Hesburger - serviss
Šodien pasūtīju tortillu. Pārdevēja atnesto pasūtījumu pat neatverot sajutu ka prece ir knapi silta. Atnesu to atpakal, pardevējs rupji nomurminot sev zem deguna, izmeta to tortillu atkritumu tvertnē. Launi skadīdamies uz mani iedeva man jaunu, kurš arī nebija no tiem siltajiem. Atnākot uz Hesburgeru (Origo, centrs) vakār vairāki galdi nebija savakti, drupačas mētājas pa galdu, grīda dažviet lipīga.
Комментарии (7)
Dažviet grīda lipīga...bomba. Neesi pamanījis, ka strādā divi cilvēki tanī ēdināšanas iestādē? Viens pieņem pasūtījumu, otrs cep burgerus? Pa kuru laiku viņiem novākt? Tāda ir uzņēmuma nostāja. Nevajadzētu sūdzēties par darbinieku darbu, Tava sūdzība neko nemainīs. Raksti vēstules uz galveno ofisu, bet tāpat nebūs nekādas jēgas.
Vispār, nenīdi, ignorē sīkumus. Ja nepatīk apkalpošana vai serviss, vienkārši vairs neej tur. Nē, bet gribās, jo pa lēto pielikt kuņģi taču ir super. Parazīts!
"neatverot sajutu ka prece ir knapi silta" - ekstrasenss, ar maziem ienākumiem un augstām prasībām pret citiem, tikai ne pret sevi.
Pareiz: lai labak kritiski pieverš uzmanību savam darbam!
Vai kads vel apmēklē Horsburgeru?
Izņemot Vladlat, neviens.
Приятно поесть Вам лошадиного мяса!
Tev ir pretenzijas pret zirga gaļu? Ak jā, Tev taču ir īpašā diēta. Žēl, diezgan garšīga!