Hesburger - Slikts serviss- nepieklajiga attieksme pret klientiem
Şodien,5. Maija apmekleju hesburger bauska. Pasutiju lielo kebaba komplektu, atnesa mazo! Labi domaju necelšu sudzibas nekas traks. Speciali paludzu lai uztaisa neasu kebabu jo pedeja laika no asuma sak iet ciet elpa. Pirmais kodiens un- pipari! Eju uz kasi lai apmsinit pret neasu man saka"ja protams tulit partaisisim" aiziet, pēc 5 min atnak atpakal ar plikam rokam bez cimdien nomet man prieksa kebabu un verot vinu vala sāk viņu ķidat pa kebaba detalam un saka "kur te ir pipari, es tev viņu nepartaisišu nepatik need"! Un aiziet... vai ta butu jaizturas pret klientu? Protams atstaju vinai to kebabu, lai ed! Izmetu 5€ un nekā... pretigi un sarugtinati...
Комментарии (5)
Neticu!
Tiešām, ļoti neētiski - ja apmeklētajs ir pižikā, vaļenkos un dūraiņos, apkalpot viņu ar "plikam rokam bez cimdien".
Kā vārdā? Visiem darbiniekiem jābūt bleķim pie krūts ar vārdu.
Fantāzija,protams,šit strādā lieliski. Pat neatvairāmi.
1. Vajag formulēt pareizi,kādu kebabu vēlies saņemt-bez pipariem,tas nenozīmē,kas tas būs neass. Tur iet arī asa mērcīte iekša. Komunikācijas kļūda,kur nav vainīgs darbinieks,bet gan nepareizs formulējums no klienta.
2. Darbinieki mazgā regulāri rokas. Nav jāstrādā cimdos,tā ir paša izvēle. Ja darbinieks atnāktu cimdos,kuros staigā visu dienu,un nemaina tos,jūs justos labāk? Varbūt darbinieks iepriekš ar tiem cimdiem būs berzis podu. Tas noteikti būs labāk,nekā rugulāri mazgātas rokas.
3.arī darbinieki ir cilvēki,nevajag visu tik ļoti pārspīlēt un tik dramatiski piefantazēt. Kā nekā,tiek veikta video novērošana,un darbinieks nemaz nevar atļauties tā uzvesties,lai cik nepatīkams būtu klients.
Iedzeriet kādu balderjānīti,un nomieriniet savu fantāziju.
Es neticu, neticu, kad Bauskā Hesburger ir šāda attieksme! Apkalpošana, attieksme, ēdiens vienmēr ir bijus uz 101%. Kad tik vaina nav bijusi pašā klientā.