieksme . Noveelu jums atrast sakariigaaku vetu!
Tas gan. Paldies.
Tātad klīnika ir tendēta uz naudu, nevis uz dzīvnieku ārstēšanu. Lai gan kas tur ko brīnīties, slimnīcās, kurās "ārstē" cilvēkus ir tieši tāda pati attieksme!
Un kurš bizness būtu tas uz naudu netendētais? Jūs gadījumā ko nejaucat? Labi izārstē, bet sūdzas tāpat - lai meklē citu klīniku. :)