Hester / Adsera, Premium mājas - Krāpšana un slikts serviss
NEUZĶERIETIES UZ HESTER LABAJĀM ATSAUKSMĒM INTERNETĀ!
TĀ IR KRĀPŠANA! NEGATĪVAS ATSAUKSMES TIEK DZĒSTAS!
AR 100% GARANTIJU ZAUDĒSIET VISMAZ 30% SAVAS SAMAKSĀTĀS NAUDAS!
Pēc rūpīgas informācijas ievākšanas un tirgū piedāvāto Logu mazgājamo robotu izvērtējuma izvēle krita uz Hester M2-Pro.
2025. gada 16.septembrī MB Adsera, reģ. Nr. 305662231 (www.hester.lv) interneta veikalā iegādājos logu mazgāšanas robotu Hester M2-PRO par 299 eur.
2025.gada 22. septembrī saņēmu pasūtīto preci.
Ieslēdzot mazgāšanas robotu, vadoties pēc pievienotās lietošanas instrukcijas konstatēju, ka prece neatbilst līguma noteikumiem-tai ir ražošanas defekts.
Pēc instrukcijas robotam ir paredzētas 3 tīrīšanas programmas (N, Z, N/Z virzienos) ar regulāru un vienmērīgu ūdens izpūšanu uz stikla. No četriem testa mēģinājumiem nedarbojās neviena no programmām. Robots braukāja vienā trajektorijā visu programmas laiku, nenolasīja stikla perimetru, tad kādā brīdī sāka pūst ūdeni vienā punktā.
Šos testa izmēģinājumus fiksēju video ierakstos, ko vēlāk nosūtīju arī uz MB Adsera (www.hester.lv) interneta veikala epsata adresi.
Tā kā precei ir garantijas laiks, sazinājos epastā ar MB Adsera (www.hester.lv) interneta veikala konsultanti, kura noskatoties manis iesūtīto video apliecināja, ka robotam ir defekts un izklāstija rīcības plānu šadā situācijā . Respektīvi - kā atgriezt preci.
24.09.2025. nosūtīju preci uz MB Adsera (www.hester.lv) konultantes norādīto adresi ar kurjera starpniecību. Konsultante informēja, ka preci nodos ekspertīzei izvērtēšanai un tad sazināsies ar mani. Līdz šim brīdim biju pārliecināta par tirgotāja godaprātu, BET VELTI..
Līdz oktobra vidum vairākkārtēji interesējos, kadā stadijā ir process un kad varu gaidīt ekspertīzes rezultātus, lai beidzot tiktu pie pasūtītās preces. Konkrētu atbildi tā arī nesaņēmu.
Pēc vairāk kā 3 nedēļām, 21. oktobrī un pēc mana atkārtota telefona zvana, saņēmu epasta ziņu no MB Adsera (www.hester.lv) interneta veikala konsultantes, kur bija teikts ,ka robotam defekti nav konstatēti, kaut gan iepriekš epsata sarakstē konsultante apliecināja, ka defekts ir acīmredzams.
Izvērsts ekpertīzes slēdziens nebija pievienots. Vienkātša vēstule brīvā formā no konsultantes .. Taču epastam bija pievienots rēķins par ekpertīzes slēdzienu. Un kamēr es neapmaksāšot šo rēķinu, man preci atpakļ nesūtīs. Šis mani reāli pārsteidza..
Kad atteicos apmaksāt vēl jeb kādus papildus rēķinus, konsultante man piedāvāja atsūtīt ekspertīzes detalizētu aprakstu angļu valodā nevis latviešu valodā, kā to paredz likums. Lieki piebilst, ka šo "dokumentu" gaidīju vēl nedēļu. Un tas bija bez ekspertīzi veikušā uzņēmuma rekvizītiem, bez personas uzvārda, kas veikusi ekspertīzi..Respektīvi - vienkārša lapele, ko var uzrakstīt jebkurš cilvēks.
Iepazīstoties ar www.hester.lv mājas lapā izvietoto informāciju par noteikumiem, ir pamats uzskatīt, ka šis uzņēmums nodarbojas ar negodprātīgu komercpraksi, kas robežojas ar krāpšanu .
Respektīvi -manā gadījumā :
- ir vairāki video, kuros skaidri redzams, ka robots nedarbojas nevienā no programmām;
- ir konsultantes rakstisks apliecinājums, ka precei ir redzams ražošanas defekts,
bet ekspertīze norāda, ka defektu nav. Pircējam nav nekādu tiesību iebilst šim paviršajam ekspertīzes slēdzinam un papildus vēl tiek piestādīts rēķins.
- Ekspertīzes slēdzienu pamatoti nevar uzskatīt par patiesu;
- Precei nav identifikācijas nr., līdz ar ko klients nevar pierādīt, ka ekspertīze veikta vienam un tam pašam robotam.
Izvērtējot agriešanas noteikumu informāciju var secināt, ka jebkurš klients, kas vēlas saņemt atpakaļ naudu un atgriezt preci 14 dienu laikā pēc pirkuma vai preces bojājuma dēļ , jau startā ir nolemts zaudēt 30% no samaksātās naudas. Nav norādīts pēc kādas metodikas šie ieturamie procenti tiek aprēķināti. Manā gadījumā šie zaudējumi sastāda 89.70 eur + 17.87 eur kurjera pakalpojumi.
-
Pēc 7 nedēļām vēl neesmu saņēmusi atpakaļ naudu.
Добавить комментарий