Hesburger - Slikts serviss
Šodien izlēmu iebraukt asi paņemt ar draudzeni ledus kafijas, jo Jēkabpilī pagaidām ir viss garšīgāka un pa burgeram izmantoju aplikāciju. Lija stipri un izvēlējos auto kasi, nostāvēju minūtes 20. Piebraucu pie auto kases man uzdauca lūdzu es nosaucu numuru pasūtījuma un gaidīju tālākas norādās minūtes 15. Mašīna pirms manis aizbrauca es pakal, jo pasūtīju pieņēma. Piebraucu pie lodziņā. Stāv 3 pārgrieztiem ģīmjiem. Es saku laikam kāda kļūda neaizgāja pasūtījums. Vai varu ātri nosaukt un vai meitenes lūdzu nenāktu preti un neuztaisītu. Uz ko man atricta ka stāv Rinda un viņām tas nav jādea. Nuu vairs neiegriezīšos.. Pat ne ledusskafijas dēļ, ne! Mēs tak visi esam tikai cilvēki, bet to 3krievušku kuras laga nejēdz latviski runāt nu nekad! Uzņēmumam ieteiktu izvērtet savu darbinieku kompetenci situācijas kad notiek kāds misēklis nevis aizbildināties ar mašīnu rindu.
Комментарии (5)
Vakar bijām ar draugiem pie auto kases un kā vienmēr pasūtam diezgan daudz. Kad visu saņēmām aizbraucām kaut kur paēst, un tur nebija ielikti divi burgeri. Sanāk ka jāmaksā vēl par to kas nav ielikts?
Un tā vispār ir bijis vairāk reizes kad kaut kas nav ieliekts!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Pretīga attieksme, aizrāda par pārkāpumiem ,lai gan paši to neievēro, ar bļaušanu, Kauguros nedzīvoju,bet pašlaik ciemos un katru reizi, ka šeit aizeju attieksme liek vilties
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību