Hesburger - Slikts serviss, ļoti neuzmanīgs personāls
Sveicināti, domāju ka neesmu vienīga kurai bija tādas situācijas, pirmo reizi neko nerakstīju, tad bija otra reize kad man neielika burgeru, pirmo reizi neielika kartupeļus, zinu ka pati ari esmu vainīga, bet bija jau vakar puse pati pēc darba, ļoti steidzos paspēt uz autobusu un nepārbaudīju, nu pirmo reizi kad neielika pieveru acis un saprotu ka tas visu dienu uz kājām un vispār ļoti grūts darbs viņam, bet uzrakstīju viņam viņu majas lapa, jo lietoju to aplikāciju un domāju ka viņi vienkārši atgriezis par to naudiņu uz bonusa kontu, bet 3 reizes man neielika pasūtīto līdz galam un pat neviena atbilde nebija no viņiem, kaut čekus esmu pielikusi un visu to kas apstiprina to pasūtījumu. Visu var saprast, bet kad tas atkārtojas un neviens neatbild par to ir ļoti nepatīkami
Комментарии (5)
Bet ja Jūs joprojām, neskatoties uz visu, turpināt tur iepirkties, tad kādēļ viņiem ko mainīt vai reaģēt?
Kapec neee...?
Viniem par to maksa un es ari maksaju ,un velos tur iepirkties, es nerakstiju ka man negarso vai kkas tam lidzigs, ir rakstits ka ir neuzmanigi un ka nereage uz sudzibam, jus vismaz kad rakstat komentarus ari uzmanigi izlasat no sakuma
Un kas par stulbs jautajums kadel viniem jareage...?!Ja jums patik savu nopelnito naudu sviest tuksuma ta ir jusu darisana, man gan ne,ja es par to maksaju es gribu lai apkalposana ir pienaciga
Aaa es skatos ka esat divana eksperts 160 pari komentaru un nevienas sudzibas 🤣laikam loti daudz briva laika, varbut tomer sakat pelnit naudinu un tad sapratisiet ka ir nepatikami maksat par tuksumu, visu labu 😉🤣
Tas viss ir ļoti atkarīgs no konrētā hesburgera. Rēzeknē nedaudz sajauca pasūtījumu vienreiz. Rezultātā atvainojās un bija vairāki bonusi. Super!
Pierādi, ka nebija. Diemžēl vajag pārbaudīt neatejot no kases.